
Ei muuten vaan, kun tossa taas äsken kauppaan lähtiessä siinä oli 7,6 meinasin että oliko tuo keskikulutus vaan oli se volttinäyttö.

Auto kyllä starttaa ihan ok, ja akku on 1/2v vanha kaikki konetilassa olevat maadoitukset on putsattu ja rasvattu ja akkujännite pysyy 1mS low rekordilla yli 11V kun edu näyttää jotain 8,6V

Jännitettä hukkuu startissa akun napatapin ja koneen rungon väliin noin 0,150-0,200V eli tuo koneen maadoitus on kunnossa.
Ja edelleen akun -tapin ja maadoitus kohdan G30 (runko siinä akun vieressä) välille 0,05-0,1V kun virta on päällä ja ilmastointi huurteenpoistolla (ajovalot+puh.max ja takalasin ja peilin lämmittimet yms.) eli tuokin kunnossa.
Välillä on ihan ok noin 11,5 vaan kun tuo latausjännite näyttämäkin on 0,4V alle todellisen, tosin ihan tasan riippumatta lämpötilasta eli edu 14,2-13,8 ja akun navoissa 14,6-14,2V (kylmä/kuuma kone).
Ihan vaan että pitäisiköhän tolle tehdä jotain kun on riivannut jo ton vuodenverran mitä tää yksilö on mulla ollut ja kun edellisessä yksilössä cc ei vastaavia virhenäyttämiä esiintynyt.

Muuten kylläkin kaikki taas vaihteeksi toimii moitteetta.
