Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Paljonko on foorumilaiset saaneet Garrettilla kilometrejä? Omani päästi sauhut mittarilukemassa 227 500 km. Nyt tilalla Mitsu + uusi immu ja matka jatkuu...
Kiitokset nopeasta ja asiantuntevasta palvelusta jälleen kerran vesa67:lle!
Kiitokset nopeasta ja asiantuntevasta palvelusta jälleen kerran vesa67:lle!
uusin MY2003 9-3 Aero sedan autom. BioPower by vesa67
ex #3 MY2007 9-5 2.3t Wagon autom. BioPower + Stage 1 by vesa67
ex #2 MY1999 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 by vesa67
ex #1 MY2000 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 + Mitsubishi TD04 by vesa67
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Isäukon -98 femmassa kilometrejä kohta 280 tkm ja alkaa Garretti olla vaihtokunnossa.
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Oman alkuperästä en tiedä, mutta 285 tkm alkaa olla mittarissa. Epäilys on, että alkuperäiselle mennään .
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
2 kpl garretteja 220 tkm mennessä
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 22:18
- Paikkakunta: Espoon erikoistalousalue
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
N. 300 tkm kohdilla alkuperäinen vaihtui vähäkilometriseen käytettyyn 2.3t:ssä. Tuolloin oli välystä akselissa sen verran, että kovin pitkään ei ehkä enää olisi menty. Ajossa ei ollut vielä minkäänlaisia oireita. Suurin osa kilometreistä oli ajettu vakiosoftalla.
E
E
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
2.3t GT17 kesti 345 tkm josta viimeiset 20 tkm stage 1.
Saab 9-5 2.3t 2001 BioPower
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
No nyt kiinnostaa onko auto ollut uudesta asti teillä? Millä öljyillä ajo? Onko suurin osa kilsoista motaria? Mitä SID kertoi yleensä keskinopeudesta?ErkkaT kirjoitti:2.3t GT17 kesti 345 tkm josta viimeiset 20 tkm stage 1.
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Mulla vm. 2005 9-5 2.3t:ssa mittarissa 338 tkm ja ilmeisesti alkuperäinen turbo. Ei ole viritetty (kohta on) ja ajettu ilmeisesti rauhallista maantieajoa. Henkisesti olen jo varautunut turbon uusintaan, jos laukee lähiaikoina.
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
140 tkm sekalaisessa ajossa jonka jälkeen alkoi oireilemaan. 160 tkm vaihdettu Mitsuun
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
120 tkm oli kun meille tuli, öljyjä vaihdeltu huoltokirjan mukaan 15-20 tkm välein.Shadow_Fi kirjoitti:No nyt kiinnostaa onko auto ollut uudesta asti teillä? Millä öljyillä ajo? Onko suurin osa kilsoista motaria? Mitä SID kertoi yleensä keskinopeudesta?ErkkaT kirjoitti:2.3t GT17 kesti 345 tkm josta viimeiset 20 tkm stage 1.
Ollut tosi rauhallisessa maantieajossa vanhemmillani, viimeiset 50 tkm minulla hieman reippaamassa käytössä.
Laitoin itseasiassa auton myyntiin kokeeksi, haluttaisi laittaa uudempi.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/5819872
Saab 9-5 2.3t 2001 BioPower
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 96
- Liittynyt: To Syys 30, 2004 19:49
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Hei,
9-3t my01 Garret oireeton 118Mm:iin asti, sitten ilmaantui käynnistyksessä valkeat pöllähdykset. Vaihdatin sen kunnostettuun samanmoiseen.
9-3t my01 Garret oireeton 118Mm:iin asti, sitten ilmaantui käynnistyksessä valkeat pöllähdykset. Vaihdatin sen kunnostettuun samanmoiseen.
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Savua rupes tulee 156tkm kohdalla Garretin vaihto 159tkm VM 2005 2,3 vector!
Re: Kokemuksia Garrettin kestävyydestä?
Edellinen omistaja oli vaihtanut 209tkm kohdalla Garretin Garrettiin. Oli ollut vähän väljä, muttei vielä mitään totaalituhoja. Ajoi n. 30tkm ennenkö tehtiin kaupat.
Nyt mittarissa 284, josta 35tkm BioPower Stage1:llä ja pääosin etanolilla. Öljyt Mobil 1 ESP ja vaihtuu kympin välein.
Nyt mittarissa 284, josta 35tkm BioPower Stage1:llä ja pääosin etanolilla. Öljyt Mobil 1 ESP ja vaihtuu kympin välein.
9-5 Vector Business Wagon 2,3t -01 (MY2002) BioPower Stage 2