kallistuksen vakaajan kumit
kallistuksen vakaajan kumit
Moi,
Saab 9-5 -99 :sta tulee kolinaa kuopissa ja huomasin kesärenkaiden vaihdon yhyeydessä että kallistuksen vakaajan kumit olivat aikas väljät.
Kävin hakemassa motonetista uudet kumit mutta eivät mielestäni sopineet, reikä oli suun. 16mm kumissa ja tanko oli suun 20 mm autossa eli pitää käydä vaihtamassa.
Vaikutti aika hankalalta päästä käsiin toiseen kiinnityspulttiin, tarviiko purkaa ennen kuin saa taemmaisen pultin auki tai onnistuuko pelkällä renkaan irroitamisella?
Kiitos vastauksista!!
Saab 9-5 -99 :sta tulee kolinaa kuopissa ja huomasin kesärenkaiden vaihdon yhyeydessä että kallistuksen vakaajan kumit olivat aikas väljät.
Kävin hakemassa motonetista uudet kumit mutta eivät mielestäni sopineet, reikä oli suun. 16mm kumissa ja tanko oli suun 20 mm autossa eli pitää käydä vaihtamassa.
Vaikutti aika hankalalta päästä käsiin toiseen kiinnityspulttiin, tarviiko purkaa ennen kuin saa taemmaisen pultin auki tai onnistuuko pelkällä renkaan irroitamisella?
Kiitos vastauksista!!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: kallistuksen vakaajan kumit
Onnistuu kyllä mitään purkamatta. Rengas pois ja ratti linkkuun. 3/8 tuumaisella räikällä just mahtuu, pienemmällä ehkä sitten, kun on vähän löystynyt. Muistaakseni takimmaisessa riittää reilu löysäys, ei kai tarvinnut kokonaan irti ruuvata... Vaseliinia sitten asennusvaiheessa molempiin pintoihin...
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: kallistuksen vakaajan kumit
ok kiitos, luin täältä jostain että opelin 18mm kumin motonetista saa sopimaan?
Re: kallistuksen vakaajan kumit
Sopii ne riittävän hyvin. Mulla meni vakaajan helojen pantojen neljästä pultista kolme poikki. Aika jumissa voivat olla vanhoissa autoissa.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: kallistuksen vakaajan kumit
Motonetista kun nyt lähtee hakemaan, niin onko tää tuo 9-5 Etuvakaajan korihela?
Siis jos on ihan nää perusvakaajat.
Siis jos on ihan nää perusvakaajat.
#3272
Re: kallistuksen vakaajan kumit
joo motonetissa nimellä 9-5 Etuvakaajan korihela ø??mm mutta ei sopinut mun autoon, scantech merkkinen made in india ja maksoi 3.90..
Re: kallistuksen vakaajan kumit
Jaaha. Scantech saanu tällä foorumilla sen verran kyseenalaista mainosta että pitää vissii hommata jostaa muualta?
#3272
Re: kallistuksen vakaajan kumit
muistatko yhtään minkä milliset oli...jos varastoon hommais, katkee 100% varmuudella!!!Sabo kirjoitti:Sopii ne riittävän hyvin. Mulla meni vakaajan helojen pantojen neljästä pultista kolme poikki. Aika jumissa voivat olla vanhoissa autoissa.
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: kallistuksen vakaajan kumit
8 mm kierteellä. Tosin apurungon joutuu ottamaan irti, että saa porattua vanhan pultin pois, jos käy huono tuuri.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: kallistuksen vakaajan kumit
Vähän huonosti istuu toi Motonetin kumi? Kannattaako toi jättää noin, vai laittaa vanha takasin siks aikaa että löytää jostain sopivan?
#3272
Re: kallistuksen vakaajan kumit
mitäs mieltä kokemuksia powerflexin uretaani puslista kallistuksen päissä ja keski puslassa? kaipais paksumpia vakaajia mut ajattelin et jos uretaaniset jäikistäs hieman
9-5
Ford F250
Ford F250