Minulla lämmitin läpi käyty nyt muutaman kerran, ohjainlaite korjattu myös. Onneksi vielä löytyy varaosia!
Mietin just tuota niin kuin tuossa ketjussa oli että laitan väliin katkaisimen.
Haku löysi 15 tulosta
- La Helmi 07, 2026 12:49
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4823
- La Helmi 07, 2026 10:28
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4823
Re: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
Sulake tiedossa, nyt oli kysymys automaattikäynnistyksestä.
Sulakkeen kun ottaa irti nro (19) halvaantuu koko laite!!
Sulakkeen kun ottaa irti nro (19) halvaantuu koko laite!!
- Pe Helmi 06, 2026 20:12
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4823
Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
Onko mahdollista saada eberin automaattikäynnistys pois jotenkin? Löytyisikö keski-suomesta techin omistavia saabisteja?
- Pe Tammi 23, 2026 08:38
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4823
Re: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
Shwedenteilillä ei ollut sopivaa, Sercapille kysely menossa et löytyykö. Kiitos avusta! Ostan myös rikkinäisen ohjainlaitteen jos löytyy joltain.
- Ke Tammi 21, 2026 20:43
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4823
9-3 eperpärcherin ohjainlaite
Eperin ohjainlaite olisi hakusessa.Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi vielä löytyä? Kyselin muutamasta eperpärcherin huoltoliikkeestä mutta nostivat kädet ylös, saabin maahantuojaan kehottivat kääntymään.
- Ti Syys 08, 2020 15:01
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Vikakoodit ja vika
- Vastaukset: 0
- Luettu: 783
Vikakoodit ja vika
Eli tämmöisiä vikakoodeja löytyy p0327 ja p 0171. Välillä toimii hyvin. Ja sit taas ei! Kun lämpiää nii toimii hienosti. Mistähän voisi johtua? Moottorin vikavalo ei pala. Ajoneuvo 9-5 3.0. V6
- Ma Elo 24, 2020 05:47
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Kaasuläppäkotelo
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1311
Kaasuläppäkotelo
Oireet viittaavat kaasuläppäkoteloon. Tyhjäkäynti aaltoilee ja välillä ei ota kierroksia. Moottori ei kierrä kunnolla. Kun lämpiää nii sit toimii moitteetta. Mistä edukkaasti ryhdyn etsimään uutta koteloa? Putsasin sisältä läpän puolelta. Oli ihan puhdas!
- La Elo 15, 2020 19:07
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Griffin 9-5 vm 99 3.0l v6
- Vastaukset: 1
- Luettu: 802
Griffin 9-5 vm 99 3.0l v6
Mitä tyyppi vikoja näissä on? Kannattaako edes harkita vaihdossa tämmöstä yksilöä. Ajettu 250tkm
- Su Helmi 19, 2017 22:21
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 1.9tid -08 ovi ei aukea!
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1422
9-3 1.9tid -08 ovi ei aukea!
Eli apukuskin ovi ei aukea ulkoa ollenkaan sisältä kyllä aukeaa. Ovi menee lukkoon ja lukitus aukeaa aivan normaalisti, Mutta ulkoa ei pääse sisälle. Oliskohan jollain muulla ollut samanlaisia ongelmia?
- Su Joulu 11, 2016 14:55
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3148
Re: Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08
Laitoin saabin oman ohjainlaitteen joka maksoi reilut 500€. Kellokin on oikeassa ajassa.
- La Joulu 10, 2016 21:29
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3148
Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08
Vein auton eberin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen kun eberi ei syttynyt olenkaan. Ennen sitä syttyi ihan omiaaikojaan ja sit savutti aivan törkeesti. No vikakooditluettua selvisi että ohjainlaite vika. Ohjainlaite uusittiin ja nyt kyllä toimii mutta 5-10min viiveellä ajoonlähdöstä syttyy. Ajastimell...
- Ti Heinä 29, 2014 15:12
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Virtalukko jumittaa!
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1713
Re: Virtalukko jumittaa!
No onneksi ei ole tuon kalliimpi investointi 
- Su Heinä 27, 2014 18:49
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Virtalukko jumittaa!
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1713
Virtalukko jumittaa!
1.9tid vm 08 virtalukko jää välillä jumiin,Onkohan kuinka arvokas uusia vai pystyiskö jotain ensiapua antamaan? 
- La Tammi 25, 2014 10:42
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08
- Vastaukset: 7
- Luettu: 2585
Re: Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08
Ei ole kyllä akun kanssa ollut mittään ongelmia,kun on vaan ylläpitolaturissa pitänyt välillä,Täytyy ruveta kyselemään et missä sais ohjelmoitua 
- Pe Tammi 24, 2014 22:29
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08
- Vastaukset: 7
- Luettu: 2585
Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08
Elikkäs onko joku perehtynyt pystyykö jostain ohjelmoimaan eberin lämmitys aikaa pidemmäksi ,kun nyt lämmittää noin 30min? Sais hieman pöhöttää pitempää..