Haku löysi 831 tulosta

Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
La Touko 30, 2026 15:40
Keskustelualue: Myydään Saabit
Aihe: M: Saab 99 2.0L vm.1975
Vastaukset: 0
Luettu: 1458

M: Saab 99 2.0L vm.1975

Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
La Touko 30, 2026 15:18
Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
Aihe: M: Alu51 vanteet
Vastaukset: 0
Luettu: 1293

M: Alu51 vanteet

Tiedoksi:

Myynnissä Saab Alu51 16x6,5" 4kpl vanteita (renkaat päällä)
Sijaiti: Espoo
Hinta: Muutama kymppi
Yhteydenotot: Marko Mikanoja, 0401303630
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
Pe Maalis 13, 2026 20:10
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Ohjausvaihde
Vastaukset: 8
Luettu: 6981

Re: Ohjausvaihde

Nyt on täälläkin temppuiltu hammastangon vaihdon kanssa. En sit millään jaksanut tiputtaa apurunkoa ales, niin löysytin kaikki apurungon pultit ja kuljettajan puolelta otin pois kokonaan. Alle pistin laatikkonostimen, jolla sitten tiputtelin varovasti ales päin runkoa. Ennen tätä olin ottanut tolpat...
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
La Huhti 26, 2025 07:39
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: Jokilevo Jyrää 2025
Vastaukset: 4
Luettu: 5459

Re: Jokilevo Jyrää 2025

Kuorma-auto Korjaamo Mäkelässä makkaraa, HWT yhtiöllä makkaraa,.eli siinä nyt ainakin pari paikkaa jossa olis tänään maggaraa :wink:
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
Pe Huhti 25, 2025 19:43
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: Jokilevo Jyrää 2025
Vastaukset: 4
Luettu: 5459

Re: Jokilevo Jyrää 2025

Huomenna

Tulkaapa paikan päälle muodostamaan Saab-rivistöä. Tarjolla kahvia ja pullaa, sekä juttuseuraa.
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
La Huhti 19, 2025 12:42
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: Jokilevo Jyrää 2025
Vastaukset: 4
Luettu: 5459

Jokilevo Jyrää 2025

Jokilevo Jyrää 2025 Huittisissa on kokoperheen tapahtuma, jonne toivotaan mukaan myös saabisteja. Huittisten Specialmotors Oy:n pihalle on klubilla "piste", jonne voitte tulla parkittamaan Saabien kera. Tarkempi osoite Autokatu 6 32700 Huittinen. Lisää tapahtumasta osoitteesta: https://myh...
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
Ke Maalis 12, 2025 22:16
Keskustelualue: 9000
Aihe: Tonnarin 2.0 ja 2.3 vaparien erot
Vastaukset: 10
Luettu: 8194

Re: Tonnarin 2.0 ja 2.3 vaparien erot

Topiaspartinen kirjoitti:
Pe Tammi 24, 2025 23:38
Ainakin tuohon 2.0 näyttää saavan 145hp/200nm lastua. Onkohan mistään kotoisin?
Mistäs noita vielä löytyikään?
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
La Maalis 01, 2025 15:28
Keskustelualue: 9000
Aihe: Automaattivaihteiston öljyn taso ja laatu - 9000
Vastaukset: 6
Luettu: 1953

Re: Automaattivaihteiston öljyntaso - 9000

Jotenkin ehkä itse vielä hyväksyn paremmin likaiset öljyt kuin ylitäytön, jonka seurauksena voisi tulla vaikka lämpöongelma, mutta tämä on vain tällaista mutuilua
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
Ke Helmi 12, 2025 11:11
Keskustelualue: 9000
Aihe: Led-valoista
Vastaukset: 7
Luettu: 5451

Re: Led-valoista

Niin ja tarkennus, että kyseessä oli H1 polttimot, eli matalakeula
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
Su Helmi 09, 2025 20:01
Keskustelualue: 9000
Aihe: Led-valoista
Vastaukset: 7
Luettu: 5451

Re: Led-valoista

Tuli ostettua uudet umpiot niin ajattelin samalla kokeilla ledejä. Motonetista löytyi sopivan kokoiset Philipsit ja vaikuttaa siltä, että pitkissä hyvät mutta lyhkäisissä ei toimi. Valokuvio todella kapea vertikaalisesti.
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
To Tammi 23, 2025 22:05
Keskustelualue: 9000
Aihe: Tonnarin 2.0 ja 2.3 vaparien erot
Vastaukset: 10
Luettu: 8194

Re: Tonnarin 2.0 ja 2.3 vaparien erot

Hieman ohi aiheen, mut jossain vaiheessa taisi saada bensalastuja /chippejä myös noihin vapareihinkin. Tietysti tehon lisäykset melko maltillisia.
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
Su Loka 06, 2024 08:46
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: Lahden potkut Karisman parkkihalli, kuun 1. sunnuntai 17.00 ->
Vastaukset: 1
Luettu: 8046

Re: Lahden potkut Karisman parkkihalli, kuun 1. sunnuntai 17.00 ->

Elikkäs niin ku tänään
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
La Loka 05, 2024 18:45
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: Lahden potkut Karisman parkkihalli, kuun 1. sunnuntai 17.00 ->
Vastaukset: 1
Luettu: 8046

Lahden potkut Karisman parkkihalli, kuun 1. sunnuntai 17.00 ->

Kauppakeskus Karisman parkkihalli paikat K/L (Kauppiaankatu 2, 15160 Lahti)
Kahvit viereisellä Kariston Nesteellä
Joka kuukauden ensinmäinen sunnuntai klo.17.00.
Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto
Su Loka 29, 2023 18:02
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Katalysaattori pois
Vastaukset: 12
Luettu: 15707

Re: Katalysaattori pois

Kyllä se leimaamisen ajaksi kannattaa laittaa paikoilleen, muuten ei kyl mene päästöistä.