Tänään on Ti Syys 02, 2014 3:55 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2011 8:54 am 
"Kaasari"

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 8:51 am
Viestit: 12
Onko kellään aitoa mututietoa asiantiimoilta...
http://www.teholastu.com/product_details.php?p=1193


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: Pe Kesä 10, 2011 6:04 pm 
"Turbo"

Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 9:52 pm
Viestit: 280
Paikkakunta: Järvenpää
makre kirjoitti:
Onko kellään aitoa mututietoa asiantiimoilta...
http://www.teholastu.com/product_details.php?p=1193


Isojen poikien mukaan ei noin. Pumppu ei kuulemma tykkää. Säädettäväksi Bosch-nikkareille tai sitten jonkun tunnetun viritalon valmista softaa.

_________________
93SC TTiD
Suzuki GSX-1300R Hayabusa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: Pe Kesä 10, 2011 6:34 pm 
"Viggen"

Liittynyt: La Joulu 23, 2006 3:50 am
Viestit: 515
MÅrå

BSR:än virisoftasta kokemuksia 1,9 Tid SC:ssä...skulaa hyvin ja potkua on riittävästi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: Pe Kesä 10, 2011 6:41 pm 
"Hölösuu"

Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 6:57 pm
Viestit: 3965
Paikkakunta: Nyköping
Katso Täältä myös, ja vertaile, kcr on viritellyt tisureita 15 vuotta.

_________________
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2011 1:16 pm 
"Aero"

Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 5:52 pm
Viestit: 389
Molempiin myllyihin laitettu Hirschin poikien ohjelmanpätkä. Ihan riittävästi parantaa suorityskykyä, kun ei muuta kerran tehdä. Bensakoneessa vaikutus oli todellakin huomattavan suuri. 8)

_________________
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
900 sedan 2 litran vapari MY-89


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2011 9:26 am 
"Ruisku"

Liittynyt: La Loka 24, 2009 12:25 pm
Viestit: 134
Paikkakunta: Helsinki
makre kirjoitti:
Onko kellään aitoa mututietoa asiantiimoilta...
http://www.teholastu.com/product_details.php?p=1193


DIESELIN virityksen yhteydessä suositan lämpimästi
hiukkassuodattimen poistoa samalla. Karalan sivuilla hyvää
juttua asian tiimoilta.

_________________
BMW f11 535xd -13


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2011 1:36 pm 
"Turbo"

Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 9:52 pm
Viestit: 280
Paikkakunta: Järvenpää
2xturbo kirjoitti:
makre kirjoitti:
Onko kellään aitoa mututietoa asiantiimoilta...
http://www.teholastu.com/product_details.php?p=1193


DIESELIN virityksen yhteydessä suositan lämpimästi
hiukkassuodattimen poistoa samalla. Karalan sivuilla hyvää
juttua asian tiimoilta.


Onko fakta, että Karala saa puukotettua softan Saabin (Fiiatin) osalta?

_________________
93SC TTiD
Suzuki GSX-1300R Hayabusa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2011 2:30 pm 
"Ruisku"

Liittynyt: La Loka 24, 2009 12:25 pm
Viestit: 134
Paikkakunta: Helsinki
Sportti kirjoitti:
2xturbo kirjoitti:
makre kirjoitti:
Onko kellään aitoa mututietoa asiantiimoilta...
http://www.teholastu.com/product_details.php?p=1193


DIESELIN virityksen yhteydessä suositan lämpimästi
hiukkassuodattimen poistoa samalla. Karalan sivuilla hyvää
juttua asian tiimoilta.


Onko fakta, että Karala saa puukotettua softan Saabin (Fiiatin) osalta?


Siis, virisofta löytyy myös Karalan listoilta Saabiin.
Valmistajasta en tiedä. Omanlaisensa teholuvut oli, että oisko
peräti omaa valmistetta?

Lähinnä tarkoitin Karalan tekstiä hiukkassuodattimen
järkevyydestä viritetyn dieselin kanssa. TTID:n heikko kohta on hiukkassuodatin ja softattuna ns. varma nakki, että jotain hajoo, jos suodatin on paikoillaan. http://www.turbotec.com/henkiloautot/chiptuning/dpf.php

_________________
BMW f11 535xd -13


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: DIESELIN VIRITYS ?
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2011 2:56 pm 
"Turbo"

Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 9:52 pm
Viestit: 280
Paikkakunta: Järvenpää
Lainaa:
Lähinnä tarkoitin Karalan tekstiä hiukkassuodattimen
järkevyydestä viritetyn dieselin kanssa. TTID:n heikko kohta on hiukkassuodatin ja softattuna ns. varma nakki, että jotain hajoo, jos suodatin on paikoillaan. http://www.turbotec.com/henkiloautot/chiptuning/dpf.php


Joo softan saanti Saabiin oli tiedossa, elättelin jo toiveita tuhkapurkin poistosta :) http://www.chip-tuning.fi/dpf mukaan onnistuisi, mene ja tiedä, kun kokemuksia toimivuudesta ei ole näkynyt/kuulunut.

Ajattelin jussin jälkeen käyttää auton piuhan päässä. Motorbit olisi tuossa kiven heiton päässä ja osaamista Boschin systeemeihin tuntuisi löytyvän. Toisaalta myös Bsr/Maptun tyylinen ohjelmointipurkki kiinnostaisi. Vanhasta jäi bsr ylimääräiseksi, mutta laihan hyvityksen siitä saa vaihdossa.

_________________
93SC TTiD
Suzuki GSX-1300R Hayabusa


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com

Sivu luotu 0.71 sekunnissa