Miulla on vasta vain matkalaturi hankittuna. Idea olisi hommata kiinteä laturi kotikäyttöön, mutta sen pitäisi olla jollain tapaa etäohjattavissa ja tehon valinta pitää olla siinä, koska autossa tehoa ei voi valita. Matkalaturia hankkiessa tuo sama juttu oli otettava huomioon. Sama laturi toimii yksivaiheisena ja kolmivaiheisena. https://www.evlaite.fi/Kauppa/7-s%C3%A4 ... 3%A4/#wbs1
Akun lämpötila olisi vakoiltava vaikka kännykkäsovelluksella tms. Laturille tullessa akun pitää olla lämmin ja tosiaan jos sitä ei saa esilämmitettyä, niin sitten se pitää ajaa kuumaksi. Kyllä lämmöt nousee jarruttelemalla ja kiihdyttelemällä. Se vaan voi aiheuttaa muissa liikkujissa hämmennystä, jos on vilkasta liikennettä.
Zoe kulkee yllättävän hyvin liukkaalla. Muutamia hankalia paikkoja on meidän arkisilla reiteillä ja niissä on jääty Saabillakin joskus sutimaan mäkeen. Zoessa luistonesto tulee mukaan liikkuessa lähinnä havaiten valon syttymisestä mittaritauluun. Paikallaan lumessa se antaa sudittaa ja auto kyllä kaivautuu eteenpäin sutien, eli ei voi moittia. Tuo piirre pelastaa tilanteen, koska tuossa ei ole mitään säätöä luistonestolle. 9-5:n Eps Off - nappia vastaavaa tarvetta ei vielä ole tullut.Tuossa aiemmin kyseltiin corsan vetopitoa niin ei se saabille pärjää mut ei isoo eroo aiempaan astraan tai vaikka vaimon superbiin mut tosiaan tuntuma on aika eri kun jarrut ei ryskää eikä nastat rohise, nopeus kyllä nousee ja mä ainaki oon painanu rohkeesti voimapoljinta ja antanu auton hoitaa, sellainen perinteinen pidon rajalla kaasuttelu on tietty hankalaa..