Juu Kiitos.... elämä on.... täytyy varmaan myydä vielä toi 88 OG Aero suoraan ajosta.....
Kunhan vaan tää päänsärky lakkaisi....
Voi hyvin,
-Keisari
Moottorin ohjelmointi 2.0tid
Re: Moottorin ohjelmointi 2.0tid
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Re: Moottorin ohjelmointi 2.0tid
itellä ollu kanssa tää suunnitteilla, videon perusteella ainakin carlssonin softalla piristyy todella paljon!
tosin voi olla että nykynen menee myyntiin ja sitten hommaan automaatin tilalle
tosin voi olla että nykynen menee myyntiin ja sitten hommaan automaatin tilalle
NG 9-5
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Moottorin ohjelmointi 2.0tid
Manuaali on vain niin pieniruokainen.oma kulutus pyörinyt 4.7-5.5 välillä.automaatti siellä 6 litran paremalla puolella taitaa olla diseli.bensana oli oma noin 9.5 noin puolenvuoden ajalta.
mutta silti tekee vain mieli vähintään sellaista 300hv bensa saabia.diselillä kun ajaa tulee aina mieleen eläkeläiset.
mutta silti tekee vain mieli vähintään sellaista 300hv bensa saabia.diselillä kun ajaa tulee aina mieleen eläkeläiset.