Olarin Länsiauto menetti tänään asiakkaan!
-
- "Kaasari"
- Viestit: 45
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:05
- Paikkakunta: Espoo
Huolto on minunkin mielestäni tominut tähän saakka hyvin sen lisäksi että se on kallis, mutta virheitähän sattuu ja mitä ilmeisimmin tällä kertaa minun kohdallani. Mutta nimenomaan heidän suhtautumisensa valitukseeni - täysin käsittämätöntä. Kirjallista vastausta edelleen odottelen viikon verran.
Kaksi kertaa käyn vielä tuolla, viemässä autoa korjattavaksi mikäli pystyn osoittamaan että he ovat helman rikkoneet ja toisen kerran hakemassa sen pois. Sen jälkeen en edes kuse sinnepäin, paitsi että olisihan se mukava käydä jälkeenpäin v***massa myyjille ja asiakaspalvelulle viikonloppunäyttelyssä samalla renkaita potkien ja ilmaista kahvia (pahaa muuten) siemaillen.
Kaksi kertaa käyn vielä tuolla, viemässä autoa korjattavaksi mikäli pystyn osoittamaan että he ovat helman rikkoneet ja toisen kerran hakemassa sen pois. Sen jälkeen en edes kuse sinnepäin, paitsi että olisihan se mukava käydä jälkeenpäin v***massa myyjille ja asiakaspalvelulle viikonloppunäyttelyssä samalla renkaita potkien ja ilmaista kahvia (pahaa muuten) siemaillen.
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
Hyvä kikka mainostaa paikkaa on mennä sinne sopivan käyntikortteja lähettävän bluetooth laitteen kanssa ja laittaa siihen sopivan iskevä käyntikortti. Sitä sitten jakelet kaikille alueen bluetooth laitteille sopivin väliajoin.
Ensimmäisen kerran havaitsin konstin käytösä Skeidakaupassa uuden Ocun esittelyssä
Ensimmäisen kerran havaitsin konstin käytösä Skeidakaupassa uuden Ocun esittelyssä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Reklamaatiot kannattaa lähettää suoraan autotalon johtajalle oikein laadittuna niin alkaa vipinä käymään. On kokemuksia asiasta.t0.2 3-9 baaS kirjoitti:Huolto on minunkin mielestäni tominut tähän saakka hyvin sen lisäksi että se on kallis, mutta virheitähän sattuu ja mitä ilmeisimmin tällä kertaa minun kohdallani. Mutta nimenomaan heidän suhtautumisensa valitukseeni - täysin käsittämätöntä. Kirjallista vastausta edelleen odottelen viikon verran.
Kaksi kertaa käyn vielä tuolla, viemässä autoa korjattavaksi mikäli pystyn osoittamaan että he ovat helman rikkoneet ja toisen kerran hakemassa sen pois. Sen jälkeen en edes kuse sinnepäin, paitsi että olisihan se mukava käydä jälkeenpäin v***massa myyjille ja asiakaspalvelulle viikonloppunäyttelyssä samalla renkaita potkien ja ilmaista kahvia (pahaa muuten) siemaillen.
On tässä itsekin vannottu että tuonne ei enää mennä mutta minnepä sitten mennään kun pitäisi vikakoodeja lukea? Ei onnistune missään näistä epävirallisista saab korjaamoista pk seudulla vaikka niissä varmaan hommat muuten pelaakin.
Eikä ole kovin mairittelevia lausuntoja saanut kuulla siitäkään Laakkosen huollosta mikä siellä Porintien varressa on.
Lentokentän lähellä on joku uusi MetroAuto joka pommittaa tarjouskirjeillä. Mikä lienee sitten..
9000CS 2,3
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 45
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:05
- Paikkakunta: Espoo
Onhan niitä paikkoja jotka huoltavat, Automaa ja Metro-auto ainakin. Ja voihan sitä asiakaspalvelua hakea vähän kauempaakin...
Kirjallisen reklamaation tein niin kuin kuluttajaneuvoja neuvoi ja vein sen itse yhdelle päällikölle, joten siinä ei liene mitään epäselvää.
Tällä hetkellä on hyvin lähellä se, että myyn hel***ttiin koko Saabin ja ostan tilalle uuden kakkosauton, samanmerkkisen kuin meidän ykkösautomme on. Keskustelut ovat jo käynnistyneet. Sitten joudun sanomaan näkemiin tälle foorumille, mutta mikä parasta, SAAN sanoa hyvästit koko Länsiautolle ja GM:lle.
Kirjallisen reklamaation tein niin kuin kuluttajaneuvoja neuvoi ja vein sen itse yhdelle päällikölle, joten siinä ei liene mitään epäselvää.
Tällä hetkellä on hyvin lähellä se, että myyn hel***ttiin koko Saabin ja ostan tilalle uuden kakkosauton, samanmerkkisen kuin meidän ykkösautomme on. Keskustelut ovat jo käynnistyneet. Sitten joudun sanomaan näkemiin tälle foorumille, mutta mikä parasta, SAAN sanoa hyvästit koko Länsiautolle ja GM:lle.
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Tuolta liikkeestä tuli muuten eilen huoltotarjous saabille . Missään ei tosin sanottu että olis maahantuojan huolto mutta aika hassua kumminkin.Firges9000 kirjoitti: Tuolla Porintien varrella on nyt uuden uutukainen Geugeu-huolto ja sen merkin rahastus.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Eipä täältä ole taidettu potkia poijes muitakaan, jotka ovat saabista luopuneet.. saabismi on meinaan sellainen sairaus että siitä voi hetkeksi toipua, mutta parantua ei koskaan.t0.2 3-9 baaS kirjoitti:..Sitten joudun sanomaan näkemiin tälle foorumille..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Sitä muistelee kouluaikoja kun oli 99 ja paikkakunnalla oikea saab-guru. Tällainen 50+ mies jolla kymmenien vuosien työkokemus saabeista merkkikorjaamoissa ja sitten laittanut oman pajan pystyyn. Hyvä että ehti puhelimessa vikaa puoleenväliin asti kuvailla kun tuli jo analyyttinen vastaus että mikä se vika on ja tuopa tänne kun ehdit niin laitetaan kuntoon. Hyvä että viitsi edes paljon mitään veloittaa.
Vaan vieppäs merkkikorjaamoon vuonna 2006. Mitään ei haluta arvioida, asentajan kanssa et pääse puhumaan. Heität sen saatanan melkein asunnon hintaisen autosi niinkuin lampaan hyeenoille raadeltavaksi. Ja kirjoitat suunnilleen avoimen valtakirjan. Yksi työnjohtaja ottaa vastaan, joku tuntematon tekee jotain, auton luovuttaa usein sitten kolmas henkilö joka ei tiedä asiasta mitään. Laskun saat käteen. Tuntiveloitus on sitä luokkaa että plastiikakirurgikin olisi kateellinen. Hyvä tuuri jos käy niin ollaan korjattu enemmän kuin rikottu.
Tuon monopolin kun näkisi vielä murtuvan lopullisesti ja niille tulevan oikean vaihtoehdon tilalle niin voisi kuolla onnellisena pois.
Kyllä helpotti
Vaan vieppäs merkkikorjaamoon vuonna 2006. Mitään ei haluta arvioida, asentajan kanssa et pääse puhumaan. Heität sen saatanan melkein asunnon hintaisen autosi niinkuin lampaan hyeenoille raadeltavaksi. Ja kirjoitat suunnilleen avoimen valtakirjan. Yksi työnjohtaja ottaa vastaan, joku tuntematon tekee jotain, auton luovuttaa usein sitten kolmas henkilö joka ei tiedä asiasta mitään. Laskun saat käteen. Tuntiveloitus on sitä luokkaa että plastiikakirurgikin olisi kateellinen. Hyvä tuuri jos käy niin ollaan korjattu enemmän kuin rikottu.
Tuon monopolin kun näkisi vielä murtuvan lopullisesti ja niille tulevan oikean vaihtoehdon tilalle niin voisi kuolla onnellisena pois.
Kyllä helpotti
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Autoalalla on kyllä niinkin että jos nykytekniikan perässä meinaa pysyä niin vuodessa ei riitä viikon kurssit. Sitten luetaan netistä kun ei puhelimessa osattu korjata autoa kuntoon.
Saatanallisella kiireellä pitäis pystyä tekemään laatua?
Senkun porkkanoita heitellään työntekijöille että vauhti kasvais entisestään.
Paras on ollut tilanne jossa ajan auton sisään ohjauskulmille, jollon työnjohtaja tulee kysymään 5min päästä että oliko millaset kulmat?
Minä sanomaan että kattelen just rengaspaineita
Että tuleppa kysymään puolen tunnin päästä kun on saatu edes mittapäät kiinni.
Tästä lienee turha puhua mutta palkka on sellanen tekijä tälläkin alalla että haluttavuus alalle näkyy suoraan. Asiakkaan mielestä tällä ei pitäisi olla merkitystä. Niinpä. Kaikkemme yritetään.
Saatanallisella kiireellä pitäis pystyä tekemään laatua?
Senkun porkkanoita heitellään työntekijöille että vauhti kasvais entisestään.
Paras on ollut tilanne jossa ajan auton sisään ohjauskulmille, jollon työnjohtaja tulee kysymään 5min päästä että oliko millaset kulmat?
Minä sanomaan että kattelen just rengaspaineita
Että tuleppa kysymään puolen tunnin päästä kun on saatu edes mittapäät kiinni.
Tästä lienee turha puhua mutta palkka on sellanen tekijä tälläkin alalla että haluttavuus alalle näkyy suoraan. Asiakkaan mielestä tällä ei pitäisi olla merkitystä. Niinpä. Kaikkemme yritetään.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Epätasaista tuntuu olevan laatu. Mä olin tyytyväinen Laakkosen Konalan huoltoon (se Porintien varressa ollut) kun tulin Halosen Matin kanssa juttuun ja juttelin myös sattumalta sen huoltomiehenkin kanssa. Matti siirtyi sitten tuonne Metro-Auto Airportiin ja siellä on myös se Laakkosen taitavin huoltokaveri, joten sikäli pitäisi olla hommat hoidossa.t0.2 3-9 baaS kirjoitti:Onhan niitä paikkoja jotka huoltavat, Automaa ja Metro-auto ainakin. Ja voihan sitä asiakaspalvelua hakea vähän kauempaakin...
Automaa... no, sanotaanko näin että en uskaltanut ostaa uutta Pösöä sen takia että 406 aina huollossa käydessään oli Herttoniemen Automaalla rikottu/korjattu pieleen. Kolmesta tai neljästä huoltokäynnistä siunaantui yhteensä muistaakseni 11 reissua ko. korjaamoon että kaikki saatin fiksattua ja lopulta istuin jälkimarkkinointipäällikön kanssa kahvilla ja totesimme että ei ko. putiikki olisi pystyssä jos laatu olisi koko ajan samaa mutta kai minä sitten olin tilastopoikkeama. Äänestin jaloillani ja suosittelen kysyttäessä muillekin samaa.
Autona ko. Pösö taas oli täysin harmiton ja luotettava, mutta autokuume teettää kaikenlaista.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Tuohan on melkein kuin PCS, paitsi, että Riku ja Pete on lähempänä 30v kuin 50+ Olen varmasti maailman onnellisin saabisti, kun tuo paja sattuu sopivasti olemaan työmatkalla, on nimittäin taas tullut pari kertaa tälläkin viikolla poikettua... Itse asiassa tänään poikkeuksellisesti jäi käymättä, joten pitääkin huomenna mennä heti aamusta. Palvelun tasoa kuvastaa se, että Riku muistaa tällaisten vakioasiakkaiden hetun loppuosan jo ulkoaSaappi Kuski kirjoitti:Sitä muistelee kouluaikoja kun oli 99 ja paikkakunnalla oikea saab-guru. Tällainen 50+ mies jolla kymmenien vuosien työkokemus saabeista merkkikorjaamoissa ja sitten laittanut oman pajan pystyyn. Hyvä että ehti puhelimessa vikaa puoleenväliin asti kuvailla kun tuli jo analyyttinen vastaus että mikä se vika on ja tuopa tänne kun ehdit niin laitetaan kuntoon. Hyvä että viitsi edes paljon mitään veloittaa.
Eski
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Olen Eski kateellinen, noiden puolesta joita pompotellaan.
Itse Jaapen kanssa huollamme Saabimme ja haukumme toinen toistamme.
Tosin haukkumiset ovat jääneet hauvojemme hoidettaviksi.
Pahinta hommassamme on, talli maksaa Whitusti-lämpöineen.
Itse Jaapen kanssa huollamme Saabimme ja haukumme toinen toistamme.
Tosin haukkumiset ovat jääneet hauvojemme hoidettaviksi.
Pahinta hommassamme on, talli maksaa Whitusti-lämpöineen.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3