Lisälämmitin

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Saabium196
"Aero"
Viestit: 382
Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
Paikkakunta: Epsoo

Re: Lisälämmitin

Viesti Kirjoittaja Saabium196 »

Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
petromies
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 23:02
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Lisälämmitin

Viesti Kirjoittaja petromies »

Onko kukaan värkännyt tuollaista tthermoa 120heppaseen eli z19dt koneeseen. Jos on niin mikä malli, mihin putkeen ja mihin suuntaan virtaus. IcarScan näytti koneen lämmöksi 80 C taitaa olla termarista kymmenkunta astetta kadoksissa, eikös se ole 88C.
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
petromies
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 23:02
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Lisälämmitin

Viesti Kirjoittaja petromies »

No nii termostaatti pitäs vaihtaa. Pitääkö se egr venttiilin lauhdutin ja itse venttiili myös irrottaa jotta kotelin saa pois. Kauanko menee vaihdossa.?
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
petromies
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 23:02
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Lisälämmitin

Viesti Kirjoittaja petromies »

Vastaampa ite ku homma nyt tehty...
Termari vaihettu. Onnistumisia se kun jäähdyttimen roppuun löytyi sopiva putki jolla nesteen olisi saanut talteen kerrankin asiallisesti mutta eihän se onnistunut kun propusta ei tullut tippakaan.
Pari huomiota rempasta. Irrota akku ja sen teline niin saat tilaa ja pääset näkemään sitä letkuhässäkkää. Irrota egr saat näkyvyyttä ja se on helppo irrottaa kun löysää lauhduttimen päästä. Egrn lauhduttimen päissä on pantaliitokset joissa sisällä semmonen kartiorikka. Älä hukkaa niitä. Älä myöskään tunge peukaloa noihin lauhduttimen reikiin äheltäessäsi lauhdittimen kanssa terävät reunat nappaavat mukavasti sormeen kiinni.
Purku 3h kun meni opetellessa, kasaan parissa tunnissa. Lämmöt nousi 80 > 85. Ero tuntuu sisälämpötilassa.
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Vastaa Viestiin