Ng900 2.3T
Re: Ng900 2.3T
Hämääkö tossa varjot vai liikkuuko eturengas eees-taas ihan helvetisti vedossa? Olikos tää joku mailinmurskauslaite?
jeeeeeee!
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ng900 2.3T
liikkuu...useamman sentin.
Ihan uudet urtsut keulassa ja uudet alatukivarret.
Oletan että itse tukivarret joustaa...
Ihan uudet urtsut keulassa ja uudet alatukivarret.
Oletan että itse tukivarret joustaa...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Ng900 2.3T
Eipä ihme, että ko. malli on vetelijöiden kuningas. :)
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Ng900 2.3T
Tolpan yläpää kuntoon niin lakkaa vetelemästä ja pyörä pysyy paikoillaan.sama vitsi kaikissa joissa jonkinlainen kumi yläpäässä.
ei ainostaan tämän tyyppivika.esim.volvo tekee rulilla tuplat.ainoa oikea ratauto pyörän ripustus on kolmitukivarret ylä sekä alapäässä.(formula)
ei ainostaan tämän tyyppivika.esim.volvo tekee rulilla tuplat.ainoa oikea ratauto pyörän ripustus on kolmitukivarret ylä sekä alapäässä.(formula)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Ng900 2.3T
Tämän videon huomasinkin youtubesta..
Itsellä tekee tonnarissa ihan saman,tolppa liikkuu eestaas kun nytkäyttää autoa liikkeelle..ajattelin et alatukivarsien puslien vaihto voisi auttaa mutta luulen että se ei korjaa koko hommaa vaan joustaa niinkuin veini mainitsi yläpäästä myös..
Joko löytynyt parempi kytkin kokoonpano?
Itsellä tekee tonnarissa ihan saman,tolppa liikkuu eestaas kun nytkäyttää autoa liikkeelle..ajattelin et alatukivarsien puslien vaihto voisi auttaa mutta luulen että se ei korjaa koko hommaa vaan joustaa niinkuin veini mainitsi yläpäästä myös..
Joko löytynyt parempi kytkin kokoonpano?
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ng900 2.3T
eipä oo hommat edistyny oikeen mihinkään suuntaan....
Motivaatiota, aikaa ja valuuttaa odotellessa.
Kesällä auto kävi kesäpäivillä Himoksella näytillä.
Räpsittiinpä siitä kuvat Saabisti lehteenkin.
Suunnitelmia ois, vieläku pääsis toteuttamaan niitä...
Motivaatiota, aikaa ja valuuttaa odotellessa.
Kesällä auto kävi kesäpäivillä Himoksella näytillä.
Räpsittiinpä siitä kuvat Saabisti lehteenkin.
Suunnitelmia ois, vieläku pääsis toteuttamaan niitä...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Ng900 2.3T
Mitäs tässä on tulossa "sitten joskus"? Lisää tehoa tietty?!
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00