Haku löysi 9198 tulosta

Kirjoittaja aero
To Kesä 25, 2026 20:37
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Vastaukset: 8000
Luettu: 2044466

Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin

IC1970 kirjoitti:
To Kesä 25, 2026 20:30
ensi viikolla sitten taas tylsempiin, mutta paremmin palkattuihin töihin.
Sanoisin ennemmin rahalla palkattuihin, en paremmin. Olettaen siis että loma loppuu.
Kirjoittaja aero
To Kesä 25, 2026 15:10
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Kojelautakamerat
Vastaukset: 19
Luettu: 1748

Re: Kojelautakamerat

Joo, ei kaikkea kannata säästää. Käytännössä pitäisi saada vaan ne pätkät, jotka on erillisellä käskyllä käskenyt tallennettavaksi. Toki jos jälkikäteiskarsintaa pitää tehdä, niin kivempi sekin on tehdä tietokoneella kuin luurilla tai kameran pikkuruudulla. Nelisen teraa mulla nyt on vielä tilaa vap...
Kirjoittaja aero
To Kesä 25, 2026 09:10
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB
Vastaukset: 1666
Luettu: 476117

Re: Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB

Mietin kanssa että tiivistemassan käyttö perinteiseen malliin "tarpeeksi" voi olla fataalimpaa kuin käyttämättä jättäminen ja siitä moinen ohje.
Kirjoittaja aero
To Kesä 25, 2026 06:33
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Kojelautakamerat
Vastaukset: 19
Luettu: 1748

Re: Kojelautakamerat

No se jo sopisi ja olisi hyväkin. Wifiähän on tottakai tarjolla aina kun auto on pihassa, niin optimitilanteessa voisi jopa automatisoida koko siirron kotipalvelimen levylle.
Kirjoittaja aero
Ke Kesä 24, 2026 11:49
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Kojelautakamerat
Vastaukset: 19
Luettu: 1748

Re: Kojelautakamerat

Pilven kautta kiertäminen ei ole vaihtoehto. Se on hidas eikä kameralla ole tarkoitus olla internet-yhteyttä, suora verkkoyhteys kelpaisi.
Kirjoittaja aero
Ke Kesä 24, 2026 11:46
Keskustelualue: 9000
Aihe: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
Vastaukset: 11
Luettu: 303

Re: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo

Se palamaan jäänyt valo on varmaan kuitenkin airbag eikä ABS?

Auton ikää ei mainittu, mutta taitaa kaikki airbag-tonnarit haluta ilmapallon vikakoodinollauksen testerillä suoritettavaksi.
Kirjoittaja aero
Ke Kesä 24, 2026 09:45
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Kojelautakamerat
Vastaukset: 19
Luettu: 1748

Re: Kojelautakamerat

Jos winkkarisofta toimii wifin yli niin sitä voi harkita. Jos vaatii bt:n, niin läppärin raahaaminen autoon on isompi vaiva kuin muistikortin raahaaminen sisälle. Puhelimella vispaaminen on joka tapauksessa isompi vaiva kuin muistikortin raahaaminen sisälle, ellei siirtotietä kamera->luuri->tietokon...
Kirjoittaja aero
Ti Kesä 23, 2026 18:00
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Kojelautakamerat
Vastaukset: 19
Luettu: 1748

Re: Kojelautakamerat

Blackvuen 770X:n hinnalla voi itse asiassa hypätä Vifion mallistossa parikin pykälää ylöspäin A229 Pro tai jopa A329 -sarjalaisiin. Näitä kun jossain vaiheessa surffailin vähän tarkemmin, niin ajatus on nyt aika vahvasti kallellaan Vifio A329:n suuntaan, sen verran asiallisia esimerkkejä tuntuu löy...
Kirjoittaja aero
La Kesä 20, 2026 23:28
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Vastaukset: 8000
Luettu: 2044466

Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin

Se valonpesurien vaatimus ei tule käytetystä teknologiasta vaan valovoimastạ, yli 2000 lumenin valot vaativat automaattisen korkeudensäädön ja pesurit. Xenoneistakin on 25W "budjettiversio", joka ei pesureita vaadi. Matriisiledit voi olla tehtaan toimesta tähdättynä hyvinkin lähelle tuon r...
Kirjoittaja aero
La Kesä 20, 2026 11:40
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Vastaukset: 8000
Luettu: 2044466

Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin

Vedä seuraavalla tauolla sillä Clearvuella vielä muut lasit, peilit, valot ja kamerat. Sille tuulilasille kuitenkin on autossa pesulaitteet. Ehkä takalasillekin on ja ajovaloillekin lienee jonkinlaiset, mutta noille muille ei, niin niistä veden ja lian valuminen alas mukavoittaa ajamista likaisemmil...
Kirjoittaja aero
Ti Kesä 16, 2026 16:36
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään, mitä et ole ENNEN tehnyt?
Vastaukset: 1105
Luettu: 403268

Re: Mitä teit tänään, mitä et ole ENNEN tehnyt?

Löin virallisen rajapyykin paikalleen. Kotvaa myöhemmin rapsutin selkää toisella rapapyykillä (senkin löin paikoilleen, mutta koska tuo aiemmin mainittu ehti ensin, niin tämä on jo off-topicia). Nyt on lohkonta siis suoritettu, kun talvella ostettiin vähän lisää tonttia. About puolentoista kuukauden...
Kirjoittaja aero
Ma Kesä 15, 2026 21:57
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Vastaukset: 195
Luettu: 78820

Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90

Yksi väite Grand Vitarasta on, että täsmäisi, mutta en ole löytänyt niiden valikoimista vastaavaa. Enkä yllättäen mistään muustakaan kulkineesta.

Sinänsä noita vastaavuuksia kannattaa kyllä monesti tonkia, siinä on helposti hyviä säästön paikkoja.
Kirjoittaja aero
Ma Kesä 15, 2026 16:26
Keskustelualue: Projektit
Aihe: OG 9-3 Nürburgring
Vastaukset: 480
Luettu: 217065

Re: OG 9-3 Nürburgring

Saabin versiota sen enempää tuntematta, niin rumpu-levyn-sisällä -rakenne on minun kokemuksellani sekä BMW:ssä että Ferrarissa ollut sellainen pelsepuupin keksintö toteutuksena, että en ymmärrä mitä sillä ajetaan takaa. Yleensä ovat kyllä leimalla kelvanneet ihan ok, mutta kyllä vaikka tonnarista tu...
Kirjoittaja aero
Ma Kesä 15, 2026 16:16
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Vastaukset: 195
Luettu: 78820

Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90

Piipahdin vihdoin kaupungissa kohtuuaikaan, niin kävin viemässä laturin uusintavisiitille korjaamolle. Tuttu italoautoharrastaja otti vastaan ja kirjasi historian ylös, katellaan mitä sieltä syvemmältä löytyy.