Ilmeisesti kaksoismassa ilmoitteli pari päivää sitten olemassa olostaan. Kylmäkäynnistyksen jälkeen koneesta 1,9 tid kuului tyhjäkäynnillä outoa ääntä ja kytkinpoljin täristi keskivaiheilla polkimen liikettä
Kolina loppui kun kytkin pohjassa tai hieman kierroksia.
Saab maiseen tyyliin seuraavana päivänä ei kolinoita eikä tärinöitä.
Voisiko joku joka oikeasti on kaksoismassan vaihtanut, kertoamiten se vähimmällä työllä menee. Käytössä 2-pilarinosturi.
Vaihdelaatikon irrotus
Vaihdelaatikon irrotus
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Re: Vaihdelaatikon irrotus
en tiedä onko nopein tapa mutta online WISsiä tavaamalla ainakin tulee onnistumaan ohjeita seuraamalla.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96