Tarvikkeet:
Lasikuitumattoa (600g/neliömetri) jokunen neliö.
Hartsia 3 litraa + kovete.
16 millistä MDF-levyä (19 millinen oli loppu kaupasta

22 millistä MDF-levyä upotuksen tekoon.
Alumiinifoliota.
Rimaa, ruuveja ja muuta pientä sälää.
Homma aloitettiin tekemällä kehikko vararenkaan syvennykseen:

Sen jälkeen syvennys vuorattiin alumiinifoliolla, maadoitusjohtoa ei vedettykään kuvan mukaisesti:

Kehikko folion päälle ja sotkemaan lasikuitumaton ja hartsin kanssa. Varmuuden välttämiseksi laitoin kotelon pohjalle tukirimat jäykisteeksi. Lekoja en laminoinut kiinni


Koppa lähti kevyesti irti kontista, eikä foliota tarttunut mukaan paljoakaan. Lisäkerrosten laminointia ergonomisemmassa paikassa:


Subbarin vahvistimelle sai maadoituksen siististi tuosta vararenkaan kiinnityspultista. Sama pultti toimii kotelon kiinnityksenä, muutenkin tuo muotoonvalettu kotelo istuu tukevasti paikassaan:

Tuollainen Peerless XLS 12" CAR "makkarabasso" http://powerset.fi/autohifi/peerless-a/pe-xls12.htm vaatii upotuksen koteloon:

Siinä koppa verhoilua/maalausta vaille valmiina:

Ikävä kyllä kesälomareissu esti projektin saattamisen loppuun, eli vahvistinta en ole vielä saanut kytkettyä, eikä kotelon viimeistelystä ole vielä mielipidettä.
Maalaiskohan tuon auton värillä, vai liimaisko pintaan takakontin maton väristä huopaa?
Kertokaahan mielipiteitä.
Vahvistin (Alpine 3539, abaut 400W monona @ 4 Ohm, ehkä vähän enemmän tuon elementin lähemmä 2 ohmin impedanssiin) sopii tuohon kopan eteen sellaisessa "puolipystössä" asennossa.
Tunkki, veivi, rengasavain yms. sälät mahtuivat kotelon taakse jäävään rakoseen, vaikka mitäpä niillä, kun ei ole vararengastakaan

Koppa istuu nätisti tavaratilan maton alle, eikä päällepäin erota mistään, että siellä alla luuraa jotain.
50 neliömillin päävirtakaapeli ei sovinnolla mennyt kuskin puolelta konehuoneeseen, poistan vänkärin puolelta sisätilanlämmittimen tepselin ja vedän piuhan siitä. Toivottavasti ostettu 5 metrin pätkä ylettyy konttiin, pikaisesti testattuna homma onnistuu.
Kirjoittelen tähän lisää, jahka projekti etenee...