Haku löysi 726 tulosta
- Ti Kesä 09, 2026 14:34
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: B205E Jakopää
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1082
Re: B205E Jakopää
Älä jätä ohjuriholkkeja laittamatta. On suhteellisen tärkeää että öljypumppu ja kansi stefoineen on samankeskeisesti kampiakselin kanssa.
- To Touko 28, 2026 12:59
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Vika Trionic 8-moottorinohjauslaitteessa-> ECU
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1594
Re: Vika Trionic 8-moottorinohjauslaitteessa-> ECU
Kajaanissa myös onnistuu jos ongelma pohjoisessa päässä suomea, toki postin välityksellä mistä vain. Sähköposti: antti.e.korhonen(at)gmail.com
- Pe Huhti 03, 2026 06:54
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4822
Re: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
Kajaanissa myös noita tulee korjattua 
- Pe Huhti 03, 2026 06:50
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4810
Re: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
Johonkin autoon olen nähnyt laitetun päävirransyötön väliin (sen sulakkeen kautta kulkevan) kytkimen kojetauluun. Sitä pitää kuitenkin muistaa olla kääntelemättä silloin kun eber on käynnissä, tulee todennäköisesti kerrasta selvä.
- Pe Huhti 03, 2026 06:44
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Saab avain Tampere
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3474
Re: Saab avain Tampere
Täällä kajaanissa onnistuu avaimen teko. Laita sähköpostia jos tarvetta vielä. Riittää Cim -yksikön irroitus ja toimitus minulle.
Tämä info olisi varmaan haulla pitänyt löytyä, ainakin joskus olen foorumille kirjoitellut.
Tämä info olisi varmaan haulla pitänyt löytyä, ainakin joskus olen foorumille kirjoitellut.
- Pe Huhti 03, 2026 06:40
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Mittariston vaihto?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2927
Re: Mittariston vaihto?
Vanhemman mallin hehkulankapolttimoilla varustettu mittaristo on vaihdettavassa siirtämällä matkamittarin kohdalla oleva muistipiirin sisältämä osa vanhasta + tämän jälkeen tech2 varaosaohjelmointi. Uudemmassa ledvalollisessa mittaristossa ei ole irto-osia, sellaisen kilometrilukeman muutos tai siir...
- Pe Helmi 13, 2026 18:17
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Kolkki virtalukko ongelma
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4691
Re: Kolkki virtalukko ongelma
Ei ehkä tähän ole helpoin ratkaisu mutta kajaanissa myös onnistuu noiden lukkojen huolto / uusien avainten teko tarvittaessa. Sähköpostilla viestiä jos tarvetta: antti.e.korhonen(at)gmail.com
- Su Marras 23, 2025 14:37
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Tech2Win OG 9-3 Motronic
- Vastaukset: 8
- Luettu: 5630
- Su Marras 23, 2025 03:10
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: OG 9-3 Puhallin ei puhalla
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3660
Re: OG 9-3 Puhallin ei puhalla
Nopeudensäätimestä. On korjattavissa jos ei uutta raski ostaa.
- To Loka 30, 2025 21:58
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Vikakoodit P0202 P0204
- Vastaukset: 12
- Luettu: 2770
Re: Vikakoodit P0202 P0204
Perinteinen ecuvika. Täällä kajaanissa onnistuu myös ecujen kloonaus paketti postiin periaatteella.
- La Loka 11, 2025 22:46
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Virtalukko jumissa, avain ei käänny
- Vastaukset: 32
- Luettu: 30913
Re: Virtalukko jumissa, avain ei käänny
kajaanissa myös virtalukkosylinterin korjaukset ja sarjoitukset, 9-3/9-5 ja 99/90/900.
antti.e.korhonen(at)gmail.com
antti.e.korhonen(at)gmail.com
- Ke Kesä 11, 2025 08:49
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Saab steering lock malfunction
- Vastaukset: 1
- Luettu: 871
Re: Saab steering lock malfunction
Vaihtocimmejä löytyy kajaanista jos tarvetta. Laita sähköpostia: antti.e.korhonen(at)gmail.com
- Ti Huhti 22, 2025 21:48
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: `Radio code` ilmoitus johtuen akun irroituksesta.
- Vastaukset: 19
- Luettu: 15331
Re: `Radio code` ilmoitus johtuen akun irroituksesta.
Ei ole konkkaa joka pitää virtaa radiossa muutaman päivän. Täällä kajaanissa onnistuu kyseisen mallisen radion korjaus, jonka jälkeen akun irroittelu on huoletonta.
- La Huhti 05, 2025 09:52
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: og 9-3 yritetty varastaa, mitä johtoja kuvassa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1723
Re: og 9-3 yritetty varastaa, mitä johtoja kuvassa
Varmaan lähtee käyntiin tekemättä mitään, jotkut rattiin tai viiksiin liittyvät toiminnot eivät välttämättä toimi.
- Ti Helmi 04, 2025 23:05
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Huolia murheita ajonvakautuksen kanssa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2444
Re: Huolia murheita ajonvakautuksen kanssa
Oleellista ei ole laite millä luettu vaan se täytyy tuntea ja sitä täytyy osata käyttää. Kaikkien järjestelmien vikakoodien lukemisella on hyvä aloittaa.