Haku löysi 7863 tulosta

Kirjoittaja mestari
Su Kesä 28, 2026 10:15
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Riston vanhojen Saabien projektit!
Vastaukset: 1577
Luettu: 598325

Re: Riston vanhojen Saabien projektit!

Olikos nuo Mikki hiiren korvat lootan värisetkin?
Kirjoittaja mestari
La Kesä 27, 2026 19:59
Keskustelualue: Projektit
Aihe: kuupan kehnääminen kondikseen kuvat lisätty
Vastaukset: 43
Luettu: 13838

Re: kuupan kehnääminen kondikseen kuvat lisätty

kaupasta äsken lähdin kuupalla mono lattiassa ja alkoi köhimään akuutisti. huomasin hetin että soppa ei nyt jostain syystä maittanut. pääsin vaivoin nurkuen passiin ja eikun putsaria irti ja kaasaria auki https://i.imgur.com/SyNvdQl.jpeg tottuneesti noin kolmessa minuutissa oli siit*n lapasessa ja n...
Kirjoittaja mestari
La Kesä 27, 2026 19:41
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Riston vanhojen Saabien projektit!
Vastaukset: 1577
Luettu: 598325

Re: Riston vanhojen Saabien projektit!

siirretty
Kirjoittaja mestari
Pe Kesä 26, 2026 09:14
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3089
Luettu: 899859

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Eikös vakiokoko pitäs sopia :mrgreen:
Kirjoittaja mestari
To Kesä 25, 2026 10:15
Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
Aihe: Apuva kaivataan
Vastaukset: 1
Luettu: 162

Re: Apuva kaivataan

oliko omaehtoinen ruuvaus poissuljettuna? ainoana tulee mieleen käydä hakemassa touhukassi s marketista ja pitää ruuvaustalkoot kaverien/sukulaisten /uskonveljien kanssa jos on tiukka budjetti. jos porukka saadaan kasaan ei tuon ruuvailu kauaa vie pl hitspollah mutta hoitoaukothan kandee jo tehdä it...
Kirjoittaja mestari
To Kesä 25, 2026 10:11
Keskustelualue: 9000
Aihe: Vaihdelaatikon avaus 9000
Vastaukset: 1
Luettu: 138

Re: Vaihdelaatikon avaus 9000

joskus otin itsekin paikallaa sen irti ja uutta takaisin laittaessa luonnollisesti putosi sinne. eipä hät mits kun se on muovia niin laitoin uuden ja koskaan sen jälkeen en huomannut mitään akuuttiA sen suhteen
Kirjoittaja mestari
Ti Kesä 23, 2026 06:26
Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
Aihe: Oljynsuodatin
Vastaukset: 16
Luettu: 828

Re: Oljynsuodatin

Olisko kolmirivisen kennotus kyseessä
Kirjoittaja mestari
Su Kesä 21, 2026 20:45
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7195
Luettu: 2051583

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

kerro vielä orinksin koko seuraavalle tarvitsijalle jakajaan
Kirjoittaja mestari
Pe Kesä 19, 2026 22:21
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: 900 moottorin bensapumpun yms. vaihto
Vastaukset: 15
Luettu: 1606

Re: 900 moottorin bensapumpun yms. vaihto

Öö mihin vasta mutterin laitat?
Kirjoittaja mestari
Ti Kesä 16, 2026 22:32
Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
Aihe: Ostetaan Saab 95 v4 projekti
Vastaukset: 4
Luettu: 1774

Re: Ostetaan Saab 95 v4 projekti

Voi vaatia hiekkapuhalluksen jälkeen purkin lasikuitua
Sit on millä mällätä :D
Kirjoittaja mestari
Ti Kesä 16, 2026 07:21
Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
Aihe: Ostetaan Saab 95 v4 projekti
Vastaukset: 4
Luettu: 1774

Re: Ostetaan Saab 95 v4 projekti

Hyvät pohjakuvat
Kirjoittaja mestari
Ti Kesä 16, 2026 07:19
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.
Vastaukset: 126
Luettu: 24014

Re: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.

Tuliko riittävästi tilaa? Yleensä on suosittu radikaalimpaa poistoa
Kirjoittaja mestari
La Kesä 13, 2026 22:22
Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
Aihe: V4:n tasapainoakseli
Vastaukset: 18
Luettu: 11063

Re: V4:n tasapainoakseli

Ehkä kuitenkin napu napu ja tapu tapu
Kirjoittaja mestari
La Kesä 13, 2026 14:10
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3089
Luettu: 899859

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

no ei alkup käytetty ollut vaihtoehto?
oliko c vai i malli puolassa eroa
Kirjoittaja mestari
Pe Kesä 12, 2026 18:52
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.
Vastaukset: 126
Luettu: 24014

Re: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.

tulee mieleen lukioajat.kaveri ajoi tummanpunaista tollasta rellua ja minä kuupalla. joskus paleltiin sen koslassa kun mentiin johonkin koussuihin ja joskus mun saabilla muttei paleltu :!:
nykyään se ajaa jollakin opelilla ja minä edelleen kuupalla :mrgreen: