Koni FSD iskarit
Koni FSD iskarit
Mielen kiintoinen uutuus Mainos taisi olla moottori-lehdessä.
Saakohan saabiin...
En saanut linkkiä, mut koni.com ja paina naista
Saakohan saabiin...
En saanut linkkiä, mut koni.com ja paina naista
eki saabi 9-3s -00 2.0t
Jos osasin nyt oikein katsoa ja etsiä, niin näyttäisi saavan 9-3 SS:ään. Mutta ei taida olla muihin Saab-malleihin vielä.
Mitähän luokkaa noiden hinta oikein on? Ilmeisesti on kyseessä kehittyneempi tekniikka, mutta miten sitten kestävyys? Saakohan noita jo täältä Suomesta?
Mitähän luokkaa noiden hinta oikein on? Ilmeisesti on kyseessä kehittyneempi tekniikka, mutta miten sitten kestävyys? Saakohan noita jo täältä Suomesta?
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Se jäi kysymättä, että miten teillä muilla -98-00 vuosimallin 9-3 turbon omistajilla on alustat kestäneet kilometreissä? Tarkoitan siis ihan vakioalustaa. Olisi hyvä syy vaihtaa sitten, jos entinen alkaa antamaan periksi. Kilometrejä on 110 000km kasassa tällä hetkellä.
Muistaakseni vähän aikaa sitten taas jälleen kerran oli keskustelua OG9-3/NG900:n alustoista, että joillakin olisi kestäneet muistaakseni n. 200 000 kilometriin.
Muistaakseni vähän aikaa sitten taas jälleen kerran oli keskustelua OG9-3/NG900:n alustoista, että joillakin olisi kestäneet muistaakseni n. 200 000 kilometriin.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
112 tkm mittarissa ja takaiskarit vaihdettu (vuoti) 10tkm sitten. Etupää aivan loppu uudet jouset ja iskarit pitäisi laittaa. Etupäässä lähinnä keinumista ja pito ongelmaa.juhokare kirjoitti:Se jäi kysymättä, että miten teillä muilla -98-00 vuosimallin 9-3 turbon omistajilla on alustat kestäneet kilometreissä? Tarkoitan siis ihan vakioalustaa. Olisi hyvä syy vaihtaa sitten, jos entinen alkaa antamaan periksi. Kilometrejä on 110 000km kasassa tällä hetkellä.
Muistaakseni vähän aikaa sitten taas jälleen kerran oli keskustelua OG9-3/NG900:n alustoista, että joillakin olisi kestäneet muistaakseni n. 200 000 kilometriin.
Auto -01
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Muistin väärin, ja sekoitin kytkimeen. ProCaarista sanoivat tosiaan, että siinä 70-120 tkm välillä alkaa takaiskarit vuotamaan. Pitäisi varmaan ensi huollossa katsottaa huoltajilla takaiskarit.
Mistä muuten olette tilanneet näitä Koneja mm.? Koni Sport Kit pitäisi olla peruspaketti omaan autooni, mutta oliko näin, että Bilsteinin Sportit tai Sprintit olisivat halvemmat, mutta laadultaan samaa tasoa? Ja sitten Einbach (vai miten se kirjoitetaan) kiinnostaisi myös aikalailla, ja miksei Sachsin jotkut Sportit. Mistä näitä saisi jopa klubihintaan - vai onko sellainen edes mahdollista vielä? Ja Riku taisi mainita, että laadukkaammat merkit kestäisivätkin jopa n. 200 000 km. Eli ei se kovin huono sijoitus olisi, jos stagettaisi omaani ensi keväänä vielä lisäksi, kun pitoakin alkaa jo olemaan, niin pysyisi stabiilimpana Saabbaani.
Mistä muuten olette tilanneet näitä Koneja mm.? Koni Sport Kit pitäisi olla peruspaketti omaan autooni, mutta oliko näin, että Bilsteinin Sportit tai Sprintit olisivat halvemmat, mutta laadultaan samaa tasoa? Ja sitten Einbach (vai miten se kirjoitetaan) kiinnostaisi myös aikalailla, ja miksei Sachsin jotkut Sportit. Mistä näitä saisi jopa klubihintaan - vai onko sellainen edes mahdollista vielä? Ja Riku taisi mainita, että laadukkaammat merkit kestäisivätkin jopa n. 200 000 km. Eli ei se kovin huono sijoitus olisi, jos stagettaisi omaani ensi keväänä vielä lisäksi, kun pitoakin alkaa jo olemaan, niin pysyisi stabiilimpana Saabbaani.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Itse tilasin pari päivää sitten täältä. https://www.partsforsaabs.com/ Hinta kuluineen saman verran kun Suomessa halvimmilla jälleen myyjillä ja mukaan tulee 4 Powerflexin puslaa jotka maksavat n. 100€.juhokare kirjoitti:Muistin väärin, ja sekoitin kytkimeen. ProCaarista sanoivat tosiaan, että siinä 70-120 tkm välillä alkaa takaiskarit vuotamaan. Pitäisi varmaan ensi huollossa katsottaa huoltajilla takaiskarit.
