HelsinkiMotorShow Kuvia

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
Petr
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 21:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petr »

Firges9000 kirjoitti:
Petr kirjoitti:Tuli myös poikettua.
Linkki kuviin
Kiitos tosi laadukkaista kuvista.
Oli tuunattuja typyjä ja muutama autokin. 8) :wink:
Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo vai miten se nyt menikään :D
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Mä olin harrastamassa viikonlopun savomasokismia, eiks kellään ole linkkiä "elektronikka"messujen kuvasatoon :?: kun ei saanu olla mukana :evil: :twisted:
96 M75 i12 5-speed ;)
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Itsellä käväisi mielessä lähteä käymään tuolla, mutta tuollainen 250 kilometrin matka yhteen suuntaan laski innostusta aika paljon. Lisäksi myös se, että joutui muutenkin olemaan lauantai-iltana kuskina, joten ensi vuoteen jäi tällä kertaa. Tosin saattaa silloinkin olla este, mutta harvoin näitä autonäyttelyitä Suomessa on.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Olli Kinaret
"Hirsch"
Viestit: 997
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Neo9-3 on hyvä ja kaataa vain itselleen

Kyllä mä naisia tiiraan, mutta noi "keinotiput" ei sytytä.
Ovat kuin pakotettuina ( lue ostettuina esineinä) noissa näyttelyissä
Olen samaa mieltä vaikka ikää ei ole edes kovin paljon.

Välillä ärsyttää myös se, että kun tilaan jonku viriosa katalogin niin lehdessä on niitä "#¤&% akkoja enemmän kuin itse auton osia. Ne on miesten lehdet erikseen!! Miksi kaikkea pitää myydä niillä naisilla???

Jollakin bikini beibellä tai Playboy mallilla ei ole mitään yhteistä pakoputken kanssa ja silti ne keikistelee siellä sivuilla niin ettei itse tuoteesta näe kuin pienen vilahduksen!!!! :?

Vaimokin tykkää kun kerron, että tilasin uuden autolehden (GTI). Ja kun eka numero tulee kotia niin heti kannessa koreilee joku hemmetin wannabe-missi joka peittää kansikuva-auton niin ettei näy muutaku sivupeilit. En uusi tilaustani.

Sanokaa miksi sanotte, mutta on se vaan niin #¤%&"!n kumma. :evil:
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
NEO9-3
"Aero"
Viestit: 440
Liittynyt: La Elo 16, 2003 16:41
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

OT:Ne markkinavoimat, ne markkinavoimat. :wink:
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Viesti Kirjoittaja a9000 »

Aerochick kirjoitti:
Firges9000 kirjoitti: Kyllä mä naisia tiiraan, mutta noi "keinotiput" ei sytytä.
Ovat kuin pakotettuina ( lue ostettuina esineinä) noissa näyttelyissä

Iän myötä oppii arvostamaan myös Naiskauneutta, kaikki paljas pinta ei sytytä.
Heh, nuo tilaisuudet (varsinkin se joka järjestettiin samaan aikaan toisaalla, eli seksimessut - joilla muuten oli yllättävää kyllä paljon naisia!) vain tuovat esiin sen "ikävän" tosiasian todettavaksi että hyvää tavaraa on tarjolla. Nämä valtakuntamme suljetut ns. "myyjän markkinat" ovat vihdoinkin murroksessa eu:n suomien mahdollisuuksien myötä, kotimaisten markkinoiden kehittymättömyyden vuoksi. Kysyntä on suurempaa kuin tarjonta, siksi kaikenlaisia herkkuja tuodaan ulkomailta yhä enemmän - vaan mikäpä siinä, kanta nuortuu ja kaunistuu! Myös suorituskyvyissä päästään monesti aivan toisiin lukemiin kuin ns. old school kaluston tekniikalla. Onneksi mm. Ruotsi on hyvin varusteltu Saab maa ja tässä aivan lähellä. Mistäs muusta ne tunnettiinkaan maailmalla... jostain ihmeen syystä B-kirjain esiintyy huomattavan usein...
Viimeksi muokannut a9000, Ke Joulu 07, 2005 00:25. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Viesti Kirjoittaja a9000 »

Niin se nyt sitten riippuu että missä mielessä niitten typyjen katselu häiritsee. Kotikissojen naukumisen asian suhteen tietty ymmärtää, olisivathan he varsin aseettomia jos tuollaista tulis vastaan joka maitokaupassa... eh, kauppareissulla...

Hmm, there's a world out there...
Olli Kinaret kirjoitti:
Neo9-3 on hyvä ja kaataa vain itselleen

Kyllä mä naisia tiiraan, mutta noi "keinotiput" ei sytytä.
Ovat kuin pakotettuina ( lue ostettuina esineinä) noissa näyttelyissä
Olen samaa mieltä vaikka ikää ei ole edes kovin paljon.

Välillä ärsyttää myös se, että kun tilaan jonku viriosa katalogin niin lehdessä on niitä "#¤&% akkoja enemmän kuin itse auton osia. Ne on miesten lehdet erikseen!! Miksi kaikkea pitää myydä niillä naisilla???

Jollakin bikini beibellä tai Playboy mallilla ei ole mitään yhteistä pakoputken kanssa ja silti ne keikistelee siellä sivuilla niin ettei itse tuoteesta näe kuin pienen vilahduksen!!!! :?

Vaimokin tykkää kun kerron, että tilasin uuden autolehden (GTI). Ja kun eka numero tulee kotia niin heti kannessa koreilee joku hemmetin wannabe-missi joka peittää kansikuva-auton niin ettei näy muutaku sivupeilit. En uusi tilaustani.

Sanokaa miksi sanotte, mutta on se vaan niin #¤%&"!n kumma. :evil:
Noiseless
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 23:56

Viesti Kirjoittaja Noiseless »

Ceeässä
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 22:10
Paikkakunta: Mustasaari

Viesti Kirjoittaja Ceeässä »

Noiseless kirjoitti:Lisää kuvia tapahtumasta:
http://www.janimyllyoja.com/Coppermine/ ... p?album=48
Heheh, mielenkiintoista katsoa noitten kuvien tarkastelumäärät..... :lol:
#2597

Volvo V70 2.5T Summum 2009
Kawazaki Z900 2020
_________________
Vastaa Viestiin