Olen miettinyt, josko teettäisin ruostesuojauksen tuohon satkuun. 500 euroa kuulostaa suht' kohtuulliselta.Tasapaino akseli kirjoitti:500€ oli joskus kontionmäen automaalaamolla ruostesuojaus.
Kajaanin/kainuun saabistit
Re: Kajaanin/kainuun saabistit
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Hölösuu"
Tuli mieleen että onko kenenkään musta 9-3 ss aero talvivaarassa parkissa?
Ihan kuin olisin klubi-kilventaustat nähny.
Ihan kuin olisin klubi-kilventaustat nähny.
Joku kipotin.
-
- "Hölösuu"
hmmm...tänään tuli vastaan kerman (?) värinen liekkö tuo nyt 96...
Joku kipotin.
Tuleekohan tänään tännekin lisää bongattavia, kun on Backwoods Cruising ja kaikkea...? Itse ajattelin ainakin käydä perinteisesti katsomassa tarjonnan ja sitten tuleekin varmaan pyörittyä kaupungilla loppupäivä.
Nyt pitäisi vain päättää, että mennäänkö meikäläisen "tehokkaalla" tonnarilla vai kaverin tontitetulla 960 Volvolla.
Nyt pitäisi vain päättää, että mennäänkö meikäläisen "tehokkaalla" tonnarilla vai kaverin tontitetulla 960 Volvolla.
-
- "Hölösuu"
eipä siellä mitään ihmeitä näkyny.tappelu siellä taisi olla? oliko kenenkään klubilaisen autoja siellä näytillä?
Drossel,onko se sinun kaverisi 960 semmonen valkea?
Drossel,onko se sinun kaverisi 960 semmonen valkea?
Joku kipotin.
Ei ollu saappeja näytillä. Toisaalta autojen taso oli taas "vaihteleva" tyyliin toiset oli uskomattoman hienoja ja toiset taas sitä luokkaa että saattoi tuntea vain vahvaa myötähäpeää
Jälleenmyyjän osastolla olin edustamassa niin omakin auto oli syrjässä K-raudan seinustalla ja pääosassa oli saksanmosse joka kiillotettiin Meguiarsin tuotteilla. Letkassa kumminkin ajoin
Jo armeija-ajoista jäänyt tunne siitä että Kajaani ja minä ei sovita yhteen kun kotio ajellessa tuli ylinopeussakot. Oma moka mutta onko se tutka pakko laittaa alamäkeen eikä voi tiputtaa yhtä kilometriä pois että selviäisi huomautuksella?
Jälleenmyyjän osastolla olin edustamassa niin omakin auto oli syrjässä K-raudan seinustalla ja pääosassa oli saksanmosse joka kiillotettiin Meguiarsin tuotteilla. Letkassa kumminkin ajoin
Jo armeija-ajoista jäänyt tunne siitä että Kajaani ja minä ei sovita yhteen kun kotio ajellessa tuli ylinopeussakot. Oma moka mutta onko se tutka pakko laittaa alamäkeen eikä voi tiputtaa yhtä kilometriä pois että selviäisi huomautuksella?
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
-
- "Hölösuu"
Joo, valkea on kaverin Volvo väriltään. Omaankin silmään pisti se erased-Saab. Piti ihan lähempää käydä tutkailemassa.
Juu minun saappi Ei ole suutarin lapsilla kenkiä kun viimeksi vahattu lokakuussa ja verhoilu putsattu joskus kesällä
Prospect:in osastolla tuli heiluttua ja kertoiltua tuotteista.
Prospect:in osastolla tuli heiluttua ja kertoiltua tuotteista.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
No niin, tulipas taas bongauksia.
1. vihreä OG900 ajeli perässä ABC:ltä liikenneympyrälle
2. Anttilan valoissa vierelle tuli pirteän oranssi kuuppa ja lähti joen toiselle puolen murinoiden saattelemana ja BMW perässään
3. OG900 Onnelan edessä, tuli myöhemmin Pohjolankadulla vastaan
Lisäksi myös muita Saabeja, mutta tuossa mieleenpainuvimmat. Kuka tunnustaa olleensa liikenteessä?
2. Anttilan valoissa vierelle tuli pirteän oranssi kuuppa ja lähti joen toiselle puolen murinoiden saattelemana ja BMW perässään
Lisäksi myös muita Saabeja, mutta tuossa mieleenpainuvimmat. Kuka tunnustaa olleensa liikenteessä?
-
- "Kaasari"
Kajaanista tulee poistumaan yksi hopeanharmaa 900 (Made in Uusimaa). Rekkarit "katosivat" (vietiin pois) joskus 1998 Elikkä tiedoksi että yksi saab lähtee kajaanin nakertajan postin kautta osina minun toimesta. Ja rohkeesti soittelee jos omiine kaipailette osia
P.0440-595562
EDIT1: Ja autohan sijaitsee Paltamossa.
P.0440-595562
EDIT1: Ja autohan sijaitsee Paltamossa.
Drossel kirjoitti:No niin, tulipas taas bongauksia.
Mä olin tuo numero kolme. Hyvin sattui kun en käynyt kuin pyörähtämässä kaupungilla. Huomasin sinut myös. Joku aika sitten bongasin sinun auton myös Hyvärisen korjaamon pihalla.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
Heh, siellähän se seisoi aika pitkäänkin, ku ei mennyt kansiremontti ihan kerralla nappiin.
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Kenenkäs hopea (tai jotain sen suuntaista) ysikuutonen oli tänään Lönnrotinkadun liikennevaloissa? Taisi olla ihan kromipuskimin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: Saab 99 GL Super '76
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Kukas ajoi Kajaanissa Purolan Siwan edestä eilen joskus neljän aikoihin mustalla cabbella? Taisi olla NG900, en kerennyt nähdä kuin vilaukselta.