Sid info

BioPowerit, BioPoweroinnit ja Etanolimuutokset. Keskustelua etanoliautoiluun liittyvistä asioista.
turskale
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: To Loka 23, 2008 20:35
Paikkakunta: Kuopio

Sid info

Viesti Kirjoittaja turskale »

Tässä etsittyäni ja luettuani re85 palstaa 52sivua tuli mieleen että oisko mahollista että joku noheva laittas sid infosta tiivistelmän mitä softausen jälkeen alkuun kannattaa seurata sekä raja arvot että kaikki "pitäs" olla kunnossa?
Viimeksi muokannut turskale, Ke Tammi 13, 2016 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11486
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sid info

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
turskale
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: To Loka 23, 2008 20:35
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sid info

Viesti Kirjoittaja turskale »

Ehkä oon vaan lukihäiriöinen mutta esim. lambdasta ei oikein selkoo tullu pitääkö sen olla -300-300 tyhjäkäynnillä ja miten kierroksilla sekä miten jarrun painamisen pitäs vaikuttaa että on ok?

Samoin paljonko amul pitäis olla ja onko pitäskö samat arvot olla oli sitte bensaa tai re85 tankissa?
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5644
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: Sid info

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Lambda on aina parempi mitä lähempänä nollan ympäristöä se pyörii. Nyrkkisääntönä tuo -300 ja +300 välimaasto on hyvä. Lambda-arvoon vaikuttaa mm. imuvuodot, adaptaation tarkkuus, softa & suutinvakiot jne.. Amul on siis "pitkäaikainen keskiarvo" lambda-arvosta.

Amul arvolle minä olen saanut ohjeeksi että -500 ja +500 välillä kaikki on normaalia (jos ei vikakoodeja tule), eli pitkäaikainen polttoaineen korjauskerroin on tällöin 5% suuntaan tai toiseen. On normaalia että amul vaihtelee ajotilanteesta riippuen, ei ole olemassa "yhtä oikeaa" arvoa missä sen pitäisi olla aina.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
9000 T16
"Tuplakaasari"
Viestit: 60
Liittynyt: To Kesä 09, 2005 20:51
Paikkakunta: Tammela

Re: Sid info

Viesti Kirjoittaja 9000 T16 »

Olen katsellut videoita tuosta OG 9-5 sid panelista,melkein jokaisessa kuuluu bling bling bling,ei mulla kuulu mitään,vai mistä tuo ääni kuuluu vai onko tuo joissakin jenkki versioissa vain.
*2463*
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 954
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Sid info

Viesti Kirjoittaja duuduu »

^Tarkoitatko turvavyömuistutinta? Harvinaisen perseestä oleva ominaisuus, joka on ohjelmoitavissa pois.
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
TTH
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: Sid info

Viesti Kirjoittaja TTH »

Suitella tuon onneksi saa pois kun yhdistää I-väylään, ensimmäinen mitä piti tehdä.. :lol:
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Vastaa Viestiin