Haku löysi 9193 tulosta
- Ke Kesä 24, 2026 11:49
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1525
Re: Kojelautakamerat
Pilven kautta kiertäminen ei ole vaihtoehto. Se on hidas eikä kameralla ole tarkoitus olla internet-yhteyttä, suora verkkoyhteys kelpaisi.
- Ke Kesä 24, 2026 11:46
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
- Vastaukset: 6
- Luettu: 110
Re: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
Se palamaan jäänyt valo on varmaan kuitenkin airbag eikä ABS?
Auton ikää ei mainittu, mutta taitaa kaikki airbag-tonnarit haluta ilmapallon vikakoodinollauksen testerillä suoritettavaksi.
Auton ikää ei mainittu, mutta taitaa kaikki airbag-tonnarit haluta ilmapallon vikakoodinollauksen testerillä suoritettavaksi.
- Ke Kesä 24, 2026 09:45
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1525
Re: Kojelautakamerat
Jos winkkarisofta toimii wifin yli niin sitä voi harkita. Jos vaatii bt:n, niin läppärin raahaaminen autoon on isompi vaiva kuin muistikortin raahaaminen sisälle. Puhelimella vispaaminen on joka tapauksessa isompi vaiva kuin muistikortin raahaaminen sisälle, ellei siirtotietä kamera->luuri->tietokon...
- Ti Kesä 23, 2026 18:00
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1525
Re: Kojelautakamerat
Blackvuen 770X:n hinnalla voi itse asiassa hypätä Vifion mallistossa parikin pykälää ylöspäin A229 Pro tai jopa A329 -sarjalaisiin. Näitä kun jossain vaiheessa surffailin vähän tarkemmin, niin ajatus on nyt aika vahvasti kallellaan Vifio A329:n suuntaan, sen verran asiallisia esimerkkejä tuntuu löy...
- La Kesä 20, 2026 23:28
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2038551
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Se valonpesurien vaatimus ei tule käytetystä teknologiasta vaan valovoimastạ, yli 2000 lumenin valot vaativat automaattisen korkeudensäädön ja pesurit. Xenoneistakin on 25W "budjettiversio", joka ei pesureita vaadi. Matriisiledit voi olla tehtaan toimesta tähdättynä hyvinkin lähelle tuon r...
- La Kesä 20, 2026 11:40
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2038551
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Vedä seuraavalla tauolla sillä Clearvuella vielä muut lasit, peilit, valot ja kamerat. Sille tuulilasille kuitenkin on autossa pesulaitteet. Ehkä takalasillekin on ja ajovaloillekin lienee jonkinlaiset, mutta noille muille ei, niin niistä veden ja lian valuminen alas mukavoittaa ajamista likaisemmil...
- Ti Kesä 16, 2026 16:36
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään, mitä et ole ENNEN tehnyt?
- Vastaukset: 1105
- Luettu: 402675
Re: Mitä teit tänään, mitä et ole ENNEN tehnyt?
Löin virallisen rajapyykin paikalleen. Kotvaa myöhemmin rapsutin selkää toisella rapapyykillä (senkin löin paikoilleen, mutta koska tuo aiemmin mainittu ehti ensin, niin tämä on jo off-topicia). Nyt on lohkonta siis suoritettu, kun talvella ostettiin vähän lisää tonttia. About puolentoista kuukauden...
- Ma Kesä 15, 2026 21:57
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
- Vastaukset: 195
- Luettu: 78589
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Yksi väite Grand Vitarasta on, että täsmäisi, mutta en ole löytänyt niiden valikoimista vastaavaa. Enkä yllättäen mistään muustakaan kulkineesta.
Sinänsä noita vastaavuuksia kannattaa kyllä monesti tonkia, siinä on helposti hyviä säästön paikkoja.
Sinänsä noita vastaavuuksia kannattaa kyllä monesti tonkia, siinä on helposti hyviä säästön paikkoja.
- Ma Kesä 15, 2026 16:26
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: OG 9-3 Nürburgring
- Vastaukset: 480
- Luettu: 216747
Re: OG 9-3 Nürburgring
Saabin versiota sen enempää tuntematta, niin rumpu-levyn-sisällä -rakenne on minun kokemuksellani sekä BMW:ssä että Ferrarissa ollut sellainen pelsepuupin keksintö toteutuksena, että en ymmärrä mitä sillä ajetaan takaa. Yleensä ovat kyllä leimalla kelvanneet ihan ok, mutta kyllä vaikka tonnarista tu...
- Ma Kesä 15, 2026 16:16
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
- Vastaukset: 195
- Luettu: 78589
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Piipahdin vihdoin kaupungissa kohtuuaikaan, niin kävin viemässä laturin uusintavisiitille korjaamolle. Tuttu italoautoharrastaja otti vastaan ja kirjasi historian ylös, katellaan mitä sieltä syvemmältä löytyy.
- Ke Kesä 10, 2026 20:41
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2038551
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Ah, olin väärässä joten seison korjattuna. Siis joo, sekä DC:tä että AC:ta voi tottakai mitata. Hahmottamani ero tulee siinä, jos näytetään sitä ladatun sähkön kulutusta. AC-latauksesta laskettuna kulutus on kovempi kuin DC-latauksesta laskettuna, koska AC-latauksessa on se AC/DC -muunnoksen hävikki...
- Ke Kesä 10, 2026 18:47
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Riston vanhojen Saabien projektit!
- Vastaukset: 1571
- Luettu: 596463
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Välillä pitää ottaa vähän pakkia, että pääsee eteenpäin. Mutta hyviä hetkiä on nekin, kun saa ratkaistua ongelman johon tuli törmättyä. Siitä tulee sellainen onnistumisen fiilis, kun haaste on taklattu.
- Ke Kesä 10, 2026 18:44
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2038551
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Mitsupiikissä ei ole DC-latausta, joten siinä ei pääse tulemaan heittoa AC- ja DC-latausten välille lataajaa hämmentämään. Lisäksi selvästi insinöörit ovat saaneet muljautettua AC-mittauksen komponentit pavunlaskijoiden ohi :D. On se siis teknisesti mahdollista, mutta kansanjärkevä esitystapa ei enä...
- Ti Kesä 09, 2026 21:47
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Painepesurin hankintaa
- Vastaukset: 113
- Luettu: 47334
Re: Painepesurin hankintaa
On muuten vallan mahdollista että samaa osaa käytetään yli sukupolvien.
Joten sitten joskus kun se pesuri hajoaa muuten, niin kannattaa nypätä tuo messinkiventtiili talteen. Voi ehkä korjata seuraavankin pesurin samalla osalla sitten kun se muovinen luovuttaa
Joten sitten joskus kun se pesuri hajoaa muuten, niin kannattaa nypätä tuo messinkiventtiili talteen. Voi ehkä korjata seuraavankin pesurin samalla osalla sitten kun se muovinen luovuttaa
- Ti Kesä 09, 2026 21:44
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2038551
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Ei se auto voi oikein järkevästi ostosähköä mitata. Mittauspiste A (maksuvaihtoehto 1) ei käy järkeen. Sille ei välttämättä (tai todennäköisesti) ole autossa edes mittausta, kun ei siitä oikein mitään hyödy ja nekin komponentit maksaa rahaa. Lisäksi AC-ladatun sähkön kulutus olisi kovempi kuin DC-la...