Sid info
Sid info
Tässä etsittyäni ja luettuani re85 palstaa 52sivua tuli mieleen että oisko mahollista että joku noheva laittas sid infosta tiivistelmän mitä softausen jälkeen alkuun kannattaa seurata sekä raja arvot että kaikki "pitäs" olla kunnossa?
Viimeksi muokannut turskale, Ke Tammi 13, 2016 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Re: Sid info
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Sid info
Ehkä oon vaan lukihäiriöinen mutta esim. lambdasta ei oikein selkoo tullu pitääkö sen olla -300-300 tyhjäkäynnillä ja miten kierroksilla sekä miten jarrun painamisen pitäs vaikuttaa että on ok?
Samoin paljonko amul pitäis olla ja onko pitäskö samat arvot olla oli sitte bensaa tai re85 tankissa?
Samoin paljonko amul pitäis olla ja onko pitäskö samat arvot olla oli sitte bensaa tai re85 tankissa?
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Re: Sid info
Lambda on aina parempi mitä lähempänä nollan ympäristöä se pyörii. Nyrkkisääntönä tuo -300 ja +300 välimaasto on hyvä. Lambda-arvoon vaikuttaa mm. imuvuodot, adaptaation tarkkuus, softa & suutinvakiot jne.. Amul on siis "pitkäaikainen keskiarvo" lambda-arvosta.
Amul arvolle minä olen saanut ohjeeksi että -500 ja +500 välillä kaikki on normaalia (jos ei vikakoodeja tule), eli pitkäaikainen polttoaineen korjauskerroin on tällöin 5% suuntaan tai toiseen. On normaalia että amul vaihtelee ajotilanteesta riippuen, ei ole olemassa "yhtä oikeaa" arvoa missä sen pitäisi olla aina.
Amul arvolle minä olen saanut ohjeeksi että -500 ja +500 välillä kaikki on normaalia (jos ei vikakoodeja tule), eli pitkäaikainen polttoaineen korjauskerroin on tällöin 5% suuntaan tai toiseen. On normaalia että amul vaihtelee ajotilanteesta riippuen, ei ole olemassa "yhtä oikeaa" arvoa missä sen pitäisi olla aina.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Sid info
Olen katsellut videoita tuosta OG 9-5 sid panelista,melkein jokaisessa kuuluu bling bling bling,ei mulla kuulu mitään,vai mistä tuo ääni kuuluu vai onko tuo joissakin jenkki versioissa vain.
*2463*
Re: Sid info
^Tarkoitatko turvavyömuistutinta? Harvinaisen perseestä oleva ominaisuus, joka on ohjelmoitavissa pois.
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Sid info
Suitella tuon onneksi saa pois kun yhdistää I-väylään, ensimmäinen mitä piti tehdä..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.