Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
-
- "Turbo"
- Viestit: 243
- Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 17:22
- Paikkakunta: Kokkola
Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
9-5 kombi -02 2,3 man E85 TD04-15T-06 muutti varaosiksi Etelä- Pohjanmaalle.
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Vaatis ehtottomasti jonkun nätin paneelin.Halvalta näyttää noin muovisena.Kaikenkaikkiaan laittaa sanattomaks!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Ainakin ihan vakiokoneen tehot, enkä muutenkaan mitään "Hirschiä" tuossa kyllä huomannu, mutta sehän nyt ei meikäläisen puusilmällä ole mikään ihme...?
Edit: eiku oli siellä keskellä jotain saksankielen konsonantti-oksennusta mainittu Hirsch-moottorinohjaus 260hv...
Edit: eiku oli siellä keskellä jotain saksankielen konsonantti-oksennusta mainittu Hirsch-moottorinohjaus 260hv...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Joo, kevenetty malli kun on reikiä poljin palikoissa kulkee paljon paremmin.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Tälläisiä näkyy Hirssin sivuilla:
V6
300hp 400Nm -> 330hp 430Nm
2.0T
220hp 350Nm -> 260hp 400Nm
2.0 Diesel:
160hp 350Nm -> 180hp 400Nm
Saatavissa sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.
V6
300hp 400Nm -> 330hp 430Nm
2.0T
220hp 350Nm -> 260hp 400Nm
2.0 Diesel:
160hp 350Nm -> 180hp 400Nm
Saatavissa sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Aika laimeat viritykset.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Noistahan otetaan jo aika paljon irti vakionakin. Kuinka paljon voi repiä enemmän uhraamatta luotettavuutta?t.t.j kirjoitti:Aika laimeat viritykset.
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Oli miten oli, on se silti aika vaatimatonta että hirschitetty 2,8t saappi on tasoissa vakion ocp insignian kanssa.Tannisto kirjoitti:Noistahan otetaan jo aika paljon irti vakionakin. Kuinka paljon voi repiä enemmän uhraamatta luotettavuutta?t.t.j kirjoitti:Aika laimeat viritykset.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Jos og 2.0t femma kestää 220hv/360nm vakioraudalla (garrettihan tuosta nyt voi vähän ottaa itseensä aikaisemmin mutta nehän nyt hajoaa muutenkin) ja turbon+putkiston vaihtamalla 280hv/400nm luotettavuuden kärsimättä niin eiköhän noista uusistakin kohta oteta prosentuaalisesti yhtä paljon lisää tehoa irti.Tannisto kirjoitti:Noistahan otetaan jo aika paljon irti vakionakin. Kuinka paljon voi repiä enemmän uhraamatta luotettavuutta?t.t.j kirjoitti:Aika laimeat viritykset.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 37
- Liittynyt: La Tammi 17, 2009 15:16
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Ehkä päivän paras:Maikki kirjoitti:Jos og 2.0t femma kestää 220hv/360nm vakioraudalla (garrettihan tuosta nyt voi vähän ottaa itseensä aikaisemmin mutta nehän nyt hajoaa muutenkin) ja turbon+putkiston vaihtamalla 280hv/400nm luotettavuuden kärsimättä niin eiköhän noista uusistakin kohta oteta prosentuaalisesti yhtä paljon lisää tehoa irti.
Turbon ja putkiston vaihtamalla saadaan 2.0T:stä 410hv ja vieläpä luotettavuuden kärsimättä
Siis ooppelin alumiinilohkosta 410hv kun samantilavuuksisesta saapin pataraudasta saa 280, ei helv... Ja pelkällä softalla 320hv. Ei sitä (luotettavuuden kärsimättä) lisättävissä olevaa tehoa voi suhteuttaa vakiona irti saatavaan tehoon. Bugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
9-3SS 1.8t -05
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
repsBugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
Saab 9-5 Aero XWD -11
Re: Ng 9-5 Hirsch 2.0T 220/260
Miksei? Kokeile vaihtaa bugattiin turbot ja putkistoTrollhatten kirjoitti:Siis ooppelin alumiinilohkosta 410hv kun samantilavuuksisesta saapin pataraudasta saa 280, ei helv... Ja pelkällä softalla 320hv. Ei sitä (luotettavuuden kärsimättä) lisättävissä olevaa tehoa voi suhteuttaa vakiona irti saatavaan tehoon. Bugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
eipä kauas heitä.2.3i-16 kirjoitti:Onhan tuota moottoria nähty samana esim. Opel GT:ssä, joka puskee vakiona sen 260hp. Lisätietoja voi kaivella Opelin koodeilla A20NHT/Z20NHH ja GM:n perusmoottorin koodilla L850. GM:n performance guide kyseiselle moottorille kertoo, ettei kannelle, jakopäälle saati alakerralle ole tarvetta tehdä muutoksia ennen noin 400 hevosen tehotasoa.
Automaattilaatikko kestää vääntöä valmistajansa mukaan 450Nm, tuon 2.0T:n yhteydessä pelkällä lastullakin kutitellaan noita lukemia. Eräs jossain määrin tunnettu Opel-paja lupaa Insignialle samalla moottorilla lastutettuna 305hp/500Nm lukemia.