Haku löysi 2 tulosta
- Pe Huhti 24, 2026 13:38
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2385
Re: ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen
Tulppina menee Ngk bcpr7 es11, mustilla kaseteilla joo. Ajattelin et kaasuläppä olis osasyypää tähän mut en oo vielä tarkistanut sen tilannetta.
- To Huhti 16, 2026 17:17
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2385
ysifemma ei millään tykkää olla yhteistyö haluinen
Aloitetaas sillä, että vm. 2006 2.0t ei halua kylmällä lähteä käymään, ja jos lähteekin niin ei pysy itsekseen tyhjäkäynnillä, moottorin lämmettyä ei ongelma enään vaivaa. Vikakoodeja: P1312 & P0340 antaa, mutta nämä tsekattu eikä ole auttanut. Kampiakselin anturi vaihdettu, tulpat ja kolmella e...