Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja Heresia
La Touko 02, 2026 12:00
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu
Vastaukset: 18
Luettu: 4214

Re: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu

Ahaa. Nyt sais selkiä asia 😁 eiköhän tuostakin löydy ihan videoita jossa porukka poistaa sen käytöstä, sitten kun tuo on tehty niin sen jälkeen pitää sitten ohjelmallisesti poistaa se ecusta?
Kirjoittaja Heresia
Ke Huhti 29, 2026 16:06
Keskustelualue: Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
Aihe: Myydään virheettömässä kunnossa olevat jarrulevyt ja palat
Vastaukset: 0
Luettu: 1764

Myydään virheettömässä kunnossa olevat jarrulevyt ja palat

Tuli ostettua aivan väärät levyt ja palat omaan ng9-3 nyt olis jouten, kaikki on koskemattomat ja paketissa. Etulevyjen tiedot : Jarrujen koko:16" Asennuspuoli:Etuakseli Reikäkuvio/-määrä:5/8 Jarrulevyn paksuus (mm):28 Jarrulevytyyppi:Tuuletettu Keskittämisläpimitta [mm]:70 Ulkoläpimitta [mm]:3...
Kirjoittaja Heresia
Ke Huhti 29, 2026 15:57
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu
Vastaukset: 18
Luettu: 4214

Re: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu

Ahaa, tuo oli hyvä tietää, kiitos vinkistä, saakeli ku ei ite osaa moista poistaa mekaanisesti, piti vissii hitsailla jotain umpeen noh vehkeitä ei ole :(
Kirjoittaja Heresia
Ti Huhti 28, 2026 20:15
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu
Vastaukset: 18
Luettu: 4214

Re: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu

Monikossa kirjoitti:
Ma Huhti 27, 2026 11:20
Voit postilla lähettää pelkän ecu:n vaikka kuopioon: https://kallekiviranta.fi/
Onnistuu st1-> softaus ja sai-pumpun ohjelmoinnilla poisto.
Täytin sun sivujen kautta sellaisen Autotietolomakkeen.
Kirjoittaja Heresia
Ti Huhti 28, 2026 20:05
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu
Vastaukset: 18
Luettu: 4214

Re: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu

Ilmeisesti tuo SAI toimii jotenkin vielä, ainakin se pitää jäätävää ininää/sirinää joka tulee konehuoneesta, mulle sanottiin että se on tuo SAI joka siellä inisee :D Onko täällä Lapin alueella tekijää joka voisi järjestelmän hukata ja samalla ohjelmoida Stage1 sisään jos saisi hieman hevosia pihall...
Kirjoittaja Heresia
Su Huhti 26, 2026 21:38
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu
Vastaukset: 18
Luettu: 4214

Re: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu

Ilmeisesti tuo SAI toimii jotenkin vielä, ainakin se pitää jäätävää ininää/sirinää joka tulee konehuoneesta, mulle sanottiin että se on tuo SAI joka siellä inisee :D Onko täällä Lapin alueella tekijää joka voisi järjestelmän hukata ja samalla ohjelmoida Stage1 sisään jos saisi hieman hevosia pihalle...
Kirjoittaja Heresia
Pe Huhti 24, 2026 15:47
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu
Vastaukset: 18
Luettu: 4214

Saab 9-3 2.0t vector 2003 Automaatti, Toisioilmapumppu

Hei. Ostin kyseisen auton tuossa hetki sitten, hetken päästä aloin kuuntelemaan outoa vinkumista konehuoneen puolelta, tuolla fb ryhmässä eräs kertoi että mulla on autossa joku Sai-järjestelmä joka tekee tuota vinkumista ja hetken googletin niin selvisi että se olisi viallinen eli rikkonainen ja uus...