Mistä muuten olette tilanneet näitä Koneja mm.?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Onko tuo luotettava firma, ja onko palvelu pelannut, ja missä päin Eurooppaa tämä firma sijaitsee? Kauanko osien saaminen tilauksesta kestää? Onnistuuko myös tavaroiden palauttaminen, jos eivät olisi kelvollisia?
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Noilla sivuillahan pystyy valitsemaan oikealta valuutaksi euron eli näkee hinnat suoraan euroissa. Myös toimitusmaksujen hinnat näkee euroissa.juhokare kirjoitti:Niin, ja paljonko on Iso-Britannian punta euroissa? Onko se jotain ehkä n. 0,7 vai jopa 1,5?
Ja ilmeisesti täälläkin on useampi ihminen tilannut tuolta tavaraa !? Ilmeisesti positiivisia kokemuksia ja luotettava firma.
Ja toimitusajaksi tuolla mainittiin 5-9 päivää. Mulle toisaalta sama kunhan ennen kevättä tulee vieterit.. ennen talvea niitä ei kuitenkaan tule alle laitettua.
Ja kokemukset firmasta tässä vaiheessa pelkästään erittäin positiivisia, varmistivat mm. kahteen kertaan kumman kätiset matot haluan ja toimituksen etenemisestä on informoitu jatkuvasti.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
juhokare kirjoitti:Muistin väärin, ja sekoitin kytkimeen. ProCaarista sanoivat tosiaan, että siinä 70-120 tkm välillä alkaa takaiskarit vuotamaan. Pitäisi varmaan ensi huollossa katsottaa huoltajilla takaiskarit.
Mistä muuten olette tilanneet näitä Koneja mm.? Koni Sport Kit pitäisi olla peruspaketti omaan autooni, mutta oliko näin, että Bilsteinin Sportit tai Sprintit olisivat halvemmat, mutta laadultaan samaa tasoa? Ja sitten Einbach (vai miten se kirjoitetaan) kiinnostaisi myös aikalailla, ja miksei Sachsin jotkut Sportit. Mistä näitä saisi jopa klubihintaan - vai onko sellainen edes mahdollista vielä? Ja Riku taisi mainita, että laadukkaammat merkit kestäisivätkin jopa n. 200 000 km. Eli ei se kovin huono sijoitus olisi, jos stagettaisi omaani ensi keväänä vielä lisäksi, kun pitoakin alkaa jo olemaan, niin pysyisi stabiilimpanaSaabbaani.
Mulla oli 145tkm kun vaihdon konit 2005 keväällä.
Taka iskarit oli hieman vuotaneet, edessä ei.
Iskarit toimivat kohtalaisesi vakioksi ja niin paljon ajetuiksi.
Jopa katsastuksen testin mukaan, kuin uudessa autossa
Pisteet konin sportkitille, säädettävyys hyvä ominaisuus.
3vuoden kokemus ventolla koneista, silloin myyjä sanoi , että konit
mahdollista korjata, jos hajoaa.
Oliko n.200mk/iskari sillon n.5v. sitten.
Tuttavilla koneista vuosien kokemus ei murheita.
eki saabi 9-3s -00 2.0t
Ootko pannut uretaanipuslat ??tevisu kirjoitti:Omassa og9-3:ssa iskarit+jouset vaihtuivat 106tkm kohdalla, jolloin takaiskarit vuosivat ja olivat ihan loppu.
Tilalle laitoin SachsPerformanceSetin (iskarit+jouset) -30mm. Ihan mukava paketti, mukava nimenomaan - ei kova.
Jos niin muuttuiko miten?
eki saabi 9-3s -00 2.0t
Samalla laitettiin tosiaan nuo PU-puslat. PCS:n Rikun suosituksen mukaan. Joku paikka jäi ilman PU-puslia, mutta "kriittiset" paikat käytiin läpi. Muutosta hieman vaikea sanoa, kun ei tiedä mikä meni alustasarjan piikkiin ja mikä PU-puslien.nerola kirjoitti: Ootko pannut uretaanipuslat ??
Jos niin muuttuiko miten?
Melu ei lisääntynyt yhtään jos joku sitä pelkää. Tonnarissa kun pikkuisen jyrisee tietyllä asfaltilla.
Olen itse tilannut paljon osia Elkpartsista ja palvelu on ollut aivan loistavaa. Tavarat tulevat nopeasti postin välityksellä (yleensä toimitukset tullut vajaasta viikosta kahteen) ja rahtikulut eivät ole suuret. Uskon että Parts for Saab on myös hyvä firma. Molemmat sijaitsevat Englannissa. Ja jos tietää mitä haluaa, niin ei niitä tarvitse palauttaa. Tuotekoodit samat kuin vaikka täällä. Ei muuta kuin ostoksille.juhokare kirjoitti:Onko tuo luotettava firma, ja onko palvelu pelannut, ja missä päin Eurooppaa tämä firma sijaitsee? Kauanko osien saaminen tilauksesta kestää? Onnistuuko myös tavaroiden palauttaminen, jos eivät olisi kelvollisia?
-Mitro
#2596
9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla
9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla