Trionicin sielunelämästä
Erittäin asiallinen viestiketju, pitäisköhän kysellä typeriä täälläkin?
Onkos tietoa tuon mun 2.3lpt:n ruiskukarttojen riittävyydestä, eli oliskohan samat kartat kuin täyspaineisessakin?
Tuon LPT:n trionic ei kait osaa ohjata magneettiventtiililä eli sitä ei kannattane asentaa paikalleen, mutta mihinkäs lykkään sen bleedalven, lpt:ssä kait on ainoastaan hukkiksen ja aktuaattorin välinen letku, ei kait sitä siihen voi laittaa vai voikos?
Eli mahdollisimman iso Kempin suutin paikalle t-haaran päähän, 3" downpipe , moottoritehoa ulos jotain 220-240hv ja voi ajella autolla huolettomia kilometrejä vielä ainakin toiset 140tkm?
Onkos tietoa tuon mun 2.3lpt:n ruiskukarttojen riittävyydestä, eli oliskohan samat kartat kuin täyspaineisessakin?
Tuon LPT:n trionic ei kait osaa ohjata magneettiventtiililä eli sitä ei kannattane asentaa paikalleen, mutta mihinkäs lykkään sen bleedalven, lpt:ssä kait on ainoastaan hukkiksen ja aktuaattorin välinen letku, ei kait sitä siihen voi laittaa vai voikos?
Eli mahdollisimman iso Kempin suutin paikalle t-haaran päähän, 3" downpipe , moottoritehoa ulos jotain 220-240hv ja voi ajella autolla huolettomia kilometrejä vielä ainakin toiset 140tkm?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Kyllä sulla pitäis olla mankkuvenaa vaille kaikki jo valmiina siellä kulkineessa? Näin olen ymmärtänyt jos/kun kyseessä on 5 trionicci. Se liitin pitäis olla jossain siellä flektin tienoilla nippusiteellä suojaan laitettuna. Mankku vain ja letkut kiinni ja sulla on "halpa" upgrade painemittarinkin voi laittaa jos lisäät tuohon sen "kempin".ng900aero kirjoitti:Erittäin asiallinen viestiketju, pitäisköhän kysellä typeriä täälläkin?
Onkos tietoa tuon mun 2.3lpt:n ruiskukarttojen riittävyydestä, eli oliskohan samat kartat kuin täyspaineisessakin?
Tuon LPT:n trionic ei kait osaa ohjata magneettiventtiililä eli sitä ei kannattane asentaa paikalleen, mutta mihinkäs lykkään sen bleedalven, lpt:ssä kait on ainoastaan hukkiksen ja aktuaattorin välinen letku, ei kait sitä siihen voi laittaa vai voikos?
Eli mahdollisimman iso Kempin suutin paikalle t-haaran päähän, 3" downpipe , moottoritehoa ulos jotain 220-240hv ja voi ajella autolla huolettomia kilometrejä vielä ainakin toiset 140tkm?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Totanoin, mikäli olen ymmärtänyt oikein niin tuon lpt:n trionic 5.5 ei osaa vakiosoftalla ohjata mankkuvenaa, eli turha sitä on laittaa paikalleen?V-M kirjoitti:Kyllä sulla pitäis olla mankkuvenaa vaille kaikki jo valmiina siellä kulkineessa? Näin olen ymmärtänyt jos/kun kyseessä on 5 trionicci. Se liitin pitäis olla jossain siellä flektin tienoilla nippusiteellä suojaan laitettuna. Mankku vain ja letkut kiinni ja sulla on "halpa" upgrade painemittarinkin voi laittaa jos lisäät tuohon sen "kempin".ng900aero kirjoitti:Erittäin asiallinen viestiketju, pitäisköhän kysellä typeriä täälläkin?
Onkos tietoa tuon mun 2.3lpt:n ruiskukarttojen riittävyydestä, eli oliskohan samat kartat kuin täyspaineisessakin?
Tuon LPT:n trionic ei kait osaa ohjata magneettiventtiililä eli sitä ei kannattane asentaa paikalleen, mutta mihinkäs lykkään sen bleedalven, lpt:ssä kait on ainoastaan hukkiksen ja aktuaattorin välinen letku, ei kait sitä siihen voi laittaa vai voikos?
Eli mahdollisimman iso Kempin suutin paikalle t-haaran päähän, 3" downpipe , moottoritehoa ulos jotain 220-240hv ja voi ajella autolla huolettomia kilometrejä vielä ainakin toiset 140tkm?
V-M
Ei nyt kalasti tarttis talveksi lisätehoja, sen verran kuitenkin että olis +200hv, että pääsee edes rekoista ohi
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mulla on sarja uusia mäntiä valmiiksi varalla, eli tervetuloa vaan mäntäpistiäinen
Mites sen fuel-cutin sais eliminoitua, katkooko siis trionicilta virrat vai mitä silloin tapahtuu?
Sehän on ilmiselvä vika kun meno lakkaa juuri kun alkais jotain hauska tapahtua
Onhan noiden männissä sen verran tavaraa ettei ihan ekoista nakutuksista männät halkea, pääasia että sais lisää potkua ja halavalla
Mites sen fuel-cutin sais eliminoitua, katkooko siis trionicilta virrat vai mitä silloin tapahtuu?
Sehän on ilmiselvä vika kun meno lakkaa juuri kun alkais jotain hauska tapahtua
Onhan noiden männissä sen verran tavaraa ettei ihan ekoista nakutuksista männät halkea, pääasia että sais lisää potkua ja halavalla
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Reipasta peli henkeä mukana,näin se pitää olla ettei heti RESSIÄ pikku mäntäpistiäisistä!ng900aero kirjoitti:Mulla on sarja uusia mäntiä valmiiksi varalla, eli tervetuloa vaan mäntäpistiäinen
Mites sen fuel-cutin sais eliminoitua, katkooko siis trionicilta virrat vai mitä silloin tapahtuu?
Sehän on ilmiselvä vika kun meno lakkaa juuri kun alkais jotain hauska tapahtua
Onhan noiden männissä sen verran tavaraa ettei ihan ekoista nakutuksista männät halkea, pääasia että sais lisää potkua ja halavalla
Viimeksi muokannut ecopower, Su Marras 06, 2005 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Eli "bugi"Mimmi kirjoitti:"Fuel-cut" on itse asiassa Trionicissa sisäänrakenettuna (eli ohjelmanpätkä).
Kerro lisää, minkä komponentin nappaan irti boksista
Kiitos Ecopowerille osista, sopivasti valmistuu toinen tonttu jotta pääsen rikkomaan tästä koneen bleedillä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Eli täyspaineisen trionikkia etsimään. Siis loppuvatko tuossa lpt versiossa kartat vaiko?Mimmi kirjoitti:Trionic 5 (lpt-versio) ei osaa ohjata mankkuvenaa. Samoin polttoainekartat kuulemma loppuvat aiemmin.
Laittamalla bleedin hyvin avonaisena letkuun saadaan mäntäpistiäinen käymään. Onneksi Sakella on kokemusta B234 ja B235 koneiden remppaamisesta
Eipä ole pistiäisestä mitään merkkejä ja seoksetkin on reilut "täys" teholla.
Koko kesä on painettu bleedulla säälittä.
Parempi tilanne tässä vakiossa on kun noissa paketti vireissä kun ennakko käyrät on vakiot. Ei ole ollut hajuakaan nakutuksesta.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Joo se iskee 0,8:sin paikkeilla!! mutta pikku ilo kuitenkin!ng900aero kirjoitti:Ok, eli bleedistä ei ole siis hyötyä tässä tapauksessaMimmi kirjoitti:Ainakin lpt:n kartoissa tulee 00 vastaan aiemmin kuin täyspaineisessa (tai vireissä).
Tuon lpt:n fuel-cut iskee aikaisin, alle 1 bar.
PS: ja pirun halpa!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
OT: johdatus aiheeseen:
Pikkukalle: Äiti, voinko mennä silittämään naapurin koiraa?
Äiti: Mutta eihän naapurilla ole koiraa.
Pikkukalle: No, isä ainakin sanoi, että kun äiti lähtee viikonlopuksi siskonsa luokse, käy hän poraamassa naapurin nartun kokoa suuremmaksi.
Eli.
Eikös ton matalapaineen polttoainekartat saisi huijattua poraamalla vaikka nuo suuttimet kokoa isommaksi. Ei vaan taida tulla enää sumuna ulos? Eipä alkais nakuttamaan jos saa tarpeeksi sorbusta Eikös tollasia suuttimia luulis Tuusulan mettien olevan pulollaan? EPC:n mukaan matalapaineen ja täyspaineen suuttimet on samat. Aerollekaan ei ole eri suuttimia. On vaan ruiskeventtiili Turbo ja ruiskeventtiili i. Onko noissa suuttimissa muuta eroa kuin reijän koko. Ja onko niissä reijissä muuta kuin ihan suorat reijät vai kartiopää tai jotain? ettei tarttis mitään erikoista muotoa säätää?
Jos oletetaan, että ei halua tuhlata rahojaan mankkuun ja täyspaineisen boksiin.
Pikkukalle: Äiti, voinko mennä silittämään naapurin koiraa?
Äiti: Mutta eihän naapurilla ole koiraa.
Pikkukalle: No, isä ainakin sanoi, että kun äiti lähtee viikonlopuksi siskonsa luokse, käy hän poraamassa naapurin nartun kokoa suuremmaksi.
Eli.
Eikös ton matalapaineen polttoainekartat saisi huijattua poraamalla vaikka nuo suuttimet kokoa isommaksi. Ei vaan taida tulla enää sumuna ulos? Eipä alkais nakuttamaan jos saa tarpeeksi sorbusta Eikös tollasia suuttimia luulis Tuusulan mettien olevan pulollaan? EPC:n mukaan matalapaineen ja täyspaineen suuttimet on samat. Aerollekaan ei ole eri suuttimia. On vaan ruiskeventtiili Turbo ja ruiskeventtiili i. Onko noissa suuttimissa muuta eroa kuin reijän koko. Ja onko niissä reijissä muuta kuin ihan suorat reijät vai kartiopää tai jotain? ettei tarttis mitään erikoista muotoa säätää?
Jos oletetaan, että ei halua tuhlata rahojaan mankkuun ja täyspaineisen boksiin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Ei voi "porailla" noita, porailusta tulee poru kun suuttimet on sököt sen jälkeen Suuttimien ohjaus tässä ratkaisee eli juuri tuo trion ohjelma. Jos oli yksi täyspaine boksi ylimääräisenä niin voi monistaa noita täyspaine bokseja, tai no vois tietty ottaa tuosta mun kotterosta ja tehdä ainakin tomaatti malleja. Mulla vain on VSS.
V-M
V-M
Viimeksi muokannut V-M, To Maalis 02, 2006 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135