Haku löysi 15 tulosta

Kirjoittaja Scaania
La Helmi 07, 2026 12:49
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
Vastaukset: 7
Luettu: 4823

Re: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?

Minulla lämmitin läpi käyty nyt muutaman kerran, ohjainlaite korjattu myös. Onneksi vielä löytyy varaosia!
Mietin just tuota niin kuin tuossa ketjussa oli että laitan väliin katkaisimen.
Kirjoittaja Scaania
La Helmi 07, 2026 10:28
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
Vastaukset: 7
Luettu: 4823

Re: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?

Sulake tiedossa, nyt oli kysymys automaattikäynnistyksestä.
Sulakkeen kun ottaa irti nro (19) halvaantuu koko laite!!
Kirjoittaja Scaania
Pe Helmi 06, 2026 20:12
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?
Vastaukset: 7
Luettu: 4823

Lämmittimen automaattikäynnistys Tech2?

Onko mahdollista saada eberin automaattikäynnistys pois jotenkin? Löytyisikö keski-suomesta techin omistavia saabisteja?
Kirjoittaja Scaania
Pe Tammi 23, 2026 08:38
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
Vastaukset: 4
Luettu: 4823

Re: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite

Shwedenteilillä ei ollut sopivaa, Sercapille kysely menossa et löytyykö. Kiitos avusta! Ostan myös rikkinäisen ohjainlaitteen jos löytyy joltain.
Kirjoittaja Scaania
Ke Tammi 21, 2026 20:43
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: 9-3 eperpärcherin ohjainlaite
Vastaukset: 4
Luettu: 4823

9-3 eperpärcherin ohjainlaite

Eperin ohjainlaite olisi hakusessa.Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi vielä löytyä? Kyselin muutamasta eperpärcherin huoltoliikkeestä mutta nostivat kädet ylös, saabin maahantuojaan kehottivat kääntymään.
Kirjoittaja Scaania
Ti Syys 08, 2020 15:01
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Vikakoodit ja vika
Vastaukset: 0
Luettu: 783

Vikakoodit ja vika

Eli tämmöisiä vikakoodeja löytyy p0327 ja p 0171. Välillä toimii hyvin. Ja sit taas ei! Kun lämpiää nii toimii hienosti. Mistähän voisi johtua? Moottorin vikavalo ei pala. Ajoneuvo 9-5 3.0. V6
Kirjoittaja Scaania
Ma Elo 24, 2020 05:47
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Kaasuläppäkotelo
Vastaukset: 2
Luettu: 1311

Kaasuläppäkotelo

Oireet viittaavat kaasuläppäkoteloon. Tyhjäkäynti aaltoilee ja välillä ei ota kierroksia. Moottori ei kierrä kunnolla. Kun lämpiää nii sit toimii moitteetta. Mistä edukkaasti ryhdyn etsimään uutta koteloa? Putsasin sisältä läpän puolelta. Oli ihan puhdas!
Kirjoittaja Scaania
La Elo 15, 2020 19:07
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Griffin 9-5 vm 99 3.0l v6
Vastaukset: 1
Luettu: 802

Griffin 9-5 vm 99 3.0l v6

Mitä tyyppi vikoja näissä on? Kannattaako edes harkita vaihdossa tämmöstä yksilöä. Ajettu 250tkm
Kirjoittaja Scaania
Su Helmi 19, 2017 22:21
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: 9-3 1.9tid -08 ovi ei aukea!
Vastaukset: 1
Luettu: 1422

9-3 1.9tid -08 ovi ei aukea!

Eli apukuskin ovi ei aukea ulkoa ollenkaan sisältä kyllä aukeaa. Ovi menee lukkoon ja lukitus aukeaa aivan normaalisti, Mutta ulkoa ei pääse sisälle. Oliskohan jollain muulla ollut samanlaisia ongelmia?
Kirjoittaja Scaania
Su Joulu 11, 2016 14:55
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08
Vastaukset: 6
Luettu: 3148

Re: Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08

Laitoin saabin oman ohjainlaitteen joka maksoi reilut 500€. Kellokin on oikeassa ajassa.
Kirjoittaja Scaania
La Joulu 10, 2016 21:29
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08
Vastaukset: 6
Luettu: 3148

Eberi temppuilee!9-3 1.9 tid -08

Vein auton eberin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen kun eberi ei syttynyt olenkaan. Ennen sitä syttyi ihan omiaaikojaan ja sit savutti aivan törkeesti. No vikakooditluettua selvisi että ohjainlaite vika. Ohjainlaite uusittiin ja nyt kyllä toimii mutta 5-10min viiveellä ajoonlähdöstä syttyy. Ajastimell...
Kirjoittaja Scaania
Ti Heinä 29, 2014 15:12
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Virtalukko jumittaa!
Vastaukset: 3
Luettu: 1713

Re: Virtalukko jumittaa!

No onneksi ei ole tuon kalliimpi investointi :)
Kirjoittaja Scaania
Su Heinä 27, 2014 18:49
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Virtalukko jumittaa!
Vastaukset: 3
Luettu: 1713

Virtalukko jumittaa!

1.9tid vm 08 virtalukko jää välillä jumiin,Onkohan kuinka arvokas uusia vai pystyiskö jotain ensiapua antamaan? :saab:
Kirjoittaja Scaania
La Tammi 25, 2014 10:42
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08
Vastaukset: 7
Luettu: 2585

Re: Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08

Ei ole kyllä akun kanssa ollut mittään ongelmia,kun on vaan ylläpitolaturissa pitänyt välillä,Täytyy ruveta kyselemään et missä sais ohjelmoitua :o
Kirjoittaja Scaania
Pe Tammi 24, 2014 22:29
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08
Vastaukset: 7
Luettu: 2585

Eberin lämmityksen kesto saab 9-3 1.9 ttid sc -08

Elikkäs onko joku perehtynyt pystyykö jostain ohjelmoimaan eberin lämmitys aikaa pidemmäksi ,kun nyt lämmittää noin 30min? Sais hieman pöhöttää pitempää..