Joo. On se grilli ihan ehdoton peli tämän mittaluokan ehostuksissa. Tosin vaatii auton purkamisen atomeiksi.ankkavankka kirjoitti: ↑Su Tammi 28, 2024 20:29Kateus iskee tuon korigrillin kohdalla, kun samoja paikkoja korjailee omasta satkusta tallin lattialla ryömien milloin missäkin asennossa naamaan ropisevia ruosteita suusta sylkien Mahtavaa ja inspiroivaa työtä!
On se vaan jännä mikä psykologinen vaikutus pyöränkaarilla on. Ennen niiden asentamista ei homma näytä etenevän ollenkaan ja heti kun sipaisee kaaret paikalleen, niin projekti näyttää melkein valmiilta. Näinhän ei tietenkään ole, mutta pientä edistystä kuitenkin.
Nuo puhkipoltetut hitsaushanskat takaluukunkorvakkeissa ovat työskentelyturvallisuden kannalta olennaiset. Ehkäisevät otsan ja takaraivon haavaumia.
Itse kaarien vaihdossa ei ilmennyt muuta ihmeellistä kuin se, että Klokkerholmin kappaleet sopivat kiitetävän hyvin paikalleen tällä kertaa. Leikaten vain pila pala pois ja sovitetaen uusi tilalle. Joskus aikanaan olen fiksautunut heppailemaan kaaret paikalleen sentin välein ja sitten kahden tai kolmen hitsauspulssin kanssa välit umpeen. Saabin pelti on niin paksua, että saattaisi kestää roisimpaakin lämmittämistä ilman vetelyä, mutta vanha konsti näytti toimivan ihan hyvin.
Janne