Jaha sitä vois vähän päivittää.
Iso lohkolla nyt ajettu 412 tkm.
Viimehuollossa kesällä -23 vaihdettiin huollon lisäksi, halldex öljyt ja suodatin sekä ala putket jäähdyttäjään sekä myös päivityksenä yläputket jotka menee jäähdyttäjän paisunta säiliöön turbosta.
Tulpat tulee varmaan vaihtaa seuraavassa huollossa kun niillä nyt ajettu jotain yli 150 tkm.
Euro avain ja käynnistys ongelmia ei ole ollut kun auto jenkki mallia
.
Kaksikertaa nyt vaihdettu 6 vuoden aikana Haldexin öljyt ja peräöljyt sekä suodatin. Ongelmaa ei ole ollut järjestelmässä( viellä ).
EHDOTTOMASTI PARAS JA LUOTETTAVIN SAABI mitä meillä koskaan ollut
Ja tällä mennään kunnes Valtio kieltää bensa autot tai jos puukirstu kutsuu meikäläistä
Tulee mielenkiintoista katsoa kauanko Isolohko pelittää.
Nykyaikaisemmista autoista tuli mieleen että käydään joka vuosi La Gomeran saarella Teneriffan kyljessä.
Vakio taksi kuski oli vaihtannut vanhan 600 tkm ajetun kiisseli toyotan uuteen hybriidi corollaan.
Rouva oli tosi tyytyväinen kun ei ole ollut tarvetta vielä tankata uutta autoa (3kk ostamisesta).
Hybriidillä mennään 18 km ylös vuorta ja sitten 20 km alas jarruttaen......
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R