Mitä tekin Saabistit oikein nyt ajattelette, ette muka vaihda uutta talvi-ilmaa renkaisiinne.
Nyt kun alkaa taas nastarengaskausi on tilanne pidettävä hanskassa .
Nastarenkailla ei saavuteta maksimaalista pitoa, jos sisällä on kesäilmaa.
Talvi-ilmahan on huomattavasti tiiviimpää.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
suomi24 on parasta SUOMALAISTA huumoria...
Ton parempaa ei vaan löydy,kunhan muistaa ettei ota yhtään tolla palstalla olevaa lausetta tosissaan.
Viikonlopun parhaat ideat ja naurut löytyy sieltä...menkääs kattoo.
Ja mikä parasta...ei maksa mitään.Noista saatanan tollojen jutuista pitas saada kooste!
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!
Muistakaa, myös kun talvilomalla lappiin ajelette niin vaihtaa renkaisiin Pohjoisen vaativiin ilmasto-oloihin kehitettyä Lappi-ilmaa.
Päinvastoin sitten kun lomalta palaatte tai pohjoisen sankarit tulette etelään niin normi-ilmat renkaisiin jottei tule ylipito-ongelmia tai renkaat hajoa.
Svc kirjoitti:Totta toinen puoli:
Saksmannit käyttävät autonrenkaissa ihan oikeasti erikoiskaasua:
Käytännössä heidän nykyinen "Reifengas" on 95-99% typpeä.
Svc kirjoitti:Totta toinen puoli:
Saksmannit käyttävät autonrenkaissa ihan oikeasti erikoiskaasua:
Käytännössä heidän nykyinen "Reifengas" on 95-99% typpeä.
Ansis kirjoitti:
Mulla on renkaissa n. 78% typpiseos
just joo ja jalokaasuja 2%, ja happeakin vähän lisänä.
Vois kokeilla metaania. Olis keskihakuisvoimat pienemmät, kun täytös olisi kevyempää. Vois jopa repiä lisäpainot pois vanteista ja siten säästää kokonais massasta. Kiihtyis rajummin.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Tässä asian vähän asian vierestä... kotopuolen ruohonleikkuukone. :D
Oli ihan pakko kun vaihdoin autooni renkaita ja tuolla hinasin niitä pesupaikalta varastolle...
Tässä asian vähän asian vierestä... kotopuolen ruohonleikkuukone. :D
Oli ihan pakko kun vaihdoin autooni renkaita ja tuolla hinasin niitä pesupaikalta varastolle...
Onkos noissa renkaissa käytetty mimmostakin ilmaseosta, ehkä sitä puhkeamatonta ilmaa.
Kysyn, koska yhdistelmä näyttää hyvin tyylikkäältä ja matalapaineiselta.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Jos joku haluaa kokeilla niin voin järkätä duunista Heliumia renkaisiin, jonka puhtaus on 99.9999, joten luulis kärryn liitävän tiessä Tai jos haluaa kylmää ilmaa gummeihin niin -196c järjestyy
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....