Haku löysi 9197 tulosta
- To Kesä 25, 2026 19:39
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB
- Vastaukset: 1665
- Luettu: 474310
Re: Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB
Black 'n' round, Pirelli
- To Kesä 25, 2026 15:10
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 19
- Luettu: 1684
Re: Kojelautakamerat
Joo, ei kaikkea kannata säästää. Käytännössä pitäisi saada vaan ne pätkät, jotka on erillisellä käskyllä käskenyt tallennettavaksi. Toki jos jälkikäteiskarsintaa pitää tehdä, niin kivempi sekin on tehdä tietokoneella kuin luurilla tai kameran pikkuruudulla. Nelisen teraa mulla nyt on vielä tilaa vap...
- To Kesä 25, 2026 09:10
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB
- Vastaukset: 1665
- Luettu: 474310
Re: Tammen 9000CS ja 9-3 SC TTiD Aero ja exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB
Mietin kanssa että tiivistemassan käyttö perinteiseen malliin "tarpeeksi" voi olla fataalimpaa kuin käyttämättä jättäminen ja siitä moinen ohje.
- To Kesä 25, 2026 06:33
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 19
- Luettu: 1684
Re: Kojelautakamerat
No se jo sopisi ja olisi hyväkin. Wifiähän on tottakai tarjolla aina kun auto on pihassa, niin optimitilanteessa voisi jopa automatisoida koko siirron kotipalvelimen levylle.
- Ke Kesä 24, 2026 11:49
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 19
- Luettu: 1684
Re: Kojelautakamerat
Pilven kautta kiertäminen ei ole vaihtoehto. Se on hidas eikä kameralla ole tarkoitus olla internet-yhteyttä, suora verkkoyhteys kelpaisi.
- Ke Kesä 24, 2026 11:46
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
- Vastaukset: 10
- Luettu: 239
Re: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
Se palamaan jäänyt valo on varmaan kuitenkin airbag eikä ABS?
Auton ikää ei mainittu, mutta taitaa kaikki airbag-tonnarit haluta ilmapallon vikakoodinollauksen testerillä suoritettavaksi.
Auton ikää ei mainittu, mutta taitaa kaikki airbag-tonnarit haluta ilmapallon vikakoodinollauksen testerillä suoritettavaksi.
- Ke Kesä 24, 2026 09:45
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 19
- Luettu: 1684
Re: Kojelautakamerat
Jos winkkarisofta toimii wifin yli niin sitä voi harkita. Jos vaatii bt:n, niin läppärin raahaaminen autoon on isompi vaiva kuin muistikortin raahaaminen sisälle. Puhelimella vispaaminen on joka tapauksessa isompi vaiva kuin muistikortin raahaaminen sisälle, ellei siirtotietä kamera->luuri->tietokon...
- Ti Kesä 23, 2026 18:00
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 19
- Luettu: 1684
Re: Kojelautakamerat
Blackvuen 770X:n hinnalla voi itse asiassa hypätä Vifion mallistossa parikin pykälää ylöspäin A229 Pro tai jopa A329 -sarjalaisiin. Näitä kun jossain vaiheessa surffailin vähän tarkemmin, niin ajatus on nyt aika vahvasti kallellaan Vifio A329:n suuntaan, sen verran asiallisia esimerkkejä tuntuu löy...
- La Kesä 20, 2026 23:28
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2041167
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Se valonpesurien vaatimus ei tule käytetystä teknologiasta vaan valovoimastạ, yli 2000 lumenin valot vaativat automaattisen korkeudensäädön ja pesurit. Xenoneistakin on 25W "budjettiversio", joka ei pesureita vaadi. Matriisiledit voi olla tehtaan toimesta tähdättynä hyvinkin lähelle tuon r...
- La Kesä 20, 2026 11:40
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2041167
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Vedä seuraavalla tauolla sillä Clearvuella vielä muut lasit, peilit, valot ja kamerat. Sille tuulilasille kuitenkin on autossa pesulaitteet. Ehkä takalasillekin on ja ajovaloillekin lienee jonkinlaiset, mutta noille muille ei, niin niistä veden ja lian valuminen alas mukavoittaa ajamista likaisemmil...
- Ti Kesä 16, 2026 16:36
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään, mitä et ole ENNEN tehnyt?
- Vastaukset: 1105
- Luettu: 402942
Re: Mitä teit tänään, mitä et ole ENNEN tehnyt?
Löin virallisen rajapyykin paikalleen. Kotvaa myöhemmin rapsutin selkää toisella rapapyykillä (senkin löin paikoilleen, mutta koska tuo aiemmin mainittu ehti ensin, niin tämä on jo off-topicia). Nyt on lohkonta siis suoritettu, kun talvella ostettiin vähän lisää tonttia. About puolentoista kuukauden...
- Ma Kesä 15, 2026 21:57
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
- Vastaukset: 195
- Luettu: 78663
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Yksi väite Grand Vitarasta on, että täsmäisi, mutta en ole löytänyt niiden valikoimista vastaavaa. Enkä yllättäen mistään muustakaan kulkineesta.
Sinänsä noita vastaavuuksia kannattaa kyllä monesti tonkia, siinä on helposti hyviä säästön paikkoja.
Sinänsä noita vastaavuuksia kannattaa kyllä monesti tonkia, siinä on helposti hyviä säästön paikkoja.
- Ma Kesä 15, 2026 16:26
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: OG 9-3 Nürburgring
- Vastaukset: 480
- Luettu: 216899
Re: OG 9-3 Nürburgring
Saabin versiota sen enempää tuntematta, niin rumpu-levyn-sisällä -rakenne on minun kokemuksellani sekä BMW:ssä että Ferrarissa ollut sellainen pelsepuupin keksintö toteutuksena, että en ymmärrä mitä sillä ajetaan takaa. Yleensä ovat kyllä leimalla kelvanneet ihan ok, mutta kyllä vaikka tonnarista tu...
- Ma Kesä 15, 2026 16:16
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
- Vastaukset: 195
- Luettu: 78663
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Piipahdin vihdoin kaupungissa kohtuuaikaan, niin kävin viemässä laturin uusintavisiitille korjaamolle. Tuttu italoautoharrastaja otti vastaan ja kirjasi historian ylös, katellaan mitä sieltä syvemmältä löytyy.
- Ke Kesä 10, 2026 20:41
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
- Vastaukset: 7997
- Luettu: 2041167
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Ah, olin väärässä joten seison korjattuna. Siis joo, sekä DC:tä että AC:ta voi tottakai mitata. Hahmottamani ero tulee siinä, jos näytetään sitä ladatun sähkön kulutusta. AC-latauksesta laskettuna kulutus on kovempi kuin DC-latauksesta laskettuna, koska AC-latauksessa on se AC/DC -muunnoksen hävikki...