Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Vuonna 2010 markkinoille tullut täysin uusi 9-5.
Vastaa Viestiin
VectorKombi9-5-02
"Turbo"
Viestit: 243
Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 17:22
Paikkakunta: Kokkola

Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja VectorKombi9-5-02 »

9-5 kombi -02 2,3 man E85 TD04-15T-06 muutti varaosiksi Etelä- Pohjanmaalle.
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
gekados
"Ruisku"
Viestit: 112
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 20:05

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja gekados »

Vaatis ehtottomasti jonkun nätin paneelin.Halvalta näyttää noin muovisena.Kaikenkaikkiaan laittaa sanattomaks!
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8088
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ainakin ihan vakiokoneen tehot, enkä muutenkaan mitään "Hirschiä" tuossa kyllä huomannu, mutta sehän nyt ei meikäläisen puusilmällä ole mikään ihme...?
Edit: eiku oli siellä keskellä jotain saksankielen konsonantti-oksennusta mainittu Hirsch-moottorinohjaus 260hv...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3108
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja viggen »

Joo, kevenetty malli kun on reikiä poljin palikoissa kulkee paljon paremmin. :lol:
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Tälläisiä näkyy Hirssin sivuilla:

V6
300hp 400Nm -> 330hp 430Nm

2.0T
220hp 350Nm -> 260hp 400Nm

2.0 Diesel:
160hp 350Nm -> 180hp 400Nm

Saatavissa sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Aika laimeat viritykset.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

t.t.j kirjoitti:Aika laimeat viritykset.
Noistahan otetaan jo aika paljon irti vakionakin. Kuinka paljon voi repiä enemmän uhraamatta luotettavuutta?
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Tannisto kirjoitti:
t.t.j kirjoitti:Aika laimeat viritykset.
Noistahan otetaan jo aika paljon irti vakionakin. Kuinka paljon voi repiä enemmän uhraamatta luotettavuutta?
Oli miten oli, on se silti aika vaatimatonta että hirschitetty 2,8t saappi on tasoissa vakion ocp insignian kanssa.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1120
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Tannisto kirjoitti:
t.t.j kirjoitti:Aika laimeat viritykset.
Noistahan otetaan jo aika paljon irti vakionakin. Kuinka paljon voi repiä enemmän uhraamatta luotettavuutta?
Jos og 2.0t femma kestää 220hv/360nm vakioraudalla (garrettihan tuosta nyt voi vähän ottaa itseensä aikaisemmin mutta nehän nyt hajoaa muutenkin) ja turbon+putkiston vaihtamalla 280hv/400nm luotettavuuden kärsimättä niin eiköhän noista uusistakin kohta oteta prosentuaalisesti yhtä paljon lisää tehoa irti.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Trollhatten
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: La Tammi 17, 2009 15:16

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja Trollhatten »

Maikki kirjoitti:Jos og 2.0t femma kestää 220hv/360nm vakioraudalla (garrettihan tuosta nyt voi vähän ottaa itseensä aikaisemmin mutta nehän nyt hajoaa muutenkin) ja turbon+putkiston vaihtamalla 280hv/400nm luotettavuuden kärsimättä niin eiköhän noista uusistakin kohta oteta prosentuaalisesti yhtä paljon lisää tehoa irti.
Ehkä päivän paras:
Turbon ja putkiston vaihtamalla saadaan 2.0T:stä 410hv ja vieläpä luotettavuuden kärsimättä :lol:

Siis ooppelin alumiinilohkosta 410hv kun samantilavuuksisesta saapin pataraudasta saa 280, ei helv... Ja pelkällä softalla 320hv. Ei sitä (luotettavuuden kärsimättä) lisättävissä olevaa tehoa voi suhteuttaa vakiona irti saatavaan tehoon. Bugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
9-3SS 1.8t -05
kello
"Aero"
Viestit: 361
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2010 21:32
Paikkakunta: Tampere

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja kello »

Bugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
:D reps
Saab 9-5 Aero XWD -11
J8
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260

Viesti Kirjoittaja J8 »

Trollhatten kirjoitti:Siis ooppelin alumiinilohkosta 410hv kun samantilavuuksisesta saapin pataraudasta saa 280, ei helv... Ja pelkällä softalla 320hv. Ei sitä (luotettavuuden kärsimättä) lisättävissä olevaa tehoa voi suhteuttaa vakiona irti saatavaan tehoon. Bugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
Miksei? Kokeile vaihtaa bugattiin turbot ja putkisto :lol:
2.3i-16 kirjoitti:Onhan tuota moottoria nähty samana esim. Opel GT:ssä, joka puskee vakiona sen 260hp. Lisätietoja voi kaivella Opelin koodeilla A20NHT/Z20NHH ja GM:n perusmoottorin koodilla L850. GM:n performance guide kyseiselle moottorille kertoo, ettei kannelle, jakopäälle saati alakerralle ole tarvetta tehdä muutoksia ennen noin 400 hevosen tehotasoa.

Automaattilaatikko kestää vääntöä valmistajansa mukaan 450Nm, tuon 2.0T:n yhteydessä pelkällä lastullakin kutitellaan noita lukemia. Eräs jossain määrin tunnettu Opel-paja lupaa Insignialle samalla moottorilla lastutettuna 305hp/500Nm lukemia.
eipä kauas heitä.
Vastaa Viestiin