Haku löysi 261 tulosta
- Su Touko 31, 2026 13:19
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2042425
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Kävin satkun läpi ennen tulevaa lomareissua
Nyt kehtaa lähteä reissuun kun kaikki kunnossa. Satku on myös juuri katsastettu niin voi hyvillä mielin lähteä.
- Ma Touko 25, 2026 16:13
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2042425
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Hioin ja maalasin rekisterikilven taustan satkusta
Oli vähän ruostetta ja kulunut niin nyt on siisti!
- Ma Touko 25, 2026 09:39
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 896424
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Laitetaan tännekin että kytkin polkimen narina loppui kun voitelin polkimen saranan ja mekaniikan. Pystyy tekemään ilman potkusuojan irrotusta. Kiitos vielä neuvoista! 
- Pe Touko 22, 2026 20:51
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 896424
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Kiitoksia vastauksista täällä ja facessa. Viikonloppuna tutkin tuota poljin asiaa. 
- To Touko 21, 2026 22:24
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 896424
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Siellä on kytkinpolkimen sarana tai sylinterin tappi kuiva, myös se pääsylinterin suojakumin alla oleva tangon toisessa päässä oleva kuula voi olla kuiva. vaseliinia näihin, niin pitäisi narinan lakata Kiitos vastauksesta! :wink: Käykö wd40 voiteluun vai jokin muu voiteluaine? Vaseliinia suositteli...
- To Touko 21, 2026 17:33
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 896424
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Mistä voisi johtua kytkin polkimen narina? Kun poljinta painaa niin kuuluu nariseva ääni. Kytkin itsessään toimii normaalisti. Huomasin tänään ajossa että kuuluu nyt kovempaa tuo ääni..Mistä lähteä etsimään vikaa? :| Pitääkö potkusuoja irrottaa että tuonne polkimen mekaniikkaan pääsee käsiksi? Pelot...
- To Touko 21, 2026 08:30
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2042425
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vaihdoin satkuun silikoniset alipaineletkut. Minkä kokoisia nuo silikoniletkut on satkussa jos itsekin vaihtaisin? 4mm? Löytyykö noista kuvaa mitkä olisi hyvä vaihtaa? 8) 3mm istuu napakasti. Tilasin do88 auton väriin sopivaa eli punaista. Tämän diagrammin pohjalta olen vaihtanut itse tuohon 2.1. K...
- Ke Touko 20, 2026 20:39
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2042425
- Ma Touko 18, 2026 20:44
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Hyvä fiilis topic VOL2
- Vastaukset: 4578
- Luettu: 1302691
Re: Hyvä fiilis topic VOL2
Satku meni läpi katsastuksesta korjauksien jälkeen
Vetarin tunneli hitsattu vasemmalta ja käsijarru säädetty. Nyt kelpaa ajella 
- La Touko 16, 2026 15:09
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2042425
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Oikea etuvalo säädetty kuntoon kun katsurilta tuli viestiä että näyttää liian ylös. Ei näytä enää

- Ti Touko 12, 2026 17:52
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: WST Helatorstaina
- Vastaukset: 7
- Luettu: 2203
Re: WST Helatorstaina
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta." Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja? :D Mutta ei tarpeeksi :D Sinne vaan parkkikselle jonoon. Taidan tulla taas jälkikasvun kanssa satkul...
- Ma Touko 11, 2026 22:46
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: WST Helatorstaina
- Vastaukset: 7
- Luettu: 2203
Re: WST Helatorstaina
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."
Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja?
Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja?
- Ti Touko 05, 2026 14:18
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1714
Re: TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?
Virallinen lukema taisi olla noin 120K tai jopa enemmän, mutta vahva suositus on max 100K, koska vesipumppuja on hajonnut ja kone menee paskaksi, kun jämähtänyt vesipumppu on tuhonnut jakohihnan. Eli vesipumppu pitää vaihtaa samalla. Tästäkin aiheesta löytyy paljon asiaa TTID-ketjusta-> https://foo...
- Ma Touko 04, 2026 18:05
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1714
TTiD Jakopää + käyttö hihna vaihtoväli?
Moikka!
Veljeni puolesta kyselen. Hänellä on Saab 9-3 TTiD Aero autona ja kysymys kuuluu mikä on jakopään + käyttö hihnan vaihtoväli? Autolla ajettu noin 250tkm. Vuosina tai kilometreinä?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Veljeni puolesta kyselen. Hänellä on Saab 9-3 TTiD Aero autona ja kysymys kuuluu mikä on jakopään + käyttö hihnan vaihtoväli? Autolla ajettu noin 250tkm. Vuosina tai kilometreinä?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
- Ma Huhti 27, 2026 13:26
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2042425
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Käytin satkun katsastuksessa.
Pieni ruostepaikka hitsattava ja käsijarru pitää säätää. Onneksi ei sen isompia tullut
Muuten mentiin kehujen kera 