Anoppi ajeli tolla vuotavalla parikin kuukautta/pari tuhatta km, ei tosin juurikaan kierrätä konetta. Varmaan riippuu vuodon määrästä ja ajotyylistä, mutta tolla ajotyylillä selvisi parilla lisäyskerralla.napalmi kirjoitti:Mitenkäs vaarallista tommosella on lyhyitä matkoja ajella ennenkuin saa huoltoon jos hieman vuotaa? Taitaa nääs emännänkin TID ng:stä jonnekin hävitä nesteitä. Mistä kohtaa konehuonetta kannattaa katsella jos antaa kierroksia pihassa että onko näkyvää vuotoa? Auto n. 132 tkm ajeltu eli alkaa olla vaaravyöyhykkeellä mitä ilmeisemmin
Dieselin EGR:n jäähdytin
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Dieselin EGR:n jäähdytin
Tomppa & Saabit myyty :(
Re: Dieselin EGR:n jäähdytin
Nesteethän sieltä vaan vähenee ja sit kun tarpeeks vähän niin alkaa lämmöt nousemaan. Ei siinä muuta riskiä ole.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Dieselin EGR:n jäähdytin
Itselläni ei edes vuotanut tyhjäkäynnillä ollenkaan, niin oli jonkin verran haasteellista löytää vuotokohta. Noh, kyllä se varmaan jossakin vaiheessa olisi alkanut vuotamaan tarpeeksi
Kyllä varmaan kanisteri takaloorassa vois ajella pitempäänkin ilman ongelmia.
Kyllä varmaan kanisteri takaloorassa vois ajella pitempäänkin ilman ongelmia.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11