
Ja kysymys. Pitääkö ne vaijerit yleensä vetää niin kireälle, että heti alkaa jarruttamaan vai pitääkö olla piirun verran löysää?
Mikähän ihmetys tuo on? Pitääpä ihan epc:stä tsiikata. Mie kyllä säädin -92 vuoden 900S:n jarrut ihan samalla tavalla, kuin -88:stakin. Siinä -92:ssa on saabin orggis vaijerit.900i kirjoitti:Aivan ainakin 92vm autossa olen bongaillut takapenkin alla vaijerissa olevan säädön.
Samoin jos nyt ostaa uuden vaijerin saabilta niin saa tuon "uudemman tyypin " vaijerin.
Taka-akselista ei saa nostaa, eikä sen varaan saa jättää autoa. Voipi tuo taka-akseli vääntyä ja menee ainaskin camber-kulmat pieleen ja kaiken huipuksi juuri siihen suuntaan, mitä kukaan ei halua (plussallepäin).dimebak kirjoitti:Pukit olis hyvät ja ne on hankintalistalla niin kuin hallitunkkikin. Tosin ajattelin sitä, että puupölkky ei varmaan painu hiekkapihaan yhtä tehokkaasti kuin pukki ja 20 senttiä matalana on riittävän korkea että turvallinen taka-akselin alla.
Kokeile edes, ottaako jarrut samalla tavalla? Soralla vaan käppäriä ja tsiikaa, että molemmat pyörät lähtee jarruttamaan samassa kohtaa. Mie ite olen säätänyt aina ennan katsastusta takajarrut, kun perhana automaattisäätö ei toimi toisessa satulassa...dimebak kirjoitti:Kävin tänään kysymässä Drive-Inniltä pitääkö ne palat säätää uudestaan, kun asentaa käsijarruvaijerin tai kiristää vaijeria. Ei kuulemma tarvi ja samalla selvisi sekin, että kahva pitää nousta 3/4-osaa niin se on hyvä.