Otsikon mukainen siisti yksilö. Hyvä aihio museointiin tulevaisuudessa. Linkki ja kuvat nettiauton ilmoon:
https://www.nettiauto.com/saab/9-3/15803371
Saabi löytyy Alavudelta, Etelä-Pohjanmaalta.
Hintapyynti 1500e/tarjous.
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
Haku löysi 1405 tulosta
- Pe Kesä 12, 2026 12:08
- Keskustelualue: Myydään Saabit
- Aihe: M: Saab OG9-3 5d M98 Nahkasisustalla.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 612
- Ti Kesä 09, 2026 14:22
- Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- Aihe: M:OG900 osia.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 709
M:OG900 osia.
Vielä on nurkat pullollaan satkun osia, linkissä muutama esimekki:
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/42303374
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/42303374
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
- Pe Touko 01, 2026 11:32
- Keskustelualue: Ostetaan Saabit
- Aihe: O: Saab NG900/OG9-3 Varaosiksi.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1976
O: Saab NG900/OG9-3 Varaosiksi.
Hakusessa "elintenluovuttaja" omiin projekteihin. Mielellään sellainen, jossa suunnilleen kaikki hilut paikoillaan. Etelä-Pohjanmaalta mieluiten. Laita viestiä, jos löytyisi joku sopiva joutilas
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
- La Huhti 25, 2026 15:42
- Keskustelualue: Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- Aihe: O: Beige kyynärnoja OG9-3.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2111
O: Beige kyynärnoja OG9-3.
Eli hakusessa beige nahkainen kyynärnoja OG9-3:seen. Eli se joka tulee etupenkkien väliin. Saa toki muitakin värejä tarjota.
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
- Pe Huhti 10, 2026 15:34
- Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- Aihe: M:Saab OG9-5/9-3 T7 moottorin osia.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1290
M:Saab OG9-5/9-3 T7 moottorin osia.
Eli T7 koneen osia, löytyy myös jotain T5 moottorin osia. Linkki ilmoon:
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/39696345
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/39696345
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
- To Maalis 26, 2026 13:48
- Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- Aihe: M: Saab OG900 Laturi.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1638
M: Saab OG900 Laturi.
Otsikon tuote, linkki ilmoon:
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/38910310
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/38910310
YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
- La Maalis 14, 2026 14:12
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Vetokoukku
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4548
Re: Vetokoukku
Onkos kellään tietoa, käykö viistokeula sedanin koukku-> viistokeula combiin? Purkuauto OG900 -91 Sedan ja kohdeauto OG900 -92 Combi.
- To Maalis 12, 2026 15:14
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Kytkinpaketin saatavuus.
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3676
Kytkinpaketin saatavuus.
Onkos muut huomanneet, että OG9-3:seen on huonosti kytkinpaketteja saatavilla? Eli 215mm ja 228mm. Opel Astra G on saatvavilla, mutta kellään tietoa yhteensopivuudesta kolkkiin?
- Pe Helmi 27, 2026 13:07
- Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- Aihe: M: T5 Kansia ja T7 lohko.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1983
M: T5 Kansia ja T7 lohko.
Otsikon osat. 2kpl T5 kansia, toinen tonnarista ja toinen NG900:sta. Myös T7 lohko. Linkit ilmoihin: https://www.tori.fi/my-items/details/37471623 https://www.tori.fi/my-items/details/37471276 https://www.tori.fi/my-items/details/37356048 Löytyy myös muita koneen osia, esimerkiksi pitkälohkon öljypo...
- Ma Tammi 26, 2026 16:58
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Takastefan vuoto
- Vastaukset: 14
- Luettu: 5964
- La Tammi 24, 2026 20:16
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: Kytkinongelma.
- Vastaukset: 3
- Luettu: 4294
Re: Kytkinongelma.
Niin ja mistä tiedät, että vika ei ole pääsylinterissä?
- To Tammi 22, 2026 17:46
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: ABS:n vikakoodi 22251
- Vastaukset: 1
- Luettu: 4085
Re: ABS:n vikakoodi 22251
Mites ABS-ecu, onko sitä tutkittu/testattu? Tai ensimmäiseksi ottaa siitä kampaliitin irti, hammasharjalla ja wd40 käydä liittimet läpi.
- Ma Tammi 19, 2026 17:47
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3
- Vastaukset: 16
- Luettu: 10160
Re: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3
Lääkeruiskulla onnistui ilmaus. Sama toimi myös OG900 kytkimen ilmauksessa.
- La Tammi 17, 2026 00:18
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: Lämmön säätö Apua
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4402
Re: Lämmön säätö Apua
Yksi helpoimpia kohteita on vaihtaa ACC-vastus akvaariokoteloon, samoin raitisilmasuodatin. Sitten pieni ruiskaus wd-40:stä puhallismoottorin aksilaan. Ja niin, allekirjoittaneelta löytyy kaikki nämä varaosat hyllystä, jos tarvetta ilmenee 
- La Tammi 17, 2026 00:13
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3
- Vastaukset: 16
- Luettu: 10160
Re: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3
Joo, kyllä tuskaisen huudon ja kiroilun sävyttämänä tua käikäle tuli vaihdetuksi. Se kohta 12 on se iso lämpökanavan mööpeli, aivan julmetoon torvi. Se oli todella hankala saada pois ja vielä hankalempi saada takaisin paikoilleen. Silikooni ehkä hieman auttoi, että sai loksahtamaan ne lämpökavat pai...