https://www.subito.it/auto/saab-900-199 ... 782264.htm
koska halpuus houkuttaa aina, niin onko joku tuotattanut kulkupeliä italiasta asti ja miten
cabrio italiasta lähinnä
cabrio italiasta lähinnä
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: cabrio italiasta lähinnä
En ole tuottanut Italiasta, mutta minulla on og900 cabrio joka tuli jenkeistä. Tulli ja rahti oli maksettu, mutta kun sen rekisteröinnin aika tuli niin veroa tuli melkein tonni. Verrokkiautona oli joku BMW 300sarjalainen rättikatto. Tästä on aikaa kuusi vuotta.
Italiassa pidetään autoa varmaan samalla tavalla kuin Kaliforniassa, pikkukolhuja joka puolella, penkit aivan riekaleina, ei huollettu ikinä ja muutenkin kaikki mahdolliset viat saa samalla kertaa. Puhumattakaan tekniikasta.
Tämä meni vähän ohi aiheen, mutta...
Italiassa pidetään autoa varmaan samalla tavalla kuin Kaliforniassa, pikkukolhuja joka puolella, penkit aivan riekaleina, ei huollettu ikinä ja muutenkin kaikki mahdolliset viat saa samalla kertaa. Puhumattakaan tekniikasta.
Tämä meni vähän ohi aiheen, mutta...
#2260
96V4 projekti
96V4 projekti
Re: cabrio italiasta lähinnä
ok kyllähän siellä tosiaan autolla vaan ajetaan, joskus kuullut että italiasta ei ajamalla saa järkevästi autoa tuotua, johtunee rekisteröinti vakuutus ja muista säännöksistä vaikka eu onkin
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: cabrio italiasta lähinnä
Olet kuullut ihan oikein..... on kuulemma todella hankalaa auton osto + ajamalla tuonti.mestari kirjoitti:ok kyllähän siellä tosiaan autolla vaan ajetaan, joskus kuullut että italiasta ei ajamalla saa järkevästi autoa tuotua, johtunee rekisteröinti vakuutus ja muista säännöksistä vaikka eu onkin
Kyllähän niitä sieltä on tuotu Suomeen joten osaava firma hoitaneen homman.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: cabrio italiasta lähinnä
Erään Saabin perään kyselin Italiasta, niin liike sanoi rekisteristä poiston/paperien järjestyvän noin viikossa, mutta hommaa alkavat luonnollisesti järjestää vasta kun auto on maksettu.
Jotkut omat siirtokilvet oli myös hommattava auton pois ajamiseksi, saksan siirtokilpiä muistaakseni suosittelivat.
Jäi kuitenkin ostamatta, koska "noin viikkoa" (varmaan jotain 2-4 viikon väliltä italialaisten aikakäsityksellä ) ei ole aikaa odotella ja kahta kertaakaan ei viitsi lennellä Italiaan saman auton takia ja jotenkin italaisten maine sellainen, etten myöskään etukäteen autoa viitsinyt maksaa.
Jotkut omat siirtokilvet oli myös hommattava auton pois ajamiseksi, saksan siirtokilpiä muistaakseni suosittelivat.
Jäi kuitenkin ostamatta, koska "noin viikkoa" (varmaan jotain 2-4 viikon väliltä italialaisten aikakäsityksellä ) ei ole aikaa odotella ja kahta kertaakaan ei viitsi lennellä Italiaan saman auton takia ja jotenkin italaisten maine sellainen, etten myöskään etukäteen autoa viitsinyt maksaa.
Tomppa & Saabit myyty :(
Re: cabrio italiasta lähinnä
On kyllä kaikenlaista jännää kuullut back-in-the-days auton tuonnista iltaliasta. Että pitäisi olla osoite Italiassa, jotta auto voidaan rekisteröidä sun nimiin.
Kaiketi nyky-Euroopassa pitäis homman hoitua niin, että kunhan sulla on kauppakirja ja rekisteriote taskussa, niin seuraava byrokratian askel olisi Suomen maahantuloilmoitus Tallinnan laivalta. Eihän Saksasta tai ruotsistakaan tullessa tarvitse auto olla rekistöröitynä sun nimiin, kun tuot sen Suomeen.
Jos ei luota myyjän liikennevakuutukseen, niin Suomesta löytyy kyllä vakuutusfirmoja, jotka mielellään antavat vakuutuksen autolle pelkän runkonumeron perusteella. Ompa jopa käynyt niin, että olen sähköpostitse pyytänyt vakuutusta autoon jota olen menossa ostamaan muutaman vaihtoehdon joukosta. Vastaus oli tyyliin:"OK, vakuutus on voimassa. Ilmoitathan runkonumeron kun tiedät"
Kaiketi nyky-Euroopassa pitäis homman hoitua niin, että kunhan sulla on kauppakirja ja rekisteriote taskussa, niin seuraava byrokratian askel olisi Suomen maahantuloilmoitus Tallinnan laivalta. Eihän Saksasta tai ruotsistakaan tullessa tarvitse auto olla rekistöröitynä sun nimiin, kun tuot sen Suomeen.
Jos ei luota myyjän liikennevakuutukseen, niin Suomesta löytyy kyllä vakuutusfirmoja, jotka mielellään antavat vakuutuksen autolle pelkän runkonumeron perusteella. Ompa jopa käynyt niin, että olen sähköpostitse pyytänyt vakuutusta autoon jota olen menossa ostamaan muutaman vaihtoehdon joukosta. Vastaus oli tyyliin:"OK, vakuutus on voimassa. Ilmoitathan runkonumeron kun tiedät"
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11