Sivu 1/1

Tonnarin tuonnista

Lähetetty: La Huhti 30, 2005 12:31
Kirjoittaja Turbo16
Tuossa olen katsellut tonnaria ruotsin maalta, harkinnassa on vielä että kumpi korinen: CC vai CS

Järki sanoo, että uudempi korinen, mutta kukkaro ei ihan.

Budjetti on kyllä siinä suhteessa "naurettava", että 6000-7000€. Mutta olisi mukavempi jättää hieman rahaa, laittamiseen ja mahdollisiin vikoihin.

2.3T sen pitää olla, noista veroistakaan ei tullin sivuilla kauhesti irronnut.
Eikös noi 91-> ole hieman paremmin varusteltuja, kuin vanhemmat tonnarit?
Mielessäni on uusi ratti ja uudet penkit (?).

Onko joku tuonut esim. 9000 CC 2.3T -91?

Lähetetty: La Huhti 30, 2005 12:47
Kirjoittaja Rafu
Itsellä on ollut unelmissa -95 9000 aero ruotsista. Nyt tuli ajankohtaiseksikin, kun nykyisestä mazdasta taisi mennä öljypumppu.. budjetiksi veroineen olen ajatellut 10-12K€ saa nähä mitä pankki tykkää ajatuksesta.

tonnarin tuonti

Lähetetty: La Huhti 30, 2005 14:06
Kirjoittaja mestari
itse olen tuonut etelä saksasta tonnarini ja hyvin ovat pelanneet,lievää ruostetta on ollut ovien kulmissa vaikka ns kuivasta maasta onkin kotoisin,saatikka sitten ruotsista,eli onko ruotsin tonnarit olleet miten kesineitä?

muuten teknisesti ei sähköisiä vikoja eikä chek engine hälyjä eikä abs vikoja. aina mennyt tuontia seuraavana arkipäivänä katsatuksesta lävitse
vaikka vanhoja ovat olleetkin (88-90)
ainoastaan kattoluukun ensimmäinen aukaisu on poikinut hieman rasvaus
töitä liukukiskojen osalta.

Re: Tonnarin tuonnista

Lähetetty: La Huhti 30, 2005 14:23
Kirjoittaja valtteri
Turbo16 kirjoitti:Tuossa olen katsellut tonnaria ruotsin maalta, harkinnassa on vielä että kumpi korinen: CC vai CS

Järki sanoo, että uudempi korinen, mutta kukkaro ei ihan.

Budjetti on kyllä siinä suhteessa "naurettava", että 6000-7000€. Mutta olisi mukavempi jättää hieman rahaa, laittamiseen ja mahdollisiin vikoihin.

2.3T sen pitää olla, noista veroistakaan ei tullin sivuilla kauhesti irronnut.
Eikös noi 91-> ole hieman paremmin varusteltuja, kuin vanhemmat tonnarit?
Mielessäni on uusi ratti ja uudet penkit (?).

Onko joku tuonut esim. 9000 CC 2.3T -91?
Tässä yksi esimerkki http://www.blocket.se/view/4785050.htm? ... c=1&city=0

Lento suomesta köpenhaminaan ja suoraan lentoasemalta junaan jolla suora yhteys växjöhön jossa tuo auto on ja 25000 kr(2778 e) tarjouksella lähtee varmasti. Ajo tukholmaan lautalle ja kotiin, verot noin 2000 e = 5000 e sis.matkat ja veron.
Jos lähdet niin tuo uudempi cs(e) älä enää cc:tä tuo.

tonnari ruotsistako?

Lähetetty: To Kesä 02, 2005 14:21
Kirjoittaja oxfoti
suosittelen vanhan auton hakua jostain muualta kuin ruotsista
ovat nimittäin suolaa nähneet reilusti ja runsaasti siis samanlaisia mätisäkkejä kuin meikäläiset
saksasta olen tuonut pari-kolmekymmentä autoa, hyväkuntoisia. Ainoa missä oli mätävikaa oli 88-mallinen Opel (siis Opel) Senator, oli pohjassa peukalon pään kokoinen sievä reikä palkissa.

Re: tonnari ruotsistako?

Lähetetty: To Kesä 02, 2005 16:07
Kirjoittaja valtteri
oxfoti kirjoitti:suosittelen vanhan auton hakua jostain muualta kuin ruotsista
ovat nimittäin suolaa nähneet reilusti ja runsaasti siis samanlaisia mätisäkkejä kuin meikäläiset
saksasta olen tuonut pari-kolmekymmentä autoa, hyväkuntoisia. Ainoa missä oli mätävikaa oli 88-mallinen Opel (siis Opel) Senator, oli pohjassa peukalon pään kokoinen sievä reikä palkissa.
Kaikkialta löytyy "mätisäkkejä" tartee käyttää 8O ja katsoa mitä ostaa.

taikka

Lähetetty: To Kesä 02, 2005 18:24
Kirjoittaja mestari
siten oli etelä saksassa juuri scoutissa 87 CC tonnari.
hinta makeat 480 eeroo. ajettu 139tkm
kytkimen työsylinteri toimii/EI TOIMI MUTTA ajaa pysytyy ja toinen etupyöränlaakeri jurnaa,tietty pikkasen ruostetta rapakaaressa ja toisessa ovessa.
siihen esim rekkakulut jykylään 700 e +kats 110e ja rek 26+14 e
niin ollaan jo aika halvoilla käyttöautohinnoilla. tietty vero nupiksi ehkä tommonen 370 euroa päälle-