2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: 2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Viesti Kirjoittaja Naxu »

http://www.ricaab.se/chiptuning.php#chiptuning

Sieltä saa ainakin jos joku haluaa.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: 2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

itsellä oli toi kcr saabissa en suosittele.ehdotan tuota motestia.
eikä tule tehot kotiin päin,näyttää lähemmäksi oikein.

lastutin siellä myös uudemman 1.9 tid oli vakiona 149hv ja lastutuksen jälkeen 179hv/398nm.

vetelin jokkis autossa oli 206 hv/275 nm.3000rpm.250nm ja 7000rpm vielä 250nm.
väänti kyllä kuin diseli. :P
nix0n
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: To Elo 27, 2009 15:38
Paikkakunta: Kymi

Re: 2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Tallinnaan jos on asiaa, niin siellä ainakin onnistuu Es-Racingillä.

Lupaavat seuraavaa:
9-3
2.2 TiD
85kW/115hj // 260Nm
104kW/141hj // 315Nm
+19kW/26hj // +55Nm

2.2 TiD
92kW/125hj // 270Nm
110kW/150hj // 320Nm
+18kW/25hj // +50Nm

9-52.2 TiD
88kW/120hj // 280Nm
109kW/148hj // 330Nm
+21kW/28hj // +50Nm
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5658
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: 2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Viesti Kirjoittaja tturku »

Mitäs vikaa veini kcr:ssä oli? Eihän se mikään optimi varmaan ole koska lisää vain syöttöä mutta ihan hyvin on pelittänyt jo noin 100tkm nupit kaakossa eikä edes pölläytä juuri mitään kun polkaisee.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
AtAi
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 22, 2013 09:10

Re: 2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Viesti Kirjoittaja AtAi »

Kukaan harrastaja räplänny näihin customsoftia sisään?

Itsellä og9-3 2.2tid.

Kun on joku pieni tutina että jos tuon saappaan pitää niin ahdinpäivitys ja customsofta tars saada sen kaveriksi.

Mikä tuo vakioahdin on?
Volvo 760tic -90 - Volvo 142GL - Volvo 145tdiexpress yms...
Ja SaabScaniat on: Scania R92m -87 ja Saab 900 16v Turbo 1991 ex: 9-3 2.2tid -00, 900c-87 ja 9-3 2.0t -98
baasenar
"Hölösuu"
Viestit: 2145
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 11:16
Paikkakunta: Kittee

Re: 2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Viesti Kirjoittaja baasenar »

AtAi kirjoitti:Kukaan harrastaja räplänny näihin customsoftia sisään?

Itsellä og9-3 2.2tid.

Kun on joku pieni tutina että jos tuon saappaan pitää niin ahdinpäivitys ja customsofta tars saada sen kaveriksi.

Mikä tuo vakioahdin on?
Laita kysely tuonne: tmi.jcarlson(at)gmail.com
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
Lakeside
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2013 11:16

Re: 2,2 TiD ja viripalikat - tehoja ja vääntöä

Viesti Kirjoittaja Lakeside »

2.2 tid Turbona gt1849v

Ihan nöyrästi tuo alkaa kulkemaan kun vähän kiusaa....
80-120 5.7s
0-400m 15.7s
Vastaa Viestiin