Sport Combin ensiesittely !

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Sport Combin ensiesittely !

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Onko kukaan Saab klubilainen tai muuten vaan Saabisti tulossa Kokkolaan Pohjanmaan Autoliikkeeseen huomenna klo. 10-14 välisenä aikana ? Itse menen sinne poikani (12 v) kanssa noin klo. 10:ksi :lol:
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

En nyt sinne oo tulossa, mutta käytii kattoo tollast pari viikkoo si yhellä maalaamolla... pienet renkaanpotkijaiset ja "ensityypit" 8)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

SportCombin esittelytilaisuus KOKKOLASSA !

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Kävimme tänään poikani kanssa katsastamasssa se uus SportCOmbi :lol: Koeajettavana oli vain yksi ja sekin Dieselversio...mikä lie syynä ? Kyllä sekin tuntui kiihtyvän ihmeen rivakasti; vääntöähän nyky dieseleistäkin jo löytyy aika rutkasti. Kyyti oli tukevaa ja natinatonta ja lisäksiauto oli todella "ketterä" kääntymään...kääntöympyrä varmaan metrin pienempi kuin omassa OG9-3 :sessani. Yksi asia ihmetytti, eli miten sen kytkinpolkimen liike oli niin suuri, että jalkaa täytyi oikein nostaa, jotta pystyii sitä painamaan. Liikevaraa oli ainakin 15-20 cm :?: Tämä auto oli Linear varusteinen ja väriltään hopeanharmaa. Sisällä liikkeessä oli "sentään" Vectror varusteinen 1,8t (150 hv) hopean sininen (vaalea) SportCombi. Tavaratila näytti suuremmalta kuin olin aluksi luullut, ja se välilattia oli aika kätevä. Sen pystyi keskeltä taittamaan saranoiden avulla tavaratilan puolivälin paikkeilla oleviin uriin painettuna, jolloin se oli siis pystyasennossa noin 40 cm korkea.

Kysyin myös paljonko liike olisi hyvittänyt omasta Saabbaastani jos olisin nyt vaihtanut SportCombin.....................................18000 EUROA :oops: Joten välirahaa esim. siihen Vectoriin olis tarvittu noin 21000 EUROA 8O
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Haksu
"Viggen"
Viestit: 601
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 03:17
Paikkakunta: Vehmersalmi

Viesti Kirjoittaja Haksu »

Kävin Kuopiossa katsastamassa mutten vielä ajamassa,näpsäkän näköinen mutta pieni tiloiltaan minulle,verrattuna 9-5 :een.Takajalkatilat todella pienet jos kuskin penkki taka-asennossa,liekkö tehty 140-150 cm kokoisille ihmisille.

Haksu
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Vastaa Viestiin