Täydellinen Cabriolet katto sisältäen kaikki osat. Katto kangas sininen... Purettu pois 10000km ajetusta autosta
- hinta 2000€
- Vaasa
- yv / 0500767508
Haku löysi 17 tulosta
- Ke Kesä 24, 2026 21:04
- Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- Aihe: M: Saab NG 9-3 Cabriolet katto
- Vastaukset: 0
- Luettu: 101
- To Touko 21, 2026 21:06
- Keskustelualue: Myydään Saabit
- Aihe: M: Saab 9-3 2.3T Viggen Cabriolet 2002
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1781
M: Saab 9-3 2.3T Viggen Cabriolet 2002
- 143000 maillia ajettu USA malli
- hopea mustalla sisustalla ja katolla
- 17” Hirsch 6-spoke vanteet Michelin Pilot Sport renkailla
- katsastettu 05/2026 ilman huomautuksia
- hinta 10000€
- Vaasa
- yv / 0500767508
- hopea mustalla sisustalla ja katolla
- 17” Hirsch 6-spoke vanteet Michelin Pilot Sport renkailla
- katsastettu 05/2026 ilman huomautuksia
- hinta 10000€
- Vaasa
- yv / 0500767508
- La Huhti 18, 2026 06:54
- Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- Aihe: M: Saab NG 9-3 Iceblock AFL umpiot
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1478
M: Saab NG 9-3 Iceblock AFL umpiot
Saab 9-3 2008-> Iceblock AFL umpiot
Käytetyt todella hyväkuntoiset Iceblock AFL umpiot. Suojattu PPF kalvolla… AFL ohjainlaite mukana.
- hinta 1400€
- toimitus mahdollista Posti / Matkahuolto
- myös nouto Vaasasta
- yv / 0500767508
Käytetyt todella hyväkuntoiset Iceblock AFL umpiot. Suojattu PPF kalvolla… AFL ohjainlaite mukana.
- hinta 1400€
- toimitus mahdollista Posti / Matkahuolto
- myös nouto Vaasasta
- yv / 0500767508
- Su Heinä 24, 2016 11:25
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Halukasta vaihtamaan OG900 kytkin Vaasassa?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2187
Re: Halukasta vaihtamaan OG900 kytkin Vaasassa?
Kyse on nyt ainoastaan motivaation puutteesta... Sen verran paljon ollut kädet mustana autojen kanssa, ettei enää oikein jaksa kiinnostaa. Jos ei halukasta löydy, niin vien hinausautolla pajalle laitettavaksi...
- Pe Heinä 22, 2016 19:56
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Halukasta vaihtamaan OG900 kytkin Vaasassa?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2187
Halukasta vaihtamaan OG900 kytkin Vaasassa?
Jos jollain halua vaihtaa korvausta vastaan kytkin OG900:seen. Paikka ja työkalut löytyy...Vaasassa
0500767508/Yv
0500767508/Yv
- La Kesä 11, 2016 12:49
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Og 900S 91 ja päästöt koholla
- Vastaukset: 35
- Luettu: 14875
Re: Og 900S 91 ja päästöt koholla
Jos päästöt aiheuttaa ongelmia katsastuksessa,niin tässä hyvä ohje jos ei jaksa etsiä vikaa yms. 1. Aja tankki lähestulkoon tyhjäksi 2. Katsastuskonttorin pihassa 3L Sinolia tankkiin 3. Päästöistä läpi 4. Tankkiin bensaa 5. Stressi ohi Tämä hyvä vaihtoehto jos auto muuten toimii hienosti, mutta pääs...
- Ti Marras 10, 2015 16:35
- Keskustelualue: Auton maahantuonti
- Aihe: Ruotsin autoja
- Vastaukset: 14
- Luettu: 10391
Re: Ruotsin autoja
Allekirjoittaneeseen voi myös ottaa yhteyttä, jos Tukholman tai Uumajan seudulta tarvetta saada kalustoa. Säännöllisesti tulee käytyä, ja tarvittaessa voin auttaa.
- Ma Loka 12, 2015 06:21
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
- Vastaukset: 17
- Luettu: 9386
Re: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
Ihan mukavalta tämä tuntuu. Automaattivaihteisto toimii myös yllättävän hienosti. Luonnollisesti siihen vaihdettiin myös öljyt samantien. Ja vuosien automaattikokemuksella öljyjen sekaan laitoin -> http://www.vaihteistokauppa.fi/product/297/lisaaine-instant-shudder-fixx .<- toi on semmoinen aine mil...
- Su Loka 11, 2015 13:51
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
- Vastaukset: 17
- Luettu: 9386
Re: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
Kiitoksia kommenteista&neuvoista. -08 Punainen Aero ostettu. Päädyin ratkaisuun, että varasin samantien merkkihuoltoon ajan jakohihna/vesipumppu remonttiin. Saa mielenrauhan sen asian tiimoilta. Saa ny nähdä kuinka kestää...
- To Loka 08, 2015 21:11
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
- Vastaukset: 17
- Luettu: 9386
Re: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
Onko näissä nyt väliä, mistä jakopään osat hakee? Lähinnä vesipumpun laatu?
- To Loka 08, 2015 20:58
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
- Vastaukset: 17
- Luettu: 9386
Re: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
Näin taksiyrittäjänä, joka ajaa yli 100000km vuodessa Volvolla jossa D2 + automaattivaihteisto, uskallan väittää TTid:n kaasuun vastaamisen riittävän mainiosti! Ja vaikka auto vaimon käyttöön tulee, niin en ikipäivänä manuaalia osta.Tämä tietenkin vain oma mielipide.
- To Loka 08, 2015 20:29
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
- Vastaukset: 17
- Luettu: 9386
Re: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
Taidan ottaa TTid:n ja kokeilla minkälainen se on. Kyseinen yksilö on punainen ja Aero, niin sopii talliin muiden kanssa. Kokeilemallahan tämäkin asia selviää...ja jos kilometrejä tulee vuositasolla 5000-10000km, niin luulis kestävän muutaman vuoden.
- To Loka 08, 2015 18:09
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
- Vastaukset: 17
- Luettu: 9386
9-3 Tid:TTid kummanko ostan?
Eli tarjolla 2kpl -08/-09 9-3 farmaria otsikon mukaisilla koneilla. Itsellä ei näistä dieseleistä minkäänlaista kokemusta, joten sen vuoksi kysyn kokemuksia/mielipiteitä? Kannattaako näitä edes harkita? Ja en osta huoltokirjaa, vaan auton. Eli vaikka vihko olis täynnä leimoja, niin auton kunto merki...
- To Syys 03, 2015 10:40
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Kattoverhoilun korjaus?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6440
Re: Kattoverhoilun korjaus?
Seinäjoen verhoomo tehnyt minulle useamman katon, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Suosittelen...
- Ma Elo 17, 2015 22:28
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: Nopeusmittari ei toimi...
- Vastaukset: 19
- Luettu: 9721
Re: Nopeusmittari ei toimi... Osaako joku neuvoa?
Purkuauto ei ole vaihtoehto kun tällä ajettu 120000km ja haluan alkuperäisen mittariston olevan autossa kiinni.