Lainataas topiccia.
Toisesta topicista lukasin seuraavaa:
Biopower-softille Amul ei ole kovinkaan oleellinen muutenkaan tosin.
Mulla pyörii amul välillä -500 - -1100. Kerran on myös tullut vikakoodi P1181 ilman CE:tä. Ja koodi oli itsestään poistunut muistista vähän ajan kuluttua ilman että akun kenkää on irroitettu?? Tehot on tallella. Ilmamassan pyydetty ja mitattu vastaavat toisiaan. Imuvuotoja koitin myös tänään etsiä, muttei niitäkään löytynyt. Satunnaisesti tullut myös vikakoodia kakkoslambdasta, voiko se aiheuttaa tämän? Siihen lienee lääke ko. härpäkkeen disablointi.
Sigun auto kyseessä ja kilometrejä on kulkineessa n. 260tkm. Ja etanolilla mennään.
Vaihdettu lähiaikoina:
Termostaatti, alkuperäinen - n. 2500km sitten.
Lambda, alkuperäinen bosch - n. 2000km sitten.
Kampiakselin asentoanturi, alkuperäinen bosch - n. 2000km sitten.
Bensapumppu, motonetin "walbron mallinen" - n. 1000km sitten.
PA-pumpuksi tuli tuo motonetin "walbron mallinen" kun alkuperäinen lahosi viikonloppuna ja piti saada maanantaiksi auto ajoon. Ja eikös sen "huonous" pitäisi näkyä positiivisena amul lukemana.
Ajatuksia? Vai maalailenko vain piruja seinille? Sidi kiinni ja kovaa ajoa?