Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja ryskala
Pe Huhti 24, 2026 13:38
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen
Vastaukset: 6
Luettu: 2388

Re: ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen

Tulppina menee Ngk bcpr7 es11, mustilla kaseteilla joo. Ajattelin et kaasuläppä olis osasyypää tähän mut en oo vielä tarkistanut sen tilannetta.
Kirjoittaja ryskala
To Huhti 16, 2026 17:17
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen
Vastaukset: 6
Luettu: 2388

ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen

Aloitetaas sillä, että vm. 2006 2.0t ei halua kylmällä lähteä käymään, ja jos lähteekin niin ei pysy itsekseen tyhjäkäynnillä, moottorin lämmettyä ei ongelma enään vaivaa. Vikakoodeja: P1312 & P0340 antaa, mutta nämä tsekattu eikä ole auttanut. Kampiakselin anturi vaihdettu, tulpat ja kolmella e...