Kiinalainen 9-5 ym.
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Minä en pidä yhteistyötä Mullerin ja BAICin välillä ihmeenä.
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
ng900aero kirjoitti:Olisihan se hienoa jos voisi valita joko kiinalaisen tai ruotsalaisen Saabin, itse varmastikin päätyisin silkasta mielenkiinnosta (hinnallahan ei tietenkään olisi mitään merkitystä ) kiinalaiseen.
Tuskin mitään suurempaa laatueroakaan on odotettavissa kun Saabin linjoilla ne tehdään, ja taisi ruotsalaiset mennä sinne Kiinaan konsultoimaan tuotantolinjojen kokoonpanossa jne?
Tuleekohan muutaman vuoden sisällä montakin miljoonaa kiinalaista "saabistia"?
Harmi sinällään että GM meni myymään nuo linjat BAIEC:ille, Muller olisi varmaankin ollut sen verran viksumpi että olisi tehnyt mieluummin jonkin yhteistyökuvion, eli vakkapa lisensoinut noiden "vanhempien" mallien tuotanto-oikeudet,ja tuotantolinjoja ja konsultaatiota vastaan olisi ottanut jonkin provikan välistä joka kärrystä tms
Joo varmaan parin vuoden päästäon tullut 3-6 miljoonaa uutta klubilaista
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Kyllä kiinalainen "laatu" on niin kaukana eurooppalaisesta, että kiertäisin kaukaa. Kiinalaisille tuntuu korea ulkokuori olevan se tärkein asia...Olisihan se hienoa jos voisi valita joko kiinalaisen tai ruotsalaisen Saabin, itse varmastikin päätyisin silkasta mielenkiinnosta (hinnallahan ei tietenkään olisi mitään merkitystä ) kiinalaiseen.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7566
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Näyttäis olevan uudempi.9-5T kirjoitti:Konepellin reunojen sijaintipaikasta näkee onko kyse ennen tai jälkeen facelift.maverick kirjoitti:Itse olen ollut siinä käsityksessä että kiinalaisille myytiin sen 9-3 mallin oikeudet jotka on ennen oliko se 2006 faceliftiä. Oliko se 2002-2006 valmistettu malli? Ja sitä on ollut sedanina ja lopuuvaiheessa farkkunakin.
-Tommi
Tuossa C71:ssä on aika mielenkiintoisen kokoinen osa eli näyttäis, että etulokasuoja ja etupuskuri on yhtä osaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Taidat olla väärässä, kyllä tuo etupuskin ja lokari on "yhtä puuta", mut se miten ne on integroitu onkin toinen asia. Myös sivuvilkun reiät puuttuvat. Tuotantoautossahan ne voi ollakin erillisiä, mutta noista kuvista ei löydy saumoja tarkallakaan tiirailulla.9-5T kirjoitti:eiköhän lokasuoja ole kuitenkin sama kuin ennenkin eli näyttää vain.dimebak kirjoitti:Tuossa C71:ssä on aika mielenkiintoisen kokoinen osa eli näyttäis, että etulokasuoja ja etupuskuri on yhtä osaa.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Suotta mussutat jostain muoteista ja niiden mielenkiintoisuudesta. Noissa kuvissa on puskuri ja lokarit integroitu yhteen piste. Se mitä tuotantoautoon tulee on tyystin toinen juttu.9-5T kirjoitti:Sivuvilkun reikä on helppo poistaa muotista mutta muotti jolla tulee kerralla puskuri ja molemmat etulokasuojat olisi vähintään mielenkiintoinen.
Ja tyypilliseen jumalaiseen pilkunnussimistyyliin rupeat kohta väittämään kuitenkin, että ne vaan näyttää olevan yhdessä, niin faktaa pöytään kiitos, WIS ei kerro. Oletko ollut vieressä seuraamassa kun lasikuitua lätkytetään alkuperäisen peltilokarin päälle vai mitenkäköhä? :)
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Tarkoitin, että tuo C60 näyttää facelift 9-3:lta tietyin osin vaikka keulan "ilme" tuo mieleen Honda Accordin tai Maxda 6:sen. Ja tuo C71:n keula näyttää olevan yhtä puuta ovesta oveen.9-5T kirjoitti:eiköhän lokasuoja ole kuitenkin sama kuin ennenkin eli näyttää vain.
Ja varmasti tuollaisen valmistus on mahdollista. Ruiskupuristamalla, esim...
http://www.engelglobal.com/engel_web/gl ... 2_1836.htm
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Vaikka olenkin vain tyhmä klubilainen niin silti rohkenen sanoa että ei ollenkaan ruma keulaltaankaan...
...ja puskuri-lokasuoja kokonaisuus on . Valmistustekniikassa tosiaan tänään löytyy.
...ja puskuri-lokasuoja kokonaisuus on . Valmistustekniikassa tosiaan tänään löytyy.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Onko tästäkin faktaa, wis ei kerro?9-5T kirjoitti:eiköhän lokasuojat ole kuitenkin terästä.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Pointtisi on varmaan tullut jo kaikille selväksi. Lopettaisitko jankkaamisen?Tobbana kirjoitti:Onko tästäkin faktaa, wis ei kerro?9-5T kirjoitti:eiköhän lokasuojat ole kuitenkin terästä.
-Sami
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Pointti tuli varmasti selväksi tässäkin tapauksessa, mutta sehän ei ole ennenkään estänyt/lopettanut jankkausta, joten miksi sen pitäisi loppua nyt? Samat säännöt kaikille, mun mielestä.Azanovix kirjoitti: Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Tobbana kirjoitti:
9-5T kirjoitti:
eiköhän lokasuojat ole kuitenkin terästä.
Onko tästäkin faktaa, wis ei kerro?
-Sami
Pointtisi on varmaan tullut jo kaikille selväksi. Lopettaisitko jankkaamisen?
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Minua nyt vaan sattuu kiinnostamaan pimittääkö 9-5T faktatietoa vai heilutteleeko tuuli sormia näppiksellä...
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Kompataan tätä. Aika spedeä tulla pätemään, että "minäpäs tiedän mutten kerro" tyyliinTobbana kirjoitti:Minua nyt vaan sattuu kiinnostamaan pimittääkö 9-5T faktatietoa vai heilutteleeko tuuli sormia näppiksellä...
-Sami
Faktat tiskiin jos niitä on esittää, tai sitten jätetään asia mainitsematta.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
9-5T kirjoitti:valitettavasti kaikkea ei voi kertoa.
Tää on hyvä!