Haku löysi 1405 tulosta

Kirjoittaja Suabisti
Pe Kesä 12, 2026 12:08
Keskustelualue: Myydään Saabit
Aihe: M: Saab OG9-3 5d M98 Nahkasisustalla.
Vastaukset: 0
Luettu: 612

M: Saab OG9-3 5d M98 Nahkasisustalla.

Otsikon mukainen siisti yksilö. Hyvä aihio museointiin tulevaisuudessa. Linkki ja kuvat nettiauton ilmoon:

https://www.nettiauto.com/saab/9-3/15803371

Saabi löytyy Alavudelta, Etelä-Pohjanmaalta.

Hintapyynti 1500e/tarjous.

YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
Kirjoittaja Suabisti
Ti Kesä 09, 2026 14:22
Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
Aihe: M:OG900 osia.
Vastaukset: 0
Luettu: 709

M:OG900 osia.

Vielä on nurkat pullollaan satkun osia, linkissä muutama esimekki:

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/42303374

YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
Kirjoittaja Suabisti
Pe Touko 01, 2026 11:32
Keskustelualue: Ostetaan Saabit
Aihe: O: Saab NG900/OG9-3 Varaosiksi.
Vastaukset: 0
Luettu: 1976

O: Saab NG900/OG9-3 Varaosiksi.

Hakusessa "elintenluovuttaja" omiin projekteihin. Mielellään sellainen, jossa suunnilleen kaikki hilut paikoillaan. Etelä-Pohjanmaalta mieluiten. Laita viestiä, jos löytyisi joku sopiva joutilas 8)

YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
Kirjoittaja Suabisti
La Huhti 25, 2026 15:42
Keskustelualue: Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
Aihe: O: Beige kyynärnoja OG9-3.
Vastaukset: 0
Luettu: 2111

O: Beige kyynärnoja OG9-3.

Eli hakusessa beige nahkainen kyynärnoja OG9-3:seen. Eli se joka tulee etupenkkien väliin. Saa toki muitakin värejä tarjota.

YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
Kirjoittaja Suabisti
Pe Huhti 10, 2026 15:34
Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
Aihe: M:Saab OG9-5/9-3 T7 moottorin osia.
Vastaukset: 0
Luettu: 1290

M:Saab OG9-5/9-3 T7 moottorin osia.

Eli T7 koneen osia, löytyy myös jotain T5 moottorin osia. Linkki ilmoon:

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/39696345

YV ja joni.vainionpaa@epjt.fi
Kirjoittaja Suabisti
To Maalis 26, 2026 13:48
Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
Aihe: M: Saab OG900 Laturi.
Vastaukset: 0
Luettu: 1638

M: Saab OG900 Laturi.

Kirjoittaja Suabisti
La Maalis 14, 2026 14:12
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Vetokoukku
Vastaukset: 5
Luettu: 4548

Re: Vetokoukku

Onkos kellään tietoa, käykö viistokeula sedanin koukku-> viistokeula combiin? Purkuauto OG900 -91 Sedan ja kohdeauto OG900 -92 Combi.
Kirjoittaja Suabisti
To Maalis 12, 2026 15:14
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: Kytkinpaketin saatavuus.
Vastaukset: 2
Luettu: 3676

Kytkinpaketin saatavuus.

Onkos muut huomanneet, että OG9-3:seen on huonosti kytkinpaketteja saatavilla? Eli 215mm ja 228mm. Opel Astra G on saatvavilla, mutta kellään tietoa yhteensopivuudesta kolkkiin?
Kirjoittaja Suabisti
Pe Helmi 27, 2026 13:07
Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
Aihe: M: T5 Kansia ja T7 lohko.
Vastaukset: 0
Luettu: 1983

M: T5 Kansia ja T7 lohko.

Otsikon osat. 2kpl T5 kansia, toinen tonnarista ja toinen NG900:sta. Myös T7 lohko. Linkit ilmoihin: https://www.tori.fi/my-items/details/37471623 https://www.tori.fi/my-items/details/37471276 https://www.tori.fi/my-items/details/37356048 Löytyy myös muita koneen osia, esimerkiksi pitkälohkon öljypo...
Kirjoittaja Suabisti
Ma Tammi 26, 2026 16:58
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: Takastefan vuoto
Vastaukset: 14
Luettu: 5964

Re: Takastefan vuoto

Wespa kirjoitti:
Pe Tammi 23, 2026 19:54
Kenenkäs valmistama se orkkis sitten on ellei Elringin?
Itse oon ainakin marmorilta ostanut; kannentiivisteen, venakopan tiivisteen ja kammen stefan, niin ovat olleet Elringin tuotteita :roll:
Kirjoittaja Suabisti
La Tammi 24, 2026 20:16
Keskustelualue: 9000
Aihe: Kytkinongelma.
Vastaukset: 3
Luettu: 4294

Re: Kytkinongelma.

Niin ja mistä tiedät, että vika ei ole pääsylinterissä?
Kirjoittaja Suabisti
To Tammi 22, 2026 17:46
Keskustelualue: 9000
Aihe: ABS:n vikakoodi 22251
Vastaukset: 1
Luettu: 4085

Re: ABS:n vikakoodi 22251

Mites ABS-ecu, onko sitä tutkittu/testattu? Tai ensimmäiseksi ottaa siitä kampaliitin irti, hammasharjalla ja wd40 käydä liittimet läpi.
Kirjoittaja Suabisti
Ma Tammi 19, 2026 17:47
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3
Vastaukset: 16
Luettu: 10160

Re: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3

Lääkeruiskulla onnistui ilmaus. Sama toimi myös OG900 kytkimen ilmauksessa.
Kirjoittaja Suabisti
La Tammi 17, 2026 00:18
Keskustelualue: 9000
Aihe: Lämmön säätö Apua
Vastaukset: 4
Luettu: 4402

Re: Lämmön säätö Apua

Yksi helpoimpia kohteita on vaihtaa ACC-vastus akvaariokoteloon, samoin raitisilmasuodatin. Sitten pieni ruiskaus wd-40:stä puhallismoottorin aksilaan. Ja niin, allekirjoittaneelta löytyy kaikki nämä varaosat hyllystä, jos tarvetta ilmenee :saab:
Kirjoittaja Suabisti
La Tammi 17, 2026 00:13
Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
Aihe: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3
Vastaukset: 16
Luettu: 10160

Re: Kytkinongelmaa vm 2000 9-3

Joo, kyllä tuskaisen huudon ja kiroilun sävyttämänä tua käikäle tuli vaihdetuksi. Se kohta 12 on se iso lämpökanavan mööpeli, aivan julmetoon torvi. Se oli todella hankala saada pois ja vielä hankalempi saada takaisin paikoilleen. Silikooni ehkä hieman auttoi, että sai loksahtamaan ne lämpökavat pai...