Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

2,2TiD -99, tekee nykyään tuota, mutta valo sammuu aina heti kun kierrokset ylittää 2500(noin). Toimii muuten normaalisti. Vastaavia kokemuksia kellään?
Marko
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 18:08
Paikkakunta: Karkkila

Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Marko »

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta liittynee hehkutukseen.
Jälkihehkutushan kytketään pois kun kierrokset ylittävät tuon kahden ja puolen tuhannen.
niitä.varmoja.kotimaisia. ja tids. ja ttid.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ahaa, kiitos! :idea:

Osaako kukaan vielä sanoa mitä tutkia, tulppiako vai jotain muuta?
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

Yksi tai useampi hehku tulppa viallinen.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Jes, kiitos. Nelosen tulppa siinä oli mennyt (näytti 130ohm), motonetistä oikea korvaava tuohon -99:iin oli tämä:
26-1992
Bosch-hehkutulppa Opel-Di 98-
B 2,0Di-60kW al.nroista W1000001/XL000001->
B 2,0DTi-74kW 98-> [1998-2002]
14.50 €
Vastaa Viestiin