Kansien erot

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Dino
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 22:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

jcarlson kirjoitti:Säädetään ohjauspainetta (ja siten seosta) tahtiventtiilillä, tavoitteena stoikiometrinen seos aivan kuten sähköruiskuissakin.
Kiitoksia asian valaisusta.

Dino
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

onko tuossa katillisen ruiskussa jotain muuta eroa katittomaan kuin ohjauspainesäädin? saattaisi päästä huomattavasti helpommalla jos laittaisi normaalin säätimen ja jättäisi sähköt pois...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Dino
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 22:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Kertokaa ihmeessä jos joku tietää. Pääsisi hieman helpommalla.

Dino
Viimeksi muokannut Dino, Ma Marras 20, 2006 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10272
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Käsittääkseni määräjakaja on erilainen. Eli käytännössä olisi helpompaa ottaa se ohjauspainesäädin, määräjakaja ja melkeinpä samantien koko hemmetin hoito siitä katalysaattorittomasta (eipä paljoa vaille jääkään loppupelissä).

ps. meikäläiseltä löytyy vaparin määräjakajia ja ohjauspainesäätimiä
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Dino
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 22:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Taas on projekti himpan edistynyt :D

http://dinoracing.no-ip.info/Saab_900_89/index.html

Dino
Petri Tyrkkö
"Viggen"
Viestit: 690
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 11:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja Petri Tyrkkö »

puolto ääni k-jetille.. ei ole useammastakaan satkusta kerta säädön jälkeen tullut pideltyä, kaasaria piti kiristää joka leimalla... käynti pysyy hyvänä kun ajoittain pisti ruiskun hoitoainetta tankkiin tai saman saa 2-t öljylläkin..

tuosta K-jetistä lambdoineen on ollut saatavilla suomen kielinen vihkonen, väri oli keltainen ja koko A4, sivuja parikymmentä, vastaavia oli muistakin boschin tuotteista.. oli ainaki alfamerilla ollut joskus tarjolla, kirjastossakin olen törmännyt..
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Dino kirjoitti:Taas on projekti himpan edistynyt :D

http://dinoracing.no-ip.info/Saab_900_89/index.html

Dino
Tämä on ehkäpä ensimmäinen oikeasti kiinnostava projekti täällä.
Hienoa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Dino
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 22:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Taas olis projekti hiukan edennyt,

http://dinoracing.no-ip.info/Saab_900_89/index.html

Dino
akyttala
"Hölösuu"
Viestit: 1028
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 19:24
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja akyttala »

Jännittävä projekti tosiaan.

Tämmöstä kun seuraa, niin kyllä sitä joskus on itse vielä tehtävä Saabin kolarikorjaukset kunnolla, tällä hetkellähän se on häthätää lyöty kasaan lekalla oikaisten ja pakkelilla peittäen.. Maalia kumminkin on senverran tuhlattu, ettei pitäisi päästä ruostumaan "oikeata" korjausta odotellessa.

Vaan tartutaanpa nyt tuohon sivusi otsikkoon "900c -89". Ei se mikään 900c ole vaan ihan tavallinen 900. :P
Dino
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 22:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Joo, nyt on korjattu mallimerkintää. Mikäs ero on tavallisella ja c- mallilla?

Dino
akyttala
"Hölösuu"
Viestit: 1028
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 19:24
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja akyttala »

Dino kirjoitti:Joo, nyt on korjattu mallimerkintää. Mikäs ero on tavallisella ja c- mallilla?

Dino
900 on pystykeula ja 900c viistokeula.
Dino
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 22:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Ahas joo, katos vaan kun aina oppii uutta saabeista. Tulipahan sekin nyt selväksi. Kiitoksia vain oikaisusta.

Dino
Dino
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 22:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Nyt olis projekti sitten valmis,

http://dinoracing.no-ip.info/Saab_900_89/index.html

Dino
Viimeksi muokannut Dino, Ke Joulu 20, 2006 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Hieno tuli!
Maski vielä vaihtoon/maalaukseen ettei pompsahda silmille muuten virheettömästä autosta.
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Onnittelut projektin valmistumisesta. Hieno proggis, varsinkin kun kohteena oli vanha peruskaasari.

Taisi olla pohjalla vähän tietoa korikorjauksesta ? :)
Vastaa Viestiin