Kun ostin autoni –86 900 8T APC, oli APC ohitettu tökkimällä kaikki koneen putket ja letkut ”fiilispohjalta” mihin sattuu. Ahtoja oli törkeästi liikaa ja turbo ja kansitiippari oli vaihtorajassa melko pian. Kulku oli kyllä silloin melko messevää
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sittemmin aloin perehtymään Saabin erinomaisen kekseliääseen tekniikkaan ja paluttelin eri järjestelmiä pikkuhiljaa alkuperäiseen asuunsa. Kuvittelinkin jo hetken, että olin saanut kaiken restauroitua, kunnes joku valaisi minulle, että ahtojen pitäisi nousta jopa punaiselle, eikä vain keltaisen puoliväliin
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Siispä auttakaa taas viisaammat. Missä tökkii kun ei ahda peruspainetta enempää?
APC- venttiili naksahtaa, kuten pitääkin, kun laitan virrat. Vastus oli noin 27-28 ohmia. Niinkun kai pitäiskin.
Ajelin lman hukkaportin letkua, niin ahtoi polttoainekatkaisuun asti ilman ongelmia.
Boxin liitin on kiinni kunnolla. Päältä ja sisältä(silmämääräisesti) Boxi näyttää olevan kunnossa. Ei hapettumia.
Mistä nastasta (pitkä 24nap. Riviliitin) pitäisi mennä 12v Boxille? Entäpä maa? Onko muita mitattavia nastoja? Tuleehan boxille virta jos magneettiventtiilillekin tulee? Vai?
Puolan johto menee nykyisin ihan just magneettiventtiilin ohi, joten voiko se vaikutaa? Miten?
Vai voiko Boxi kärähtää? Mistä?
Kyselenkö taas liikaa?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Teemu K.