Lappeenrannan potkut (infot sivulla 1)
Re: Lappeenrannan potkut (infot sivulla 1)
Ketään tulossa? Yksikseen en viitsi mennä pihalle pyörimään.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Tervetuloa
30.5.-17 klo 18=>
30.5.-17 klo 18=>
Hei
Ehdotus, siirretään potkupäivä keskiviikoksi??
Ehdotus, siirretään potkupäivä keskiviikoksi??
Vois harkita tullakin ke klo 18 jos muita tulossa.
Jäsen 2986
Hu huu
Kesäkauden avaus, huomenna, kaikki mukaan!
Muutetaanko päivä ti => ke ?
Kesäkauden avaus, huomenna, kaikki mukaan!
Muutetaanko päivä ti => ke ?
Seo/GT lopetettu, pitää vaihtaa paikkaa!!!
Ehdotuksia uudesta paikasta!
Ehdotuksia uudesta paikasta!
Herätelläänkös tätä ketjua,
Eli onkos mitään miittinkejä meininkiä järjestää täällä Etelä-Karjalan alueella esim. Ensi vuoden puolella? Kiinnostusta varmaan olisi meinaan tuntuu näitä Saabeja pyörivän useita täällä etenkin nuorilla ja minä mukaan lukien Paikkana voisi esim. olla Viipurinportin Abc?
Eli onkos mitään miittinkejä meininkiä järjestää täällä Etelä-Karjalan alueella esim. Ensi vuoden puolella? Kiinnostusta varmaan olisi meinaan tuntuu näitä Saabeja pyörivän useita täällä etenkin nuorilla ja minä mukaan lukien Paikkana voisi esim. olla Viipurinportin Abc?
9-3 TTiD Vector A6 -08, Erikoismoottori softa~+230hv/+450nm
Tuossa on nykyään Zeno Auto autoliike ja piha täynnä autoja..Maukka9 kirjoitti: ↑Pe Joulu 25, 2020 20:37Tuumaillaan...
Siirtynyt SEO’n alle
https://seo.fi/asema/SEO%20Joutseno%20Asemansuora/47/
9-3 TTiD Vector A6 -08, Erikoismoottori softa~+230hv/+450nm
Varmasti tulen vieraaksi mukaan kun "naapuri-kylällä" olen.
Ajeleeko useempi isti potkuille Lappeenrannasta, eli oisko Viipurin ABC demokraattisesti ok? Sais hakee take way kaffeetkin potkuja lämmittämään, jos autojen renkaita pakkasilla potkitaan eikä baaripöydän jalkoja
Kuukauden viimeinen tiistakkki-ilta klo 18 - kerkee täältä kyliltä kirkolle ajella...
Ajeleeko useempi isti potkuille Lappeenrannasta, eli oisko Viipurin ABC demokraattisesti ok? Sais hakee take way kaffeetkin potkuja lämmittämään, jos autojen renkaita pakkasilla potkitaan eikä baaripöydän jalkoja
Kuukauden viimeinen tiistakkki-ilta klo 18 - kerkee täältä kyliltä kirkolle ajella...
Vieläkö Lappeenrannassa järjestetään potkuja? ABC-Viipurinportti voisi olla hyvä paikka. Joutsenossa SEO:n kahvila on tosiaan lopetettu.
En pääse enää.
Olen vapautunut Saab’in kahleesta
Olen vapautunut Saab’in kahleesta