Haku löysi 7370 tulosta
- To Kesä 25, 2026 13:24
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Ohjaustehostimen putken pikakorjaus
- Vastaukset: 2
- Luettu: 267
Re: Ohjaustehostimen putken pikakorjaus
Hydrauliikka helmi liitoksiin saa putken ja helmen väliin kumi tiivisteen. Se toimii. https://cdn.dotsimpel.nl/upload/574/Walform-Fitting-Side-View-Sealing-Technologies.png https://sealingtechnologies.eu/others/walform-seals/ Tiivisteitä myy mm.. Dichta Oy — yksi Suomen suurimmista Freudenbergin vir...
- Ke Kesä 17, 2026 09:52
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
- Vastaukset: 327
- Luettu: 153073
- Ti Kesä 16, 2026 04:32
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: NG900 Mittaristo
- Vastaukset: 4
- Luettu: 797
Re: NG900 Mittaristo
Tarkasta vasemman takapyörän abs anturin ja johto liitoksen sekä hammaskehän kunto.
- Su Kesä 14, 2026 06:08
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: 9000 happianturi ongelma
- Vastaukset: 17
- Luettu: 13530
Re: 9000 happianturi ongelma
Pakoputkiston kunto..?
Lambda anturi..?
Lambda anturi..?
- La Kesä 13, 2026 04:57
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: Ce valo vilkkuu ajossa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 801
Re: Ce valo vilkkuu ajossa
Kyllä onnistuu, toivomuksenne on huomioitu.Voitko jättää nämä AI liirum laarumit pois? Jos kyselijä haluaa huonolla käännöksellä googletuloksia niin varmaan osaa hakea itsekin.
- Pe Kesä 12, 2026 06:55
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: Ce valo vilkkuu ajossa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 801
Re: Ce valo vilkkuu ajossa
Näin voit tarkistaa virhekoodit Saab 9000 (trionic 5): Käännä avain pois päältä Käännä avain päälle TARKISTUSMOOTTORIN valo tulee: 1. Pysy valaistuna 3 sekuntia 2. Pysy poissa 3 sekuntia 3. Pysy valaistuna 3 sekuntia 4. Pysy poissa 2 sekuntia – Tarkista moottorityypin koodit seuraavat. TARKISTUSMOOT...
- Ti Kesä 09, 2026 15:19
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: SRS-valo palaa, koodi B1605, turvatyynyn vika
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1548
Re: SRS-valo palaa, koodi B1605, turvatyynyn vika
Hyvä huomio.
900 NG:n katon ohjausyksikkö ei sovi OG 9‑3:een eikä päinvastoin ilman johtosarjan ja antureiden täydellistä muutosta.
900 NG käyttää vanhempaa johdotusta ja signaalilogikkaaOG 9‑3 siirtyi uudempaan väylä- ja ohjausjärjestelmään
→ Ohjausyksikkö ei ymmärrä toisen mallin signaaleja
900 NG:n katon ohjausyksikkö ei sovi OG 9‑3:een eikä päinvastoin ilman johtosarjan ja antureiden täydellistä muutosta.
900 NG käyttää vanhempaa johdotusta ja signaalilogikkaaOG 9‑3 siirtyi uudempaan väylä- ja ohjausjärjestelmään
→ Ohjausyksikkö ei ymmärrä toisen mallin signaaleja
- Ti Kesä 09, 2026 04:31
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: SRS-valo palaa, koodi B1605, turvatyynyn vika
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1548
Re: SRS-valo palaa, koodi B1605, turvatyynyn vika
🟦 1. Kattomekanismin sisäinen vika (Cabriolet) — Saab WIS Saabin virallinen WIS‑järjestelmä kuvaa B1605‑koodin näin: Sisäinen vika kattomekanismin ohjainmoduulissa Oireita: Katto ei liiku tai pysähtyy kesken Hidas liike Napsahtelua tai ääniä Ikkunat eivät liiku normaalisti Mahdolliset syyt: Hätävent...
- Pe Touko 29, 2026 04:57
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Saab 900 vaihteisto
- Vastaukset: 33
- Luettu: 4471
Re: Saab 900 vaihteisto
1991–1993 + 1994 2. ja 3. vaihteessa käytettiin Teflon-pinnoitettuja synkroja (8728461). Nämä ovat merkittävästi heikompia, kuluvat nopeasti ja aiheuttavat tyypillisesti:vaikeutta saada 2 vaihde päälle kylmänärouskutusta 3. vaihteelle vaihtaessa yleistä "tahmeutta" vaihteistossa. 1987-vaih...
- To Touko 28, 2026 12:44
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Missä maassa tietokoneesi on valmistettu (kasattu)? Muutakin tietotekniikasta
- Vastaukset: 154
- Luettu: 77946
Re: Missä maassa tietokoneesi on valmistettu (kasattu)? Muutakin tietotekniikasta
Omassa toisessa lenovossa 1t ssd asema pimeni kanssa lennossa.
Kummallisen heikkoja ovat nykyään samsungin "kovalevyt"
Nyt siellä on 500gb ssd levy paikallaan, himskatin arvokkaita ovat ko..asemat nykyään.
Kummallisen heikkoja ovat nykyään samsungin "kovalevyt"
Nyt siellä on 500gb ssd levy paikallaan, himskatin arvokkaita ovat ko..asemat nykyään.
- Ke Touko 27, 2026 06:58
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Saab 900 vaihteisto
- Vastaukset: 33
- Luettu: 4471
Re: Saab 900 vaihteisto
Toinen ihmetystä aiheuttava on tämmöinen. Kylmällä koneella kun kiihdyttää 1 vaihteella, sillä hetkellä kun painan kytkimen pohjaan ja olet vaihdetta vaihtamassa niin moottori tuntuu heilahtavan. Omassa ex satkussa heilui myös moottori aikalailla, eräässä ylämäessä oli nimismiehen kiharaa. Ja kiihd...
- Ke Touko 27, 2026 06:48
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: OG-kolkki tyhjentää akkua satunnaisesti
- Vastaukset: 22
- Luettu: 3832
Re: OG-kolkki tyhjentää akkua satunnaisesti
Ratkesiko ongelma...?Dice on nyt vaihdettu.
Tuo aiemmin mainittu flekti siis pyöri vaikka autolla ei oltu ajettu pariin päivään.
- Ti Touko 26, 2026 13:10
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: OG-kolkki tyhjentää akkua satunnaisesti
- Vastaukset: 22
- Luettu: 3832
Re: OG-kolkki tyhjentää akkua satunnaisesti
Virhe oikaistu..
- Ti Touko 26, 2026 04:10
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Missä maassa tietokoneesi on valmistettu (kasattu)? Muutakin tietotekniikasta
- Vastaukset: 154
- Luettu: 77946
Re: Missä maassa tietokoneesi on valmistettu (kasattu)? Muutakin tietotekniikasta
Tuossa oman käyttö läppärin sielun elämää..... Operating System Windows 11 Business 64-bit CPU Intel Core i7 12850HX 48 °C Alder Lake 10nm Technology RAM 64,0Gt Unknown @ 1995MHz (32-32-32-63) Motherboard LENOVO 21D6CT01WW (U3E1) Graphics Wide viewing angle & High density FlexView Display 3840x2...
- Ti Touko 26, 2026 03:11
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: OG-kolkki tyhjentää akkua satunnaisesti
- Vastaukset: 22
- Luettu: 3832
Re: OG-kolkki tyhjentää akkua satunnaisesti
OG9‑3:ssa yksikkö on SID. SID = System Information Display Korjausohjeissa ja harrastajien keskusteluissa EDU‑termiä käytetään joskus kuvaamaan näyttömoduulia yleensä. Erityisesti ulkomaisissa verkkokaupoissa SID‑yksikköä saatetaan kutsua EDU:ksi, koska se on helpompi ymmärtää yleisterminä. EDU = El...