Mutta kun kaikki on samalta vuodelta, niin toimimattomuus ei pitäisi johtua siitä.
Alipainepumpun johdot jouduin vetämään suoraan, enkä sulakekotelon kautta(erilaiset liittimet).
Nopeustiedon otin mittarin takaata vain kytkemällä saman värisiin johtoihin, tämän "asennusohjeen" bongasin tuolta listan arkistosta reilun vuoden takasessa keskustelusta jossa asenneltiin tarvikecruisea.
Tuossa mun autossa on siis 4-napainen liitin mittariston takana.
Soppaa lisää vielä se että sähköopukseni on vaan vuoteen -86 asti.
Sen vianhakuohjeen mukaan sähköt tulee siihen asti oikein että kun painaa SET-nappia niin silloin cruisen releen navalla 86 pitäis tulla sähköä, mutta käykin juuri toisin päin eli sähköt sammuu tuolta navalta.
Muistan hämärästi keskusteluja joissa todetaan että joku napaisuus on jossain vuosmallissa muuttunu, mutta koskiko se tuota relettä vai viiksikytkintä?
Townsendin sivuilta löytys joku muutoskytkentä mutta ymmärsin että se pitäis tehä silloin kun vaihdetaan uus viiksikytkin jossa TIP-toiminto?
Sellaista ei kumminkaan ole.
Mutta voiskos tuossa kumminkin olla sellainen vika että viiksikytkimelle tarttis tehdä muutos? Vai mistä muusta tuollainen vois johtua.
Tuo rele on numeroltaan 95 63 099 joka se EPC:n mukaan pitäis ollakin vuoden 88 cruisessa.
Tuolla on tuota selostusta:
http://68.18.143.89/electrical_system_f ... ontrol.htm
Tuolta löytyvässä kytkentäkaaviossa ei taida olla ollenkaan tuota relettä.
EPC:ssä on tuollainen reletön systeemi vuosille 90-93.
Ja tuolla on se tiedote:
http://68.18.143.89/electrical_system_f ... allpg1.htm
Onko tuo splice connector ihan perinteinen rosvoliitin?
Eli noi kaks johtoa ois tarkoitus kytkeä rinnan?
Jos katsoin oikein tuosta omasta sähköopuksesta niin tuolla kytkennellä ohitetaan rele kokonaan???
Jos toi linkki ei toimi niin poimin tuosta pääkohdan:
Fit the splice connector between wire GN and RD/VT
Noi johdot on minun kirjassa releen navat 86 ja 30 eli 86 tulee SET-napilta ja 30 menee ohjausyksikkön napaan 2.
Oisin kyllä kovasti kiitollinen jos joku voisi vähän selventää noita kytköksiä ja muutoksia.
Harmi vaan ettei taida enää ehtiä löytään vikaa ennen huomista parin sadan kilsan matkaa.
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)