Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Imusarja ja kanavat on sit nuohottu ja paluuletkut vaihdettu vaan eipä meinaa automaatti lähteä tulille. Ruiskuputket suuttimien päästä löysällä vaan eipä kulje menovesi, perskeles. Entäs nyh?? jk. Fortekäsittely tuli tehtyä reilu kymppitonni sitten, oli näköjään turhaa vaivaa ja rahanhukkaa.
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Yritä saada tulemaan ennen pumppua olevasta ilmausnipasta naftaa esim. jarrujen ilmauslaitteella. Sen jälkeen suutinputket auki (löysällä) startaten, kunnes alkaa tulla naftaa suuttimen ja putken välistä. Sittä sitten yksitellen suuttimia kiinni samalla startaten. Kone rupeaa avittamaan aika pian. Akun voi joutua lataamaan välillä.
HUOM. ÄLÄ riko starttia.
HUOM. ÄLÄ riko starttia.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Oman ilmaus meni ihan vaan suuttimia löysäten. Todella pitkään sai sahata ennenkuin alkoi kamaa tulla. Saihalin lyhyitä pätkiä kuitenkin jottei startti leivo.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Starttipilotin kanssa onnistuu helposti. Ei tartte sahailla kauan. Kun vaan on ilmannu ensin venttiilistä.
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
No joo, vanhasta koskikajakin jalkatuesta reikäporalla sopivankokonen tulppa johon fillarin sisärenkaasta venttiili, kompuralla painetta tankkiin ja plop, ettimään tulppa naapurin orapihlaja-aidasta ja tälläkertaa vähän vähemmän painetta, ilmaus nipasta, minuutin sahaus,suutinputket kiinni ja käyntiin. Muuten ihan hyvä juttu mut moottorivalo palaa edelleen huolimata ahtopaineanturin vaihdosta joten täytynee nöyrtyä ja saada femma piuhan päähän. Porvoon Delta on näköään kadonnut joten onk suosituksia linjalla Porvoo, Kotka, Kouvola jossa joku ymmärtäisi femman päälle?
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Itsellä paloi ainakin vikavalo muutaman starttauksen ajan, kun nafta pääsi loppumaan ja ilmattiin hinaamalla (manuaali). Myös OPD lukijalla pääsee todennäköisesti kiinni ja saa koodin pihalle.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Kyselepä nimimerkki Suorsa:lta, on kouvolan suunnalla ja ainakin ohjelmoi autoja, en ole varma omistaako Techiä?Linjavalo kirjoitti:onk suosituksia linjalla Porvoo, Kotka, Kouvola jossa joku ymmärtäisi femman päälle?
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
porvoon AD kojaamolta löyty pätevä kaveri joka oli siirtyny Deltasta, tuntee Saabit ja asenne kohdallaan. Vika oli ahtopaine-anturissa. Koomista, olin vaihtanut k.o kiusankappaleen kas kun sattui olemaan kotosalla, akunkenkä oli irti muutamankin kerran, vaati näköjään piuhanpäässä käytön, lääkärikammo??
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Itsellä sama vika kuittaantui n.5:llä käynnistyksellä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Missä tuo antopaineanturi sijaitsee?Linjavalo kirjoitti:porvoon AD kojaamolta löyty pätevä kaveri joka oli siirtyny Deltasta, tuntee Saabit ja asenne kohdallaan. Vika oli ahtopaine-anturissa. Koomista, olin vaihtanut k.o kiusankappaleen kas kun sattui olemaan kotosalla, akunkenkä oli irti muutamankin kerran, vaati näköjään piuhanpäässä käytön, lääkärikammo??
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?
Helpoin on täyttää putsari valmiiks ja jos ei lähde käyntiin niin vaatii hinausta n 5m ja jo käy helpoin keino..