Haku löysi 261 tulosta

Kirjoittaja Vodetti
Su Touko 31, 2026 13:19
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2042573

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Kävin satkun läpi ennen tulevaa lomareissua 8) Nyt kehtaa lähteä reissuun kun kaikki kunnossa. Satku on myös juuri katsastettu niin voi hyvillä mielin lähteä.
Kirjoittaja Vodetti
Ma Touko 25, 2026 16:13
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2042573

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Hioin ja maalasin rekisterikilven taustan satkusta 8) Oli vähän ruostetta ja kulunut niin nyt on siisti!
Kirjoittaja Vodetti
Ma Touko 25, 2026 09:39
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 896449

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Laitetaan tännekin että kytkin polkimen narina loppui kun voitelin polkimen saranan ja mekaniikan. Pystyy tekemään ilman potkusuojan irrotusta. Kiitos vielä neuvoista! 8)
Kirjoittaja Vodetti
Pe Touko 22, 2026 20:51
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 896449

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Kiitoksia vastauksista täällä ja facessa. Viikonloppuna tutkin tuota poljin asiaa. 8)
Kirjoittaja Vodetti
To Touko 21, 2026 22:24
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 896449

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Siellä on kytkinpolkimen sarana tai sylinterin tappi kuiva, myös se pääsylinterin suojakumin alla oleva tangon toisessa päässä oleva kuula voi olla kuiva. vaseliinia näihin, niin pitäisi narinan lakata Kiitos vastauksesta! :wink: Käykö wd40 voiteluun vai jokin muu voiteluaine? Vaseliinia suositteli...
Kirjoittaja Vodetti
To Touko 21, 2026 17:33
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 896449

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Mistä voisi johtua kytkin polkimen narina? Kun poljinta painaa niin kuuluu nariseva ääni. Kytkin itsessään toimii normaalisti. Huomasin tänään ajossa että kuuluu nyt kovempaa tuo ääni..Mistä lähteä etsimään vikaa? :| Pitääkö potkusuoja irrottaa että tuonne polkimen mekaniikkaan pääsee käsiksi? Pelot...
Kirjoittaja Vodetti
To Touko 21, 2026 08:30
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2042573

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Vaihdoin satkuun silikoniset alipaineletkut. Minkä kokoisia nuo silikoniletkut on satkussa jos itsekin vaihtaisin? 4mm? Löytyykö noista kuvaa mitkä olisi hyvä vaihtaa? 8) 3mm istuu napakasti. Tilasin do88 auton väriin sopivaa eli punaista. Tämän diagrammin pohjalta olen vaihtanut itse tuohon 2.1. K...
Kirjoittaja Vodetti
Ke Touko 20, 2026 20:39
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2042573

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

-Hese- kirjoitti:
Ke Touko 20, 2026 19:28
Vaihdoin satkuun silikoniset alipaineletkut.
Minkä kokoisia nuo silikoniletkut on satkussa jos itsekin vaihtaisin? 4mm? Löytyykö noista kuvaa mitkä olisi hyvä vaihtaa? 8)
Kirjoittaja Vodetti
Ma Touko 18, 2026 20:44
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Hyvä fiilis topic VOL2
Vastaukset: 4578
Luettu: 1302890

Re: Hyvä fiilis topic VOL2

Satku meni läpi katsastuksesta korjauksien jälkeen 8) Vetarin tunneli hitsattu vasemmalta ja käsijarru säädetty. Nyt kelpaa ajella :D
Kirjoittaja Vodetti
La Touko 16, 2026 15:09
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2042573

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Oikea etuvalo säädetty kuntoon kun katsurilta tuli viestiä että näyttää liian ylös. Ei näytä enää 8) :D
Kirjoittaja Vodetti
Ti Touko 12, 2026 17:52
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: WST Helatorstaina
Vastaukset: 7
Luettu: 2208

Re: WST Helatorstaina

"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta." Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja? :D Mutta ei tarpeeksi :D Sinne vaan parkkikselle jonoon. Taidan tulla taas jälkikasvun kanssa satkul...
Kirjoittaja Vodetti
Ma Touko 11, 2026 22:46
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: WST Helatorstaina
Vastaukset: 7
Luettu: 2208

Re: WST Helatorstaina

"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."

Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja? :D
Kirjoittaja Vodetti
Ti Touko 05, 2026 14:18
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?
Vastaukset: 2
Luettu: 1717

Re: TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?

Virallinen lukema taisi olla noin 120K tai jopa enemmän, mutta vahva suositus on max 100K, koska vesipumppuja on hajonnut ja kone menee paskaksi, kun jämähtänyt vesipumppu on tuhonnut jakohihnan. Eli vesipumppu pitää vaihtaa samalla. Tästäkin aiheesta löytyy paljon asiaa TTID-ketjusta-> https://foo...
Kirjoittaja Vodetti
Ma Touko 04, 2026 18:05
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?
Vastaukset: 2
Luettu: 1717

TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?

Moikka!

Veljeni puolesta kyselen. Hänellä on Saab 9-3 TTiD Aero autona ja kysymys kuuluu mikä on jakopään + käyttö hihnan vaihtoväli? Autolla ajettu noin 250tkm. Vuosina tai kilometreinä?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Kirjoittaja Vodetti
Ma Huhti 27, 2026 13:26
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2042573

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Käytin satkun katsastuksessa. 8) Pieni ruostepaikka hitsattava ja käsijarru pitää säätää. Onneksi ei sen isompia tullut :) Muuten mentiin kehujen kera :wink: