Turbon imupuolen kääntäminen...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Turbon imupuolen kääntäminen...

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Hmm mitenkäs tuosta satkun urposta saa tuota imupuolen käännettyä esim. alaspäin? oon ne pultit avanannu sieltä mutta eipä se mihinkään käänny.. onko jumissa vaan vai?
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja axtec »

kaikki pultit vaan löysään niin pitäisi kyllä kääntyä, myös hukkiksen kiinnityskorvakkeen pultit kannattaa löysätä. Voi kyllä olla tiukkakin jos ei ennen ole käännelty sitä imupuolta.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7378
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Ässän mitsussa taitaa olla myös yls tappi lisäksi mikä pitää poistaa ennen kääntöö. Ainakin tuossa yhdessä oli missä kääntöä testailin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2495 »

axtec kirjoitti:kaikki pultit vaan löysään niin pitäisi kyllä kääntyä, myös hukkiksen kiinnityskorvakkeen pultit kannattaa löysätä. Voi kyllä olla tiukkakin jos ei ennen ole käännelty sitä imupuolta.
kaikki pultit oon ottanu irti siitä imupuolen alapuolelta ja toi hukkiksen kiinnityskorvakkeen oon ottanu irti kokonaan. kai se sitten vaan on jumissa... eli voimaa vaan peliin =)
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2495 »

tetammi kirjoitti:Ässän mitsussa taitaa olla myös yls tappi lisäksi mikä pitää poistaa ennen kääntöö. Ainakin tuossa yhdessä oli missä kääntöä testailin.
Tuo mun on toi garretti...
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2070
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ahtoletku irti ja vaikkapa kumitettu vasaran varsi kompurakoteloon niin eiköhän sillä vipuamalla jo käänny.
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Vasaralla pikkusen naputtelemalla pitäisi viimeistään irrota. Tiivisteet noista on itsellä parilla kertaa mennyt rikki ja joutunut laittamaan silikoonia tilalle.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Jeps.. täytyy se imupuoli kääntää alaspäin kun tota 760 turbo volvon cooleria laitan sinne ja kuulemma menneepi putki helpommin paikalleen ku kääntää sen imupuolen alaspäin. en tiiä onko tuo 760 cooleri parempi kun 9000 cooleri mutta semmosen ostin ja laitan tohon nyt.
Vastaa Viestiin