Haku löysi 726 tulosta

Kirjoittaja pvdriver
Ti Kesä 09, 2026 14:34
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: B205E Jakopää
Vastaukset: 4
Luettu: 1082

Re: B205E Jakopää

Älä jätä ohjuriholkkeja laittamatta. On suhteellisen tärkeää että öljypumppu ja kansi stefoineen on samankeskeisesti kampiakselin kanssa.
Kirjoittaja pvdriver
To Touko 28, 2026 12:59
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Vika Trionic 8-moottorinohjauslaitteessa-> ECU
Vastaukset: 2
Luettu: 1594

Re: Vika Trionic 8-moottorinohjauslaitteessa-> ECU

Kajaanissa myös onnistuu jos ongelma pohjoisessa päässä suomea, toki postin välityksellä mistä vain. Sähköposti: antti.e.korhonen(at)gmail.com
Kirjoittaja pvdriver
Pe Huhti 03, 2026 06:54
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
Vastaukset: 4
Luettu: 4822

Re: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite

Kajaanissa myös noita tulee korjattua 8)
Kirjoittaja pvdriver
Pe Huhti 03, 2026 06:50
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
Vastaukset: 7
Luettu: 4810

Re: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?

Johonkin autoon olen nähnyt laitetun päävirransyötön väliin (sen sulakkeen kautta kulkevan) kytkimen kojetauluun. Sitä pitää kuitenkin muistaa olla kääntelemättä silloin kun eber on käynnissä, tulee todennäköisesti kerrasta selvä.
Kirjoittaja pvdriver
Pe Huhti 03, 2026 06:44
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab avain Tampere
Vastaukset: 2
Luettu: 3474

Re: Saab avain Tampere

Täällä kajaanissa onnistuu avaimen teko. Laita sähköpostia jos tarvetta vielä. Riittää Cim -yksikön irroitus ja toimitus minulle.

Tämä info olisi varmaan haulla pitänyt löytyä, ainakin joskus olen foorumille kirjoitellut.
Kirjoittaja pvdriver
Pe Huhti 03, 2026 06:40
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: Mittariston vaihto?
Vastaukset: 1
Luettu: 2927

Re: Mittariston vaihto?

Vanhemman mallin hehkulankapolttimoilla varustettu mittaristo on vaihdettavassa siirtämällä matkamittarin kohdalla oleva muistipiirin sisältämä osa vanhasta + tämän jälkeen tech2 varaosaohjelmointi. Uudemmassa ledvalollisessa mittaristossa ei ole irto-osia, sellaisen kilometrilukeman muutos tai siir...
Kirjoittaja pvdriver
Pe Helmi 13, 2026 18:17
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: Kolkki virtalukko ongelma
Vastaukset: 4
Luettu: 4691

Re: Kolkki virtalukko ongelma

Ei ehkä tähän ole helpoin ratkaisu mutta kajaanissa myös onnistuu noiden lukkojen huolto / uusien avainten teko tarvittaessa. Sähköpostilla viestiä jos tarvetta: antti.e.korhonen(at)gmail.com
Kirjoittaja pvdriver
Su Marras 23, 2025 14:37
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: Tech2Win OG 9-3 Motronic
Vastaukset: 8
Luettu: 5630

Re: Tech2Win OG 9-3 Motronic

Ostit
Kirjoittaja pvdriver
Su Marras 23, 2025 03:10
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: OG 9-3 Puhallin ei puhalla
Vastaukset: 4
Luettu: 3660

Re: OG 9-3 Puhallin ei puhalla

Nopeudensäätimestä. On korjattavissa jos ei uutta raski ostaa.
Kirjoittaja pvdriver
To Loka 30, 2025 21:58
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Vikakoodit P0202 P0204
Vastaukset: 12
Luettu: 2770

Re: Vikakoodit P0202 P0204

Perinteinen ecuvika. Täällä kajaanissa onnistuu myös ecujen kloonaus paketti postiin periaatteella.
Kirjoittaja pvdriver
La Loka 11, 2025 22:46
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Virtalukko jumissa, avain ei käänny
Vastaukset: 32
Luettu: 30913

Re: Virtalukko jumissa, avain ei käänny

kajaanissa myös virtalukkosylinterin korjaukset ja sarjoitukset, 9-3/9-5 ja 99/90/900.

antti.e.korhonen(at)gmail.com
Kirjoittaja pvdriver
Ke Kesä 11, 2025 08:49
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab steering lock malfunction
Vastaukset: 1
Luettu: 871

Re: Saab steering lock malfunction

Vaihtocimmejä löytyy kajaanista jos tarvetta. Laita sähköpostia: antti.e.korhonen(at)gmail.com
Kirjoittaja pvdriver
Ti Huhti 22, 2025 21:48
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: `Radio code` ilmoitus johtuen akun irroituksesta.
Vastaukset: 19
Luettu: 15331

Re: `Radio code` ilmoitus johtuen akun irroituksesta.

Ei ole konkkaa joka pitää virtaa radiossa muutaman päivän. Täällä kajaanissa onnistuu kyseisen mallisen radion korjaus, jonka jälkeen akun irroittelu on huoletonta.
Kirjoittaja pvdriver
La Huhti 05, 2025 09:52
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: og 9-3 yritetty varastaa, mitä johtoja kuvassa
Vastaukset: 5
Luettu: 1723

Re: og 9-3 yritetty varastaa, mitä johtoja kuvassa

Varmaan lähtee käyntiin tekemättä mitään, jotkut rattiin tai viiksiin liittyvät toiminnot eivät välttämättä toimi.
Kirjoittaja pvdriver
Ti Helmi 04, 2025 23:05
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Huolia murheita ajonvakautuksen kanssa
Vastaukset: 5
Luettu: 2444

Re: Huolia murheita ajonvakautuksen kanssa

Oleellista ei ole laite millä luettu vaan se täytyy tuntea ja sitä täytyy osata käyttää. Kaikkien järjestelmien vikakoodien lukemisella on hyvä aloittaa.