Saab korjausta Espoossa?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo

Saab korjausta Espoossa?

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

Länsiväylässä on jo varmaan vuosia mainostanut Tmi Lahnuksen Autohuolto. Mainostaa edullista Saab ja Opel huoltoa / korjausta.
Mikäs paikka tämä oikein on, onko kukaan foorumilainen siellä mahdollisesti asioinut?
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
2.3TT
"Turbo"
Viestit: 219
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 09:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab korjausta Espoossa?

Viesti Kirjoittaja 2.3TT »

Olen asioinut.Entinen länsiauton asentaja/ kokenut heppu..Avustamassa välillä entinen scan autolainen/ joskus myös virolaisia työharjoittelijoita ollut ym ym mutta nekin oli kovassa ojennuksessa silmän alla....Olen vaihdattanut siellä mm. kannen tiivisteen, vesipumpun/hihna hässäkkää, laatikko-öljyt ym, ym...Edullisuudesta en sano mitään koska kyseessä on autohuolto.Auton huoltoon viemisen/ hakemisen saanut aina sopimaan omille menoille koska kyseessä on ns omalle pihalle rakennettu iso talli missä nosturit/ vikakoodilaitteet ym ym.
Itse aina kyselen hinnat/ asiat kohdilleen koska muuten voi tulla moni nollaisia yllätyksiä.
Eli jos joku työ on tuntunut kova hintaiselta olen koittanut tehdä itse/ tai jos on tuntunut ok hinnalta niin tuolla olen asioinut, koska autoa on voinut viedä/hakea melkein miten vain..

PS. omistajalla on ollut maalattavana/ täysin kuntoon laitettu Finlandia Saab, siis täysin riisutusta täysin kuntoon laitettu, Siis semmoinen joka sopisi jutuksi asti saabclub-lehteen..

Sandels ja pitkät sanat!!!
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo

Re: Saab korjausta Espoossa?

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

Kiitos. Täytyypä olla joskus yhteyksissä sinne suuntaan
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Vastaa Viestiin