En tiedä onko tästä nyt päästy jo aiemmin varmuuteen, mutta...
Eilen sovitettiin autooni (-95 CS 2.3t man + org. hälytin) boksia (-96 CS 2.3T man + VSS). Ei toimi, Trionic-boksi vaatii signaalin VSS:ltä. Minun hälyttimelläni ei tuntunut olevan mitään vaikutusta.
Näinollen voidaankin varmaan päätellä:
-Autoon jossa VSS (96-98) sopii mikä tahansa boksi.
-Autoon jossa EI VSS:ää (93-96), sopii vain max -95 boksi eli jossa ei tukea VSS:lle.
-Vuosimallissa 96 on sekä VSS:llä että ilman olevia Trionicceja
-Automaatilla ei ole merkitystä, väännön rajoituksen saa kytkettyä boksista pois päältä.
VSS-Trionic yhteensopivuuksista
VSS-Trionic yhteensopivuuksista
Viimeksi muokannut qaw, Su Huhti 03, 2005 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Re: VSS-Trionic yhteensopivuuksista
Korjailin päätelmiäsi omillani ( ei tämäkään 100% aukoton ole )
VSS-ominaisuutta ei saa ISAT/TECH:llä pois ruiskuboxista, vaan se on PROM:lla.
qaw kirjoitti: Näinollen voidaankin varmaan päätellä:
-Autoon jossa VSS ( 96-98 ) sopii mikä tahansa boksi.
-Autoon jossa EI VSS:ää ( 93-98 ), sopii vain boksi jossa ei ole tukea VSS:lle.
-Vuosimallissa 96-98 on sekä VSS:llä että ilman olevia Trionicceja
-Automaatilla ei ole merkitystä, väännön rajoituksen saa kytkettyä boksista pois päältä, tähän en osaa ottaa kantaa. Mitenkäs se suoritettaisiin??.
VSS-ominaisuutta ei saa ISAT/TECH:llä pois ruiskuboxista, vaan se on PROM:lla.
Re: VSS-Trionic yhteensopivuuksista
Olet aivan oikeassa, tarkastin huolimattomasti uudemmat.pevi kirjoitti:-Vuosimallissa 96-98 on sekä VSS:llä että ilman olevia Trionicceja
Techillä. Löytyy suoraan Trionicin asetuksista "vääntömomentin rajoitus päällä/pois" tjsp.-Automaatilla ei ole merkitystä, väännön rajoituksen saa kytkettyä boksista pois päältä, tähän en osaa ottaa kantaa. Mitenkäs se suoritettaisiin??.
En muuta väittänytkäänVSS-ominaisuutta ei saa ISAT/TECH:llä pois ruiskuboxista, vaan se on PROM:lla.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Re: VSS-Trionic yhteensopivuuksista
Etpä niin lisäsinpähän vaanqaw kirjoitti: En muuta väittänytkään
Re: VSS-Trionic yhteensopivuuksista
Mut kyllä me yritettiin...pevi kirjoitti:Etpä niin lisäsinpähän vaanqaw kirjoitti: En muuta väittänytkään
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
-
- "Hirsch"
- Viestit: 989
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
Tähän voisi lisätä, että -93 2.3TA ei käy TCS ja ilman sekaisin. Lähti käyntiin, mutta sammui ilman kaasua. Kaasun kanssa tussautteli ja pölläytteli.
Trionic 5:n check engine vilkkukoodi 5.
5 flashes - throttle position sensor
Mikä ei sinänsä ihme, kun TCS:ssä läppäkotelo on erilainen, eli läppää ohjaaan sähköisesti.
Trionic 5:n check engine vilkkukoodi 5.
5 flashes - throttle position sensor
Mikä ei sinänsä ihme, kun TCS:ssä läppäkotelo on erilainen, eli läppää ohjaaan sähköisesti.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11