Tänään saatiin tekki viimein talliin ja kurkattiin suuttimien korjausarvoja. Tehtiin kaksi eri mittausta ja tällaiset oli tulokset (mittaus 1/mittaus 2)jcarlson kirjoitti:yksi keino on katsoa tyhjäkäynnillä techillä suutinkohtaisia korjausarvoja.
sylinteri 1: 1,45/0,58
sylinteri 2: 0,70/1,06
sylinteri 3: -1,68/-1,92
sylinteri 4: -0,46/-0,72
Sieltä löytyi sellainenkin kuin ruiskutustesti, joka näytti tällaisia numeroita:
1: 835-840
2: n. 855
3: n. 855
4. n. 855
Näistä mitään ymmärrä... Korjausavoissa poikkeavimmat lukemat on kolmospytyssä, ruiskutustestissä ykösessä. Osaako joku tulkita näitä?
Jcarlsonin viimeisimmästä softaversiosta on savutmerkkitesti vielä tekemättä. Pitää löytää aikaa päästä savumittarille, niin raportoin vielä niitäkin lukemia